הפטנט מבית3Mשמאפשר לתלות תמונות ללא מקדחה

פטנט ייחודי של חברתM3העולמית -מכירים את זה שהתמונה עקומה? חברתM3מציעה צמדנים דביקים – לתליית תמונות ומסגרות ללא נזק לקיר

חברתM3האמריקאית, יצאה בפטנט חדש של מתלים דביקים חזקים במיוחד, הניתנים להסרה ללא נזק לקיר או למשטח אליו הם מודבקים. עתהM3הרחיבה את מגוון המתלים גם לצמדנים מיוחדים לתליית תמונות ומסגרות. 
 
הצמדנים לתמונות מתבססים על הפטנט שלM3המאפשר תלייה ללא מסמרים או קדיחה של תמונות במשקל עד7.2 ק"ג, התמונה תלויה עם צמדנים מיוחדים חזקים במיוחד, ובכך התמונה לא תזוז אם בטעות נגעו בה ולא נראה בבית תמונות תלויות עקום.
 
בנוסף, בעת ההסרה של התמונה, ניתן להסיר את המתלה ללא נזק לקיר, בפטנט ייחודי שלM3שמאפשר משיכה למטה של הדבק והסרה שלו בקלות וללא קילוף הצבע או הקיר. 
 
הצמדנים (סקוטצים) שלM3מבוססים על דבק חזק ואמין שניתן ליישום ולהסרה בנוחות ובקלות, ללא מאמץ ובלי להשאיר סימני הדבקה או נזק כלשהו לקירות.
 
פטנט ייחודי זה משווק תחת מותג Commandמבית3Mכחלק מסדרה של פתרונות תליה לעיצוב וארגון הבית. פתרונות התליה לתמונות שלM3מבוססים על שילוב טכנולוגיה ייחודית של צמדני דואלוק שהינם צמדנים מיוחדים שלM3,צמדנים חזקים במיוחד, המאפשרים עמידות והחזקה של חפצים ותמונות בהתאם למשקלים השונים וכן פטנט פס הדבק שלCOMMAND,פס דבק הניתן להסרה בקלות וללא פגיעה במשטח אליו מוצמד. 
 
השימוש בזוג צמדנים בשני צידי מסגרת התמונה, מבטיח תליה מדוייקת וישרה לאורך זמן של התמונה. 
 
הצמדנים ניתנים להשגה בגדלים שונים ומתאימים לנשיאת תמונות במשקל של עד7.2 (בהתאם להנחיות היצרן על גבי האריזה). בכל אריזה מספר זוגות צמדנים הנדרשים בהתאם למשקל התמונה.

ניתן להשיג בחנויות: אקדמון, אייס, הום סנטר וחנויות יצירה.  

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-19.9 ש"ח. 

 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה