עדלאידע ברעננה פורים 2020: קרנבל פורים בעיר

עדלאידע רעננה 2020, אירועי פורים 2020
עדלאידע קודמת ברעננה | צילום באדיבות עיריית רעננה

עדלאידע 2020 ברעננה: קרנבל כזה עוד לא היה בעיר עם עשרות מיצגי ענק מהארץ ומהעולם, מהם צפויים ליהנות אלפי משתתפי האירוע. התהלוכה המגוונת תתקיים בצהריי פורים, להנאתם של אלפי ילדי העיר והוריהם בחופשת החג.

בוטלה העדלאידע ברעננה

מהעירייה נמסר:
“בעקבות הנחיות משרד הבריאות להרחבת ההתגוננות מפני נגיף הקורונה, ולאיסור קיום אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש, מודיעה עיריית רעננה על ביטול אירועי חודש מרץ בעיר, ובראשם תהלוכת העדלאידע החגיגית שתוכננה להתקיים בחג הפורים בעיר.

העירייה קוראת לתושבי העיר להוסיף ולהתעדכן במדיות החברתיות העירוניות ובמוקד העירוני אודות הנחיות משרד הבריאות ודרכי ההתגוננות כנגד נגיף הקורונה ולהישמע להוראות המשרד על מנת למנוע התפשטותו.”


רעננה נערכת לקראת העדלאידע לפורים 2020, עם קרנבל חגיגי לכל המשפחה שיתקיים ביום רביעי לאורך רחוב אחוזה, רחובה המרכזי של העיר, בין הרחובות לוי אשכול לבין גוריון.
את האירוע יצעיד ראש העיר רעננה, חיים ברוידא, בתחפושת ייחודית, ובעקבותיו יצעדו אלפי משתתפים וצופים נלהבים במיטב תחפושות החג, לאורך רחובה הראשי של העיר.

 

פורים 2020 ברעננה

בין משתתפי הקרנבל: בתי ספר למחול, מקהלות, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, מרכזי תרבות ופנאי ועוד. לאורך האירוע תשולב הפעלת הקהל בריקוד המוני ובסיומו יתקיים הפנינג חגיגי עם מופעי קרקס אטרקטיביים.

האירוע הצבעוני יתקיים באווירת קרנבל צוהלת, לצלילי מוסיקה והנחייה סוחפת, ובו ישולבו הפעלות של הקהל בריקוד המוני ורכבי פאראגרוטראלי – רכבים מיוחדים לילדים מיוחדים.

תהלוכת העדלאידע תכלול עשרות מיצגי ענק מרהיבים מהארץ ומהעולם, ובה צפויים להשתתף בתי ספר למחול, מקהלות, מרכז המוסיקה, ארגוני הספורט העירוניים, אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, מרכזי תרבות ופנאי, מרכז האומנויות, גמלאים שיצעדו עם נכדיהם ועוד.

בסיום התהלוכה ייהנו המשתתפים מהפנינג מרהיב לכל המשפחה שיתקיים ברחבת חניון היובל ובו יופיע הקרקס גרביטה מבית היוצר של קרקס Y המתרחש על גבי מנוף בין שמיים לארץ ועוסק באור, אוויר ומה שביניהם. בנוסף למופע הקרקס ההודי Mallakhamb שיציג מופע אקרובטיקה על עמוד בשילוב אביזרים שונים כמו לפיד, חרב, סכינים, כיסוי עיניים ועוד.

עדלאידע רעננה פתוחה לציבור הרחב. לפרטים ומידע נוסף אודות האירוע, לוחות הזמנים והסדרי התנועה, ניתן לפנות לאתר עיריית רעננה ולרשתות החברתיות העירוניות.

הסדרי תנועה רעננה: פורים 2020

לכבוד העדלאידע ברעננה רחוב אחוזה יסגר מפינת רחוב שברץ / קזן ועד קרן היסוד והרחובות הניצבים לו (בהתאם לשילוט שיוצב ברחובות) מיום רביעי בין השעות 14:00-20:00.

ברחוב אחוזה תיאסר חנייה החל מיום שלישי, 10.3, בשעה 23:00 ועד יום רביעי, 11.3, בשעה 20:00.
רכב שיימצא באזור ייגרר למגרש חניה ברח’ קלאוזנר פינת הס.

 

פורים 2020 ברעננה: פרטים נוספים

האירוע יונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

אסורה כניסה עם בעלי חיים, אופניים רגילים או חשמליים, משחקים מסוכנים כמו חזיזים, נפצים, אקדחים ובקבוקי זכוכית או פחיות שתייה ואלכוהול מכל סוג שהוא.

מתי: תהלוכת העדלאידע תתקיים ביום ד’ 11.3.20, החל מהשעה 16:00.
הכניסה חופשית.

לאתר עיריית רעננה: לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



בני נוער, כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה