הגשם של סבא אהרון

ספר הילדים של מאיר שליו והמאייר יוסי אבולעפיה מביא הפעם אגדה אורבנית המתרחשת בכפר קטן שבעמק גדול בו חי סבא אהרון ושני חבריו החקלאים שמנסים לעזור לו להביא את הגשם.

סבא אהרון, בדמות דון קישוטית משהו עם מטריה ומקל וצעדים רחבים ונחושים להציל את העונה, מחליט לעשות מעשה ולהביא את הגשם שנתקע במערה שבהר הגדול, שבקצה העמק עם שני חבריו, נחום ויצחק הרכובים על פרה וארנבת ונגררים להרפתקאה בעקבותיו"ליתר בטחון".

שלשת הסבאים מגלים כי אכן יש מערה שפתחה חסום עם אבן ומאחוריה העננים אבל עם קצת תושיה והרבה עזרה מחברים הם מנסים להזיז את האבן הכבדה ולשחרר את העננים.

האם הם יצליחו?

תאלצו לקרוא את סוף הסיפור כדי לדעת, האם הסבא הצליח להביא את הגשם כמו חוני המעגל ורק נגלה שגם הכינה נחמה (מהכינה נחמה) ודוד אהרון(גיבורהטרקטור בארגז החול) זכו להגיע כדי להשתתף בחגיגה – נראה אם תמצאו אותם בין הפרטים והאיורים המקסימים של הסיפור.

בקיצור – ספר מומלץ לימי השרב והבצורת המתקרבים, לגילאי5 עד 7 (אבל אפילו הקטנה בת ה-3.5 נהנתה להקשיב לסיפור וקלטה לבד את הכינה נחמה ועוד פרטים והפתעות שמסתתרים אי שם בתוך הספר ועושים את הקריאה בו לחוויה מעניינת כל פעם מחדש)

כתב: מאיר שליו
אייר: יוסי אבולעפיה
הוצאת עם עובד
מחיר הגשם בחנויות -59 ש"ח

אין תגובות

השאר תגובה