סקיי היי פסטיגל SKY HIGH

פסטיגל 2021 סקיי פסטיגל
פסטיגל 2021 סקיי פסטיגל

קבלו את היי סקיי פסטיגל SKY HIGH הפסטיגל שחוזר לבמות לקראת חנוכה 2021 אחרי הפסקה של שנה עם סטטיק ובן-אל, נועה קירל, אליאנה תדהר, אליעד, זהבה בן, קטורזה, עדן אלנה, רן דנקר, וכוכבים נוספים

 

 

היי סקיי פסטיגל 2021 האקדמיה למלאכים

הפסטיגל ייקח אותנו השנה לאקדמיה הגבוהה למלאכים שומרים לראות את סיפורה של מלאכיאנה (אליאנה תדהר), תלמידה באקדמיה הגבוהה למלאכים שומרים שיש לה חלום אחד: להיות מלאכית משפחה.

 

עלילת sky high הפסטיגל

כדי להגשים את החלום שלה ולקבל את סיכת הכנפיים הנחשקת, אליאנה צריכה לעבור את האתגר הקשה שנתן לה מנהל האקדמיה ישראל קטורזה. היא היחידה בכל המחזור שלא מקבלת כנפיים של מלאך שומר בטקס החגיגי, שבו מופיעים צמד האיינג’לז הקופצני סטטיק ובן אל תבורי.

מנהל האקדמיה למלאכים שומרים, מציע לה משימה שאם תעמוד בה, תגשים את חלומה הגדול ותהפוך למלאכית משפחה: להיכנס לחייה של משפחת אושר, משפחה ובה האבא, רן דנקר וחמשת ילדיו נועה קירל, בר מיניאלי, שחר טבוך, קים אור אזולאי ועדן אלנה, שעדיין לא התאוששו ממות האם לפני עשר שנים ומה שנותר להם ממנה הוא שיריה הגדולים של זהבה בן האגדית, שבהופעתה הציע רן נישואים לאם המשפחה לפני שנים.

אם מלאכיאנה תצליח להחזיר את השמחה למשפחה, היא תקבל את הכנפיים שלה אבל מסתבר שזה לא הולך להיות כל כך פשוט… כי מולה מוצב המלאך המאתגר סטטיק שתפקידו לייצר אתגרים בפני מלאכיאנה ביחד עם חברו בן אל-אל. האתגר הראשון: סיפור אהבה בין רן לזמרת רונה, רונה לי שמעון, זמרת ורקדנית מוכשרת שבמקרה גם אלרגית לילדים.

מלאכיאנה נכנסת לחייהם של רן וילדיו בתור אומנת חדשה, אבל קורה לה הנורא מכל: היא מתאהבת ברן. אבל היא.. מלאך והוא אדם, והם לא יכולים להיות ביחד.

עלילת פסטיגל עוקבת גם אחרי סיפורם של ילדי המשפחה: בר מיניאלי שמתאהבת בבחור מסתורי (אליעד), עדן אלנה שהפסיקה לדבר מאז מות אמה, שחר טבוך שנסחט על ידי בריון השכבה וחבריו (בר ברימר), קים אור אזולאי שמתקשה בלימודים ולא מבינה למה ו… נועה קירל שכמחו בחיים האמיתיים מנסה את מזלה באמריקה הגדולה. בסגל האקדמיה למלאכים בעולם של מעלה תמצאו גם את רכז מגמת משאלות המגולם על ידי קווין רובין.

רוצים לדעת איך כל זה נגמר? תצטרכו להגיע לפסטיגל.

כוכבי סקיי היי פסטיגל 2021

  • אליאנה תדהר
  • אליעד נחום
  • בר ברימר
  • בר מיניאלי
  • זהבה בן
  • ישראל קטורזה
  • נועה קירל
  • סטטיק ובן אל תבורי
  • עדן אלנה
  • קווין רובין
  • קים אור אזולאי
  • רונה לי שמעון
  • רן דנקר
  • שחר טבוך

סרט הפסטיגל

האקדמיה הגבוהה למלאכים שומרים – יריית הפתיחה של פסטיגל 2021 תתחיל בשידור סרט הפסטיגל שיושק ב-10 באוקטובר.
כבכל שנה הסרט חושף את הצופים לעלילה המרכזית ובה סיפור חדש ומרגש, בהשתתפות כוכבי הפסטיגל ושירים שנשארים עד חנוכה והרבה אחריו.

סקיי היי פסטיגל 2021
סקיי היי פסטיגל 2021 – צילומים: סולן הפקות

מסר פסטיגל 2021 :מגלים את מה שבפנים ומדברים על הכל

כמוסד בן 41 שנים הפקת הפסטיגל, כגוף שיודע לדבר עם הילדים באופן ישיר, במיוחד בשנתיים האחרונות שהיו מאתגרות בצורה יוצאת דופן עבור הילדים של כולנו, רוצה להעביר לילדים ובני הנוער חוויה של ציפייה, אחריות וערבות הדדית. להדגיש את העובדה שגם לצד הקורונה יש חיים ושמחה, יש חג ויש מסר: מדברים גם על על הקשיים, מדברים בפתיחות, משתפים את החברים וקשובים אליהם.

שנת 2020 הביאה איתה קורונה, לימודים מרחוק, סבב לחימה ואווירה כללית לחוצה בנוסף לכל האתגרים הרגילים שהילדים והנוער בישראל חווים ביומיום. השנה בפסטיגל רוצים לשים במרכז הבמה את ההתמודדויות הרגשיות של הילדים ושל בני הנוער.

מגלים את מה שבפנים, משמעותו ההבנה שכולנו לעיתים מתמודדים עם סערות בתוכנו, ושצריך לתת מקום לביטוי העולם הפנימי שלנו על כל הרגשות והתחושות שבו. המסר משולב בסיפור הפסטיגל בליווי וייעוץ מקצועי של עמותת ער”ן, עזרה ראשונה נפשית, כדי ליצור הזדהות ולאפשר לכל אחד ואחת להרגיש קצת פחות לבד.

ד”ר שירי דניאלס, המנהלת המקצועית של ער”ן שליוותה את הפרויקט מוסיפה:

“המשימה שלנו כמבוגרים משמעותיים היא ללמד את הילדים ובני הנוער איך לקבל את רגשותיהם באשר הם, לזהות סימנים של מצוקה בעצמם וכיצד לתמוך ולהושיט יד לחברים הסובבים אותם. כולנו חווים משברים במהלך חיינו, הם חלק מהקיום האנושי, גם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים ופניה לעזרה מעידה על תעצומות נפש ועוצמה

פנינה אדרי, בעלים: “אחרי שנה שבה הבאנו את הפסטיגל און ליין לכל בית, אנחנו חוזרים לבמה בהתרגשות ובציפייה גדולה, כל זאת לצד הערכות לקיום המופעים בצורה בטוחה ואחראית”.

חנוך רוזן, במאי הפסטיגל: “בשנה שעברה פסטיגל 2020 הסתיים בברכה שאני נשאתי – הלוואי שניפגש בשנה הבאה על הבמות” וזו אחת ההבטחות שהכי כיף לקיים. אנחנו בעיצומן של החזרות, נרגשים מהיכולת להעניק לקהל של ילדים ומבוגרים בידור איכותי לצד המסר ולהביא להם את הפסטיגל. עלינו לעשות הכל בכדי לקיים חיי שיגרה באופן בטוח לצד הקורונה. הביטחון הבריאותי כה חשוב ולצידו חשובה לא פחות התחושה הנפשית המוראלית והתומכת שהפסטיגל יודע לתת.”

רועי עפר, מנכ”ל סולן: “אחרי שנת קורונה שאתגרה גם אותנו אנחנו שמחים ומתרגשים לחזור לבמה ובאותה נשימה מבינים שכולנו עברנו איזה “משהו”. מידי שנה אנחנו בוחרים נושא שבעינינו חשוב להציף, ובמיוחד השנה ההתמודדות עם הרגשות שלנו והקושי שכרוך בכך הם משהו שגם מבוגרים לעיתים מתקשים בו – על אחת כמה וכמה אצל צעירים. יחד עם עמותת ער”ן בחרנו לגעת בנושא החשוב והלא מספיק מדובר הזה. זו זכות גדולה בעבורנו להגיע לילדים ובני הנוער ולתת להם תחושה ש”רואים אותם” ושהם לא לבד.”

דוד קורן, מנכ”ל ער”ן: “הבחירה של ראשי הפסטיגל לפעול איתנו ולהציב את ההתמודדות הנפשית בקרב בני הנוער כנושא המרכזי השנה היא צעד אמיץ ואחראי. בני נוער ומתבגרים ממעטים לפנות לעזרה, ואחרי שנה מלאת אתגרים חשוב לומר לדור הצעיר שכולנו חווים משברים וזה בסדר להרגיש לפעמים לא בסדר. אנחנו בעמותת ער”ן נמצאים שם עבורם בכל עת, ומפרוץ הקורונה פועלים גם באופן אקטיבי כדי ללמד אותם לזהות סימני מצוקה ולהיות אלה שמושיטים יד.”

” לקראת יציאת הסרט והשקת שירות הסיוע בוואטסאפ, בער”ן מתגברים את הקווים כדי להיות זמינים ולהעניק סיוע לכלל הפונים. אם אתם מרגישים שאתם צריכים לדבר עם מישהו, כנסו לאתר ער”ן ודברו איתנו”.

הפסטיגל – תו ירוק?

הפסטיגל תוך הצבת עמדות בדיקה מהירות לנוחות הקהל, על פי כללי התו הירוק והקפדה על עטיית מסכה במהלך כל אורך המופע.

 

מופעי הפסטיגל

תחילת מופעי הפסטיגל החל מה 12 בנובמבר 2021

הפסטיגל בחיפה

מרכז הקונגרסים, חיפה
12 עד ה-18 בנובמבר 2021

הפסטיגל בתל אביב

גני התערוכה אקספו ביתן 2
6 עד ה-27 בנובמבר 2021

הפסטיגל בירושלים

2 מופעים בארנה ירושלים
14 בדצמבר 2021

הפסטיגל בבאר שבע

היכל הקונכייה
4-8 בינואר 2022

כרטיסים לפסטיגל

מכירת כרטיסים והפצה ראשית – קופת תל אביב

או בטלפון: *2207

www.kupat.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



*2207 8 ומעלה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה