רעיונות למשלוח מנות-פורים2014

חג פורים מתקרב ואיתו מסורת משלוחי המנות – אספנו עבורכם רעיונות למשלוחי מנות, ממתקים, ועוד

סוכריות על מקל – בייבי דול
חברת סידס מציעה במיוחד לקראת פורים את סוכריות המקל הנוסטלגיות בייבי דול, של המותג לריתייר. רביעיית סוכריות על מקל קלאסיות בארבעה טעמים: ענבים, אבטיח, תות ותפוז.
מחיר מומלץ לצרכן:  2 ₪לרביעיית סוכריות.

משלוחי מנות מעוצבים ותרומה לקהילה

‘קרן אהבה’ מבית איזי שפירא משיקה מגוון משלוחי מנות מעוצבים וצבעוניים. כל ההכנסות ממשלוחי המנות הן תרומה לבית איזי שפירא למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות.
בחברת קרן אהבה מבית איזי שפירא שמו דגש מיוחד השנה על עיצוב משלוחי המנות, נראות ופונקציונאליות. משלוחי מנות בשלל עיצובים מוקפדים ובשילוב פריט שימושי אשר יכול להמשיך איתנו גם אחרי שהמסיבה נגמרת. משלוחי המנות מגיעים עם אקססוריז מיוחדים לפורים כמו כובע, מסיכה או עניבה או בתוך כוס חרסינה צבעונית בצורת ליצן, בתוך מעמד מגירות צבעוני מפלסטיק, משלוח מנות בצורת דובי הכולל גם חבילת טושים ורעשן, פחית עם סגירה חוזרת וכדומה. 
בין משלוחי המנות המומלצים ניתן למצוא משלוח מנות מסיבת כובעים: משלוח מנות המגיע בתוך כובע פלסטיק צבעוני ומכיל אוזן המן ומגוון חטיפים מלוחים ומתוקים, כגון: במבה, תפוצ’יפס, ביסלי, שקית אישית של כריות דגנים במילוי קרם נוגט, צ’יטוס, שקית שוקולד קליק, וופל מצופה, מיני מקופלת, מיני עלית. משלוח מנות מסיבה לכל המשפחה מגיע בתוך דלי פח צבעוני ומעוצב, משלוח מנותFunפורים הינו משלוח מנות אישי, בצורת פחית מעוצבת ובתוכו שלוש אוזני המן ושלושה מטבעות שוקולד בציור ליצן.
 
מחירים לצרכן:  החל מ-12 ₪ ועד 53 ₪
ניתן להשיג בחנות לוסי’ס ברחוב איזי שפירא1 רעננה או באתר של קרן אהבה
טלפון להזמנות לרכישות רבות היקף:1700-707-127

משלוחי מנות לפורים, תרומה לקהילה, פורים2014, משלוח מנות
משלוחי מנות ותרומה לקהילה. צילום: ינאי בורחה
 
משלוחי מנות ונתינה לחברה – סטודיו אנד ג’וי
משלוחי מנות מעוצבים וצבעוניים שנארזו על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים בסטודיו אנד ג’וי. המשלוחים מכילים יינות, שוקולדים, מסיכות ליצן ועוד…
לפרטים על משלוחי המנות של סטודיו אנד ג’וי…

 
מתוק בפה ומתוק בלב – משלוחי מנות של מיזם ‘זר עוזר’
לכבוד חג בפורים יצרו עובדים ומשתקמים במיזם ‘זר עוזר’ של עמותת צ’יימס ישראל, מגוון משלוחי מנות צבעוניים, עליזים וטעימים, פרי עיצובם. המשלוחים מגיעים בהרכבים שונים במגוון מחירים נוחים ומשלבים בתוכם, שוקולד, יין, פרחים, מוצרי קולינריה שונים, ועוד, ומאפשרים הן לנותן והן למקבל ליהנות ממארז טעים עם ערך מוסף, המסייע לחניכים להשתלב במעגל העבודה.
המארזים מעוצבים, מורכבים וארוזים בעזרתם של חניכי עמותת צ’יימס העובדים במיזם ‘זר עוזר’, מפעל מוגן בו לוקחים חלק אנשים עם פיגור שכלי, נפגעי נפש, לקויי ראיה, אוטיסטים ואנשים עם מוגבלויות שונות הנמצאים בתהליך שיקום. ‘זר עוזר’ מעניק מענה תעסוקתי ומקור פרנסה מכובד לאוכלוסיה זו והכסף מהמכירות משמש כמקור הפרנסה למשתקמים ככל אדם ומאפשר את המשך פעילותו של מיזם חשוב זה.  
מחירים החל מ-10 ₪
לרכישת פרחים ומארזים מיוחדים:03-7168448  | 03-7168558  
המלאכה9, פארק אפק – ראש העין
 
משלוחי מנות לפורים, תרומה לקהילה, משלוח מנות לילדים 
מארזים מתוקים לפורים – זר עוזר. צילום: ציימס ישראל. 
 

משמחים ילדים בנמל יפו
שוק נמל יפו מזמין את כל המשפחה להכין משלוחי מנות לילדי ומשפחות העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו, 
המסייעת לילדים ולמשפחות בסיכון. ארגז משלוחי המנות יוצב בנמל בין התאריכים6-14 במרץ. 
 

משלוחי מנות של כרמית ולני
חברת כרמית יוצאת במשלוחי מנות חגיגיים לכבוד פורים, המגיעים בשתי גרסאות בגדלים וצורות שונים ומכילים את כל מה שילדים היו שמחים לקבל במשלוח. בנוסף, מציעה כרמית מבצע לאלו האוהבים לבחור בעצמם את הממתקים במשלוחי המנות ובו ניתן לקנות5 ממתקי כרמית שבמבצע במחיר מיוחד לחג של 10 שקלים. 
מארז ליצן: רעשן, פפיון צבעוני לגזירה, סוכריות על מקל, מארז סוכריות טופי, מארז מרשמלו, חטיף וופל מצופה אישי, מטבעות שוקולד. מחיר מומלץ לצרכן:11 ₪
מארז אוזן המן: רעשן, סוכריה על מקל, סוכריות טופי, מארז מרשמלו, חטיף וופל מצופה אישי. מחיר מומלץ לצרכן:7.99 ₪
הממתקים שבמבצע להרכבת משלוח: אצבעות מרשמלו טוויסטר20 גרם, טופי פירות 44 גרם, מרשמלו ענבים 25 גרם, מרשמלו מהדרין ורוד לבן 30 גרם, אגו בייגלה מצופה 40 גרם.
את מגוון מארזי ממתקי הקסם של לני לפורים ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות פרטיות. כשרות: בד"ץ העדה החרדית.
 
משלוחי מנות, אירועי פורים2014, רעיונות למשלוחי מנות, משלוח מנות לילדים
משלוחי מנות צבעוניים. צילום: סטודיו מרחב.

 

בתמונה הראשית: סוכריות בייבי דול. צילום: אפרת אשל

אין תגובות

השאר תגובה