קטיף עצמי בכפר נטר

עדכון ינואר 2016- עונת הקטיף הסתיימה עד נובמבר 2016 – חזרו להתעדכן.

משק רז בכפר נטר מזמין אתכם ליהנות מחווית קטיף עצמי של פרי הדר- פרי בריא וללא הורמונים.  הקטיף הוא של קלמנטינות מזן מיכל שטופח בפרדס ע”י ברוך רוזובסקי ז”ל, סב המשפחה.

בפרדס אפשרות לפרוס מחצלות בצל העצים ולעשות פיקניק.

הערות: מומלץ להגיע עם נעליים סגורות. המבקרים מתבקשים לא להביא כלבים.
כדאי להתעדכן בדף הפייסבוק של המשק לבדיקת פעילות בתנאי מזג האוויר השונים.

 

סיפורו של סבא בוסקה
לפני שאתם נכנסים לפרדס ומתחילים ליהנות רצינו לספר בקצרה על דמות מיוחדת מאוד. סבא בוסקה שאת הפרדס ב1949 נטע. נולד ב1913 בקייב שבאוקראינה. כבר כשהיה ילד ולו ארבעה אחים לימדה אותו אמו על הטבע, על הצמחים והפרחים. בבית הספר מעולם לא למד ואת הידע העצום שהיה לו רכש מקריאה בלבד. בהיותו בן 20 עזב את אמו ומשפחתו ויצא מליטא לישראל להקים בה את ביתו.
מהקיבוץ אל העיר ואז אל המושב, חיפש סבא חלקת אדמה להעמיק בה את שורשיו, הוא הגיע לכפר נטר, אז מושב עני מוקף שממה ולאחר זמן מה קיבל פה נחלה הוא בנה במו ידיו את ביתו ובעבודה קשה טיפח את משקו. בשנות ה60 החל לבצע ניסיונות בהדרים במטרה ליצר זני פרי טובים יותר וטעימים. עברו שנים עד שפירותיו זכו להכרה אך היום את זן הקליפים מיכל אין מי שלא יכיר וידע. אבי המיכל כבר לא אתנו 15 שנים אך רוחו עדיין שורה כאן בין הענפים מדרבנת אותנו ,צאצאיו להמשיך במלאכה ולגדל את המיכל הקרויה על שם אמו האהובה.

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה תשלום במזומן בלבד נובמבר-דצמבר (בכל שבת יפה) בין השעות 10:00-15:00 - מומלץ לבדוק בדף הפייסבוק או לוודא טלפונית לפני ההגעה. בתשלום

מחירים

טלפון לבירורים: 053-9382318 מחיר כניסה + שקית קטיף 25 ש''ח לאדם מגיל 3 , שקית קטיף (מכילה כ2 ק''ג קלמנטינות )

איך מגיעים?

המרכז, רח' ההדרים 30 כפר נטר לבאים מכביש החוף נוסעים מזרחה ממחלף פולג, פונים שמאלה בבית יהושע, שמאלה בצומת טי, ימינה בעצור וממשיכים עם הכביש לכפר נטר עד למספר 30 - מצד שמאל. לבאים מכביש 4 נוסעים מערבה מצומת דרור ,ימינה ברמזור הראשון, שמאלה בכיכר השנייה (כיכר עם באר מים) ושמאלה בעצור עד למשק מספר 30 -שנמצא מימין כ-50 מטר מהצומת טי. חורף

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה