פסטיבל שמנא וסלתא באבו גוש – שוק איכרים ומנות שף שילדים אוהבים

צילום: ענת פייזר

פסטיבל שמנא וסלתא הראשון – פסטיבל של טעמים לכל המשפחה עם שוק איכרים, מנות שף, שמני זית, מאכלים ופעילויות נוספות באבו גוש בחינם

טרה אוליבו בשיתוף ‘סלואו פוד’ ירושלים מזמינים אתכם להגיע עם הילדים לפסטיבל של טעמים בחופש הגדול, עם שמני הזית הטובים בישראל  – זוכי תחרות TerraOlivo הבינלאומית, מנות שף מחומרי גלם מצויינים ומקומיים, שוק איכרים ססגוני, מוצרי גורמה בוטיק ישראליים, שוק Meat Paleo, מתחם לואיזה בגן באבו גוש ועוד.

יום חמישי 09/07 17:00-23:00
יום שישי 10/07 10:00-16:00

הפסטיבל מצדיע לכל מה שטרי, טעים, מקומי, איכותי וצבעוני: לשמני הזית זוכי הפרסים מתחרות טרה אוליבו – תחרות שמני הזית הבינלאומית, לקינוחים קטנים וטעימים, מעדני גורמה של יצרני בוטיק מיוחדים, למעשה ידיהם של אופים-אמנים ולירקות הטריים שהגיעו מהשדות אל הדוכנים ביריד. השפים במקום יכינו מנות נהדרות עם שמני הזית הזוכים ובהתבסס על החומרים המקומיים והטריים ביותר שהגיעו אל מטבחם באותו הבוקר. עשרות דוכנים יציעו טעימות ללא תשלום ומנות לרכישה ממיטב העשייה אותן יכינו השפים המקומיים במקום אל מול עיני הקהל. פיצות, פסטות, מאפים וכל מה שטעים, להורים וגם לילדים.

הפסטיבל יארח גם את ה-Meat Paleo, השוק הפליאוליתי עם מטעמי התזונה הקדומים ביניהם ‘הטריילר של יוסי’ בתצוגת תכלית של בשרים משובחים מעושנים, הגבינות מעוטרות הפרסים של ‘שירת רועים’ מכפר קיש ועוד.

הכניסה לפסטיבל ללא תשלום.
ניתן במקום לרכוש כרטיסיה לרכישת 3 מנות שף בהנחה – 85 ₪ בלבד.

פסטיבל שמנא וסלתא
מתחם ‘לואיזה בגן’, רח’ דובדבנים 1, אבו גוש
9-10 ביולי 2015
הכניסה חינם

 

אין תגובות

השאר תגובה