המכבים- מופעי חנוכה 2015

מחזמר המכבים. צילום: יחצ

המחזמר המכבים חוזר לכבוש את הארץ בחג חנוכה עם השחקנים האהובים צביקה הדר, דנה פרידר, רינת גבאי, לי בירן ואסף הרץ.  את המחזמר כתב אסף אשתר ומביים עידו רוזנברג, שמבטיחים שואו מעולה ומצחיק יחד עם תכנים איכותיים וערכיים.

 

הסיפור ההיסטורי של מרד המכבים יוצג במחזמר המכבים על ידי יהודית האמיצה (רינת גבאי), ידידת המכבים; כאשר החיים של היהודים עומדים בפני סכנה גדולה- אנטיוכוס (צביקה הדר) המלך היווני ובתו נמסיס (דנה פרידר), שרת הצבא שוחרת המלחמות גוזרים על היהודים גזרות קשות. המכבים הגיבורים ויהודה המכבי (לי בירן) ושמעון (אסף הרץ), מחליטים למרוד ביוונים ומכאן עולה האתגר-מעטים מול רבים.

מחזמר המכבים עולה בהפקה גדולה ומושקעת ומציג את הסיפור ההרואי של מתתיהו ובניו דרך מופע מרהיב ומצחיק כאשר הדגש הוא על תוכן איכותי, ערכי וציוני. התכנים של “המכבים” מתאימים לילדים בין גילאי 3-12, וגם ההורים יהנו מהאופן המקורי והמצחיק שבו מוצג סיפור החג. התסריט, התלבושות המושקעות והתפאורה המוקפדת מבחינה היסטורית  – מתאימים לקהל חילוני ומסורתי כאחד, במטרה לאחד  בחנוכה את כולם סביב אחד הסיפורים החשובים והמכוננים של עם ישראל.

המחזמר יעלה בימי חנוכה (5-13.12.15) בהיכל הספורט החדש של חולון והוא מתוכנן להציג כ-66 הצגות.  לפני חנוכה ואחרי (29.11-3.12, 14-31.12), יעלה המחזמר בכל רחבי הארץ, בבאר שבע, חיפה, כרמיאל, אשקלון, נתניה, טבריה ועוד.

 

 

למועדי ההצגות ולרכישת כרטיסים…

לכל מופעי חנוכה 2015 לחצו כאן…

להנחות מופעי חנוכה- המדריך המלא…

 

המכבים- מופעי חנוכה 2015

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3-6, 6-12 בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה