חנוכת מפעל החיתולים בייביסיטר

DPLהישראלית ממשיכה לחזק את התעשייה המקומית – יצרנית חיתוליBabySitterחנכה השבוע את מפעליה המחודשים בקיבוץ עמיר, בהיקף השקעה כולל הנאמד בכ-120 מיליון ₪

כעשור לאחר שרכשה את מפעל תפנוקים מקיבוץ עמיר והתמקדה בהבראתו, ושנתיים וחצי לאחר שהחלה את פעילות מותגBabySitterהמחזיק נכון להיום (אפריל2014) בנתח שוק כספי של כ-10% בשוק החיתולים, DPLהישראלית הכריזה השבוע על חנוכה רשמית של מפעליה. ב-DPLמדגישים כי הפעילות במפעל המחודש, תהווה נדבך חשוב במאמציה להגברת התחרות וחיזוק התעשייה המקומית. 
 
תהליך שדרוג המפעלים, אשר החל בעת רכישת המפעל ונמשך עם השקת מותג החיתולים, כולל את הקמתן של תשתיות חדשות, העתקת מפעל המגבונים של החברה מאזור התעשייה קיסריה לקיבוץ עמיר, רכישתן של מכונות ייצור מהמתקדמות בעולם ועוד, והוא נועד לתמוך בצמיחה והתחזקותה שלDPLבתחום החיתולים. הקומפלקס ישמש אינטגרציה ייצורית בין מכונות הייצור למרכז הלוגיסטי החדש, הצפוי לשמש את החברה בהפצת מגוון מוצריה מהמפעל ישירות לרשתות השיווק.
 
היקף ההשקעה הכולל במתחם המשתרע על פני שטח של כ-50 אלף מ"ר ומעסיק כ-250 עובדים מאזור הצפון, נאמד בכ-120 מיליון שקלים. המפעל ימשיך לייצר מגוון מוצרים לשווקים בארץ ובעולם ובהם חיתולים לתינוקות, מכנסוני ספיגה למבוגרים, מגבונים לחים, מגבונים לניקוי הבית,  תחבושות היגייניות לנשים ומגבונים למסעדות.  
 
המותג הישראלי נמכר בכל רשתות השיווק (למעט רשת סופרפארם).
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה