מחפשים טיפים לטיול עם הילדים באוסטריה? מדריך המשפחה המטיילת

מתוך חוברת הפעילות לילדים - המשפחה המטיילת באוסטריה

 

מדריך חדש מקיף ומעמיק לטיול באוסטריה עם המשפחה והילדים כחלק מסדרת הספרים המשפחה המטיילת שכתבה שלומית יפת ביאליק שכוללת ת מדריכי המשפחה המטיילת ליער השחור, לצפון איטליה, להולנד, לפריז, לסלובניה וצפון קרואטיה וכעת את המדריך החדש לאוסטריה.

בימים אלו ממש יצא לאור מדריך “המשפחה המטיילת לאוסטריה”- מדריך מקיף ומעמיק לטיול באוסטריה היפה. למדריך זה התווסף פיתוח חדש ומלהיב: ליד ציון הכתובת של כל אחד מהאתרים אותם סוקר המדריך, מצורף קוד QR שסריקתו מחברת ישירות לתוכנת הניווט של waze או לתוכנת הניווט של גוגל!

 

הספר מציג הדרכה לטיול עם הילדים, הצעות למסלולים מיוחדים ותכנית טיול יומית, מפות מפורטות, טיפים כלליים בנושאים שונים, מידע על כרטיסי הנחה במקום, רשימת ציוד, שאלון טריוויה, מילון מקומי עברי ואפילו קוד סריקה לתכנית ניווט.

כמו כן, הסדרה כוללת חוברת הפעלה ויומן טיול לילדים וזו דרך נהדרת להפעלת הילדים בטיסות, נסיעות ובערבים ומאפשרת לילדים לתעד את הטיול בדרכן המקורית.הסברים כלליים על אוסטריה, טבלת עזר לתכנון הטיול, מפות מסלולי הספר, עשרת הדברות לטיול משפחתי באוסטריה ועוד.

הספר מתמקד בשלושה אזורים עיקריים המתאימים לטיולי משפחות: אזור זלצבורג, טירול וטיול עירוני לוינה. לכל אחד מהאזורים ישנם מספר מסלולים מומלצים, רשימת אתרים ואטרקציות ומידע חשוב נוסף.

לרכישה בחנויות הספרים המובחרות.

אין תגובות

השאר תגובה