טרקטורוני עמק חפר

טרקטורוני עמק חפר, טיול רייזרים, טיול טומקאר
טרקטורוני עמק חפר

טרקטורוני עמק חפר, אטרקציה חדשה בכפר ויתקין – טיול רייזרים במספר מסלולים באזור נחל אלכסנדר ולאורך מצוק הכורכר עד חוף גדור והסביבה.

טרקטורונים הם כבר מזמן לא רק טרקטורונים… ובשנים האחרונות הכלים הרועשים שאתם אולי זוכרים הוחלפו ברוב חברות ההשכרה ברכבים מסוג טומקאר או רייזרים. היתרון של הרייזרים על הרטקטורונים הוא בנוחות, בבטיחות ובהרבה פחות רעש לעומת הטרקטורונים המקוריים.

טרקטורוני עמק חפר

בטרקטורוני עמק חפר אתם יוצאים לטיול רייזרים בכמה מסלולים לבחירתכם במסלולים של שעה עד שעתיים באזור נחל אלכסנדר ועד מצפור ויקר, לאורך הנחל עד הים או מסלול ארוך בשקיעה שמגיע עד אחד החופים היפים בארץ – חוף גדור.

טרקטורוני עמק חפר, טיול רייזרים, טיול טרקטורונים במים
הכי כיף בשלוליות של החורף. צילום: טרקטורוני עמק חפר,

בטרקטורוני עמק חפר לא מדובר רק על טיול רייזרים… מעבר לתדריך הבטיחות אתם מקבלים עם הילדים לפני היציאה לטיול הסבר והכרות עם כפר ויתקין ועמק חפר. קצת הסטוריה, על חקלאות על תיירות ומה שבינהם ויוצאים עם ערך מוסף ועוד אזור בארץ שאתם מכירים לעומק מעבר לכיף של הטיול עצמו.

הטיולים יוצאים מדי יום בתיאום מראש. למעט שבתות וחגים – אז כל השבילים באזור עמוסים ופקוקים עם מטיילים ומשפחות (לפחות עד שיסגרו את אזור אגמון עמק חפר לנסיעה רכבים כמו שמתוכנן בעתיד.

לפרטים והזמנת טיול רייזרים

טלפון טרקטורוני עמק חפר: 053-5552372

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-5552372 כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

איך מגיעים?

כפר ויתקין כל השנה

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה