מונדיאל2014בברזיל-מבצע נבחרת הדגלנים של קוקה קולה

נבחרת הדגלנים של ישראל למשחקי המונדיאל2014 יוצאת לדרך – חברת קוקה-קולה ישראל מכריזה על פרויקט חברתי, במסגרתו תבחר שישה בני נוער מצטיינים אשר יזכו לייצג את ישראל בתהלוכת הדגלנים על כר הדשא במשחקי המונדיאל בברזיל.

חברת קוקה-קולה ישראל הכריזה על פרויקט חברתי, לבחירת בני הנוער אשר ייצגו את ישראל בתהלוכת הדגלנים, שיצעדו על כר הדשא במשחקי המונדיאל בברזיל בחודש יוני2014. 

מדינת ישראל נבחרה להיות אחת מבין11 המדינות, ביניהן ארה"ב, מקסיקו, ארגנטינה, איטליה ובריטניה אשר יציגו נבחרות דגלנים שלהן בפתיחת המשחקים ולאורך הטורניר. שישה בני נוער יזכו בחבילת אירוח רשמית של משחקי המונדיאל וישאו כאמור את דגלי הנבחרות על כר הדשא בפתיחת משחקי המונדיאל.

מתוך אלפים שיגישו את מועמדותם, יבחרו ששת בני הנוער הראויים ביותר לייצג את מדינת ישראל באירוע. בני הנוער שייבחרו יצטרכו להפגין מצוינות בתחומים מגוונים כגון: ספורט, מוזיקה, מדעים, תרומה קהילתית וחברתית ועוד. הגשת המועמדות ובחירת בני הנוער נעשית בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל, הוועד האולימפי ומרכז פרס לשלום. 

הנבחרים יזכו בחבילת אירוח רשמית של חברת קוקה-קולה העולמית הכוללת טיסה לברזיל לארבעה ימים, לינה במלון, ימי עיון והכנה לקראת המשחק, סט תלבושת רשמית של משחקי המונדיאל וגולת הכותרת, כאמור: עלייה לכר הדשא והשתתפות כנושאי דגלי הנבחרות של הולנד וצ’ילה בשלב משחקי הבתים.

המונדיאל, אירוע הספורט החשוב בעולם, מתקיים פעם בארבע שנים ומרתק אליו עשרות מיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם. במשך כחודשיים חוגג העולם כולו ונהנה מאווירת כדורגל עוצרת נשימה. שריקת הפתיחה למשחקים תתקיים בתחילת חודש יוני הקרוב, בריו דה ז’נרו -ברזיל. 

ההשתתפות מיועדת לבני נוער בגילאי14-16. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של קוקה-קולה ישראל ולמלא את דף ההרשמה המצורף. 

 

צילום: Buba Mendes/ FIFA/ gettyimages

אין תגובות

השאר תגובה