פיניאס ופרב-עכשיו הספר

19.1.2012שעת סיפור

פיניאס ופרב, כוכבי סדרת האנימציה של ערוץ דיסני עשו בשקט בשקט עלייה לישראל היישר אל ראש רשימות רבי המכר בחנויות הספרים עם שני ספרים חדשים: המדריך לחיים של פיניאס ופרב ופיניאס ופרב ממציאים את הכיף.
לטובת ההורים שרוצים להיות בעניינים, (למרות שהם לא מחוברים אולי לערוץ דיסני…) נגלה כמה פרטים על הדמויות בסדרה שרצה בהצלחה בכל העולם כבר למעלה מ-4 שנים:

 

פיניאס ופרבהם חצי-אחים שגרים בפרבר אמריקני טיפוסי – פיניאס(זה עם הראש המשולש)הוא הילד הכי חיובי בעולם. החבר הכי טוב שלו הוא פרב אחיו החורג, הוא לא מוכן להשתעמם אפילו לרגע אחד ותמיד שש לעזור. פרב הוא שתקן, לרוב מוציא משפט בפרק. יותר איש מעשים מאשר איש מילים. יודע לבנות הכל- ממאיץ חלקיקים דרך מכונת זמן ועד רכבת הרים מברוקולי, ואומרים משום מה שהוא נראה מהמם במכנסיים סגולים.

קנדיסהיא האחות המתבגרת הקלאסית. משאת נפשה היא להיות האחראית על פיניאס ופרב, בעיקר כדי להלשין עליהם לאמא.

פרי הפלטיפוסהוא פלטיפוס המחמד שלהם (ברווזון בעברית. יונק ייחודי שמטיל ביצים). מה שאף אחד לא יודע זה שהוא סוכן חשאי שהיריב המושבע שלו הוא ד"ר היינץ דופנשמירץ.

היינץ דופנשמירץהוא הנבל שבסדרה, אבל נבל עם מודעות. ממציא מכונות הרס משוכללות, הנוטה לשקוע בפלאשבקים מרגשים כמו העובדה שהוריו לא נכחו בלידתו או על התקופה בה הוא נאלץ לעבוד בילדותו כגמד גינה ועוד סיפורים מרנינים שמסבירים למה הוא כזה רשע… מזל שפרי הפלטיפוס תמיד מצליח לסכל את המזימות המרושעות שלו ברגע האחרון. 

בלג’יטהוא החנון המושלם, ממוצא הודי. ביופורדהוא הבריון שלו. מתנהלת ביניהם מערכת יחסים סימביוטית, כמו בין כל בריון וחנון. בפרק שבו בלג’יט מודיע שהוא מפסיק להיות החנון של ביופורד, ביופורד סובל נורא. יש שם אהבה גדולה. כמו בין פרי לדופנשמירץ בעצם.

אמא לינדה פלין-פלטשרקלולס אמיתית, שאין לה מושג מה הילדים שלה עושים. חביבה ביותר כמו גם האבא שלהם שמלא כוונות טובות אך בעל אפס יכולת.

פיניאס ופרב ממציאים את הכיף, הספר החדש של היצורים מהטלויזיה כולל4 סיפורים המבוססים על סדרת הטלוויזיה של דיסני המתרחשים במהלך חופשת הקיץ הארוכה, שמספקת להם המון זמן והשראה לבניית המצאות מטורפות במיוחד. ד"ר דופנשמירץ המרושע גם הוא לא נח לרגע, והסוכן פ’ מצליח שוב ושוב לסכל את מזימותיו הזדוניות. בספר תמצאו ארבע הרפתקאות באוויר, בים וביבשה: הרפתקאה תת-מימית, חג האהבה, קרב אגודלים ובית ספר לפעלולנים. הספר המותאם לגילאים נמוכים יותר מהספר הראשון בסדרה ונוח לראשית קריאה.

פיניאס ופרב ממציאים את הכיף
הוצאת ידיעות ספרים ודיסני
108עמודים,98 ש"ח

פיניאס ופרב, פיניאס ופרב הספר, פיניאס ופרב הסרט

עוד יצאו בעברית: פיניאס ופרב המדריך לחיים-ספר יצירה לחורף עם פעילויות ביתיות לילדים, לבד ועם חברים, שיתנו לילדים שעות על גבי שעות של תעסוקה ברוח פיניאס ופרב ובהומור הטיפוסי לסדרה ופיניאס ופרב צרות בצרורות,הספר הראשון בסדרה.

פיניאס ופרב המדריך לחיים

144  עמ’,88 ש"ח
הוצאת ידיעות ספרים ודיסני

עוד על פיניאס ופרב בערוץ הרשמי של דיסני בישראל…

 

 

אין תגובות

השאר תגובה