פסטיבל מטיילים במגפיים 2018-2019

מטיילים במגפיים בכרמל.

פסטיבל מטיילים במגפיים – פסטיבל החורף השנתי בכרמל, מס’ 5 יוצא לדרך: בואו להנות מהכרמל הירוק עם טיולים במסלולי הטבע, סיורים והדרכות, פעילויות אקסטרים לכל המשפחה, הופעות, סדנאות ופעילויות לילדים במוזיאונים ומרכזי מבקרים, מבצעים על לינה בבתי המלון והצימרים באזור, תפריט חורף במסעדות ועוד

הגשם החל לרדת בדיוק בזמן- האגם וגבי המים בגן הלאומי הר הכרמל מתמלאים וזה הזמן לצאת אל הטבע ולחגוג את יופיו. גם השנה תקיים המועצה האזורית חוף הכרמל יחד עם העמותה לתיירות כרמלים את פסטיבל מטיילים במגפיים – פסטיבל החורף השנתי בכרמל, שיערך במהלך כל חודש דצמבר, ינואר ובחג החנוכה.

עמותת התיירות כרמלים ומועצה אזורית חוף הכרמל מזמינות את המבקרים מרחבי הארץ ליהנות מיופיו של הטבע המתעורר לחיים, מזרימת הנחלים בכרמל, מניצני הפריחה החורפית ומניחוח האדמה והגשם.

במהלך חודשים דצמבר וינואר יתקיימו חווית סיורים והדרכות מיוחדות במסלולי הטבע והנוף הירוק של הכרמל. הסיורים המודרכים של עמותת כרמלים יתקיימו: בנחל אלון אל גבי המים, פעילות חלוצים בחצר הראשונים בקיבוץ עין שמר, מסלול מרתק בעוספייא, שוויצריה הקטנה וחי בר כרמל, סיור בשמורת טוף כרם מהר”ל ופעילות בבוסתן תם. פעילויות וסדנאות במוזיאונים ומרכזי מבקרים, פעילויות אקסטרים לכל המשפחה, הופעות חורפיות ושפע של מסעדות ובתי קפה בתפריט חורף מפנק.

פסטיבל מטיילים במגפיים 2017, חניןן האגם פארק הכרמל
פסטיבל מטיילים במגפיים

פעילויות לילדים ולכל המשפחה בפסטיבל מטיילים במגפיים

 

טו בשבט של רקפות וטבע במסלול טיול חדש

לראשונה השנה: טיול טו’ בשבט בשביל חוף הכרמל מקטע עופר-בת שלמה. טיול טבע מרהיב בשביל חוף הכרמל בין ניצני הפריחה ויערות האלונים. במהלך הטיול שתילת פקעות של רקפות במסלול הטיול. לסיום תה צמחים מתוק מצמחי הכרמל. טיול שכולו חגיגה וטבע לכבוד חג האילנות.

הטיול מתקיים ביום שבת 19.1, מפגש בשעה 10:30 במושב עופר. תשלום: 35 ₪ למשתתף.

מפגש בשעה 10:30 במושב עופר (לנסוע בתוך המושב עד אחוזת שפרה ומשם להמשיך בדרך העפר עד החנייה)

תשלום: 40 ₪ למשתתף

לפרטים: 04-9841114 |carmelim1@hcarmel.org.il

להרשמה ומידע נוסף לחצו כאן…


סופי שבוע כולל אפשרות ללינה באזור חוף הכרמל

לראשונה יערכו השנה 2 סופי שבוע קונספט: סופש ציידים לקטים וסופ”ש בעקבות חיות הבר ועופות המים בכרמל.

 

18-19 בינואר 2019 – סופש ציידים לקטים

יום שישי 18.1, מפגש בשעה 10:30

טיול בשביל חוף הכרמל בדגש מיומנויות האדם הקדמון: בעבר בני האדם מצאו את מזונם בטבע. הם ידעו מה לאסוף והיכן, מה טוב להם ומה מזיק. התנסות בליקוט והכנת ארוחת מלכים מהשטח. בנוסף, פעילות של מציאת עקבות של בע”ח, והכרת צמחי מרפא ומאכל.

שבת 19.1, מפגש בשעה 11:00

סיור בעקבות הקדמונים במערת אצבע: טיול טבע יפיפה מעין הוד למערת אצבע. הליכה לאורך רכס אצבע היפיפה, בתוך מרבדים של ירוק ופריחת החורף, כשברקע נפרש הים התיכון וחוף הכרמל. הגעה למערת אצבע, מערה ענקית בה התגוררו הקדמונים. הסבר על חייהם של הקדמונים בתוך המערה: מה אכלו, איך הגנו על עצמם, מי יצא לצייד ומה עשו כשכבתה האש… מסלול בשימוש פנסים.


החוויה היפנית

מפגש חויתי בבית משפחת ימגוצ’י בעין הוד- מסע קסום לתרבות יפן: הכרות עם הבית המסורתי והמשפחה היפנית, לבישת קימונו, לומדים על הכתב היפני, מתנסים באמנות קיפולי הניר ומקנחים בטקס תה מסורתי. משך הסדנאות כשעתיים בתיאום מראש.

החוויה היפנית בעין הוד…

 

25-26 בינואר – בעקבות חיות הבר ועופות המים בכרמל

יום שישי 25.1, מפגש בשעה 10:30

סיור בין בריכות הדגים של מעגן מיכאל המושכות אליהם מינים שונים של עופות מים חורפיים. תצפית על הציפורים והסבר על אורח חייהם. לסיום הגעה לחוף הים של מעגן מיכאל ומשחק עקבות. בנוסף לפעילות יש קבלת שבת בחוף האקוודוקט בקיסריה וארוחת ערב במלון.

יום שבת 26.1

קרניים בשמים: תחנות הסברה, יצירה והפעלה לכל המשפחה ביום שכולו חוויה בחי בר כרמל. בואו להכיר את מאמצי ההשבה לטבע, לפגוש את המטפלים של בעלי החיים, לראות מקרוב קרנים, כנפיים וזנבות ולשמוע מה עושות האיילות בלילות.

 

פסטיבל מטיילים במגפיים 2018

חודש דצמבר-ינואר ברחבי הכרמל.

לפרטים נוספים: www.magafaim.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה