קניון הדר בירושלים יפתח מחדש בהשקעה נרחבת

חדשות טובות לאוהבי (ואוהבות) הקניות – קניון הדר בירושלים יפתח מחדש בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון ₪ 

קניון הדר בירושלים, שנרכש לפני כשנה מקבוצת מליסרון על ידי חברת כלל, ייפתח מחדש במהלך חודש יוני, בהשקה חגיגית, לאחר סיום הרחבת ושדרוג הקניון, השקעה הנאמדת ביותר מ– 100מיליון ₪.

במסגרת החידוש והרחבת הקניון נערך שיפוץ מקיף, שדרוג, שינוי בתמהיל החנויות, הוספת35 חנויות חדשות ו-1200 מקומות חניה. כמו כן נוספו לקניון עוד קומה וחצי של מסחר המשתרעים על שטח של  8,000מ"ר. בסיום השדרוג יכלול הקניון ארבע קומות וחצי של מסחר ושתי קומות וחצי של חניה.

במהלך השיפוץ המקיף נוספו לקניון הדר כ־8,000 מ"ר של שטחי מסחר כאשר הסך הכל עומד לאחר סיום העבודות על25,170 מ"ר, עם35 חנויות.  

בין החנויות החדשות שנפתחו בקניון נמנים מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים מובילים כמו:  מנגו, קסטרו, רנואר, אמריקן איגל, נעלי אלדו, הודיס, צ’ילדרן פלייס, הוניגמן קידס, פוקס הום, ללין, לורד קיטש, פלייפוט, בוגארט, ניומן, אריסטו שמט, גלריית מעצבים, סקארה, מוצצים, הרמוניה לבית וכמובן ה"פעלטון" –משחקייה לילדים מהגדולות והמתקדמות בארץ. ובמהלך מאי ייפתחו גם הרמונה לבית, ואלדו מחר נכנס לשיפוצים.

במקביל, הורחבו אפשרויות החניה, ומספר מקומות החנייה בקניון עומד היום על כ ־1,200 מקומות. סך כל שטח הקניון, כולל שטחים ציבוריים וחניונים, עומד היום על 71,520 מ"ר.

קניון הדר התחיל את דרכו כמפעל ביסקוויטים, ולאחר סגירתו נבנה במקום מרכז מסחרי שנפתח בשנת2001. בתחילת דרכו התבסס המרכז על חנויות ענק. במהלך השנים שינו החנויות את אופיין לחנויות קטנות יותר במודל של קניון נורמטיבי. הקניון נמצא בבעלות משולבת:50 אחוז בבעלות ריבוע כחול נדל"ן ו־50 אחוז שנרכשו זה לא מכבר ע"י חברת כלל נדל"ן מחברת מליסרון בעלת קניוני עופר. 

גם תחום המזון בקניון קיבל שדרוג: סניף קפה גרג נפתח בקומה העליונה אל מול נוף מרהיב של שכונות ירושלים, קפה הילל חידש את הסניף בעיצוב חדשני ואינטימי, ארומה ונאמן עומדים בפני שיפוץ, רולדין יפתחו בקרוב בית קפה ומאפה עם דק ישיבה ברחוב פייר קניג, כמו כן הוקם פוד קורט יפיפה הכולל גלידרייה, מסעדת סלטים, פסטה ופיצה, צ’וקה פתחו סניף חדש של אוכל אסייתי וסושי, בורגראנץ’ שיפצו את הסניף ובשריית ג’ינג’י, אשר כל ירושלמי אמיתי עולה אליה לרגל עברה למקום חדש, בקרוב הקניון מתעד לפתוח מרכז הסעדה חיצוני לקניון, הפונה לרחוב פייר קניג, שיפעל גם בשעות הלילה המאוחרות ויהווה מרכז בילוי חדש בעיר. 

 

צילום: שי ויליץ

אין תגובות

השאר תגובה