טיול בעולם הפוך

25.1.2012שעת סיפור

טיול בעולם הפוך וחיות בעולם הפוך הם שני ספרי ילדים חדשים בסדרת ספרי הילדיםעולם הפוךשכתבה הסופרת רות סרלין ויצאו לאור בהוצאת תותים.
שני ספרי הילדים מכניסים אותנו אל עולמם של יונתן ואלה, אח ואחות, שנשארו לבד בבית. אלה הצעירה מבקשת מיונתן שיספר לה סיפור לפני השינה והוא מספר. אבל… משלב בסיפור פרטי טריוויה מבובלבלים ומשעשים, על בעלי חיים ומקומות שונים בעולם. אלה הצעירה כמובן מתקנת אותו ומספרת את הסיפור האמיתי על כל בעל חיים או מקום, בו במקום.
 

הספרים כתובים בחרוזים ונקלטים אצל הילד בדרך החזרה, בדרך המבנה המיוחד של הסיפור, בדרך הומוריסטית ובליווי האיורים המקסימים של טלי מנשס.

שני הסיפורים בעלי אותו מבנה עם אותם הגיבורים, אבל הנושא שונה: האחד על בעלי חיים, מתאים לילדים קטנים יותר בגילאי 3-5 והשני על אתרים בעולם, מתאים לגדולים בגילאי 4-7.

הספרים, מלמדים את הילדים בדרך משעשעת שתמיד מצליחה להעביר את המסר, כמו בספרה הותיק של חיה הורן, "הלו הלו אבא" המציג דיאלוג בין אב לבנו, שעל דרך האבסורד מלמד אותו דברים שונים.

ספרה הראשון של רות סרלין"הפתעות בדרך הביתה"יצא בספריית הפועלים וזכה לביקורות נלהבות. כיום רות משמשת כראש ערוץ מפגשי עמיתים במכון מופ"ת, למחקר והתפתחות מקצועית והכשרת מורים.

כמו"הלו הלו אבא",שהפך אצלנו לספר קבוע כמעט מדי ערב (כשהגדולים היו קצת יותר קטנים…), אנחנו בטוחים שגם שני הספרים האלה יתמודדו בהצלחה בראש מצעד הספרים הביתי שלנו, בקטגוריית גילאי3 ומעלה, כשהנסיכה תגדל קצת…
בקיצור: מומלץ.

טיול בעולם הפוך
מאת רות סרלין
איירה טלי מנשס
58שקלים

חיות בעולם הפוך
מאת רות סרלין
איירה טלי מנשס
58שקלים

 

אין תגובות

השאר תגובה