פעילויות לילדים בחנוכה ללא תשלום במרכזי המבקרים של חברת החשמל

חנוכה מואר עם חברת החשמל
| קרדיט: ארכיון חברת החשמל
מוזמנים להמון פעילויות ללא עלות במרכזי המבקרים של חברת החשמל ועוד...

חברת החשמל מאירה בחנוכה את מדינת ישראל עם המון פעילויות אינטראקטיביות ומהנות לכל המשפחה. בין הפעילויות: משחק בריחה עירוני בתל אביב, סיור עששיות בנהריים, בתים מדליקים והצצה לקמפיין המשפיעניות הראשון בישראל. כל הפעילויות חינם ללא עלות.

מחפשים עוד פעילויות לחנוכה, הצגות ומופעים, פסטיבלים בכל הארץ והנחות לכרטיסים? מוזמנים לבדוק את המדריך שלנו, שמרכז לכם את האטרקציות לחג חנוכה 2019.

 

חנוכה של אור
התערוכה תוצג בגלריית בן עמי ותוכלו לראות בה את מאחורי הקלעים של הפרסום בשנות ה-60 | קרדיט: ארכיון חברת החשמל

 

חנוכה של אור בחברת החשמל

מתח גבוה

רחובות תל אביב הופכים לחדר בריחה ענק עם משימות, תעלומות, צפנים וחידות שיאירו לכם את המוח. בואו לעצור את החשכת העיר. אירוע הפתיחה ביום שלישי של החג, 24.12- החל מהשעה 16:00. ברחוב החשמל בתל אביב.
הפעילות מתאימה לכל המשפחה, לקבוצות וליחידים. ההרשמה דרך אתר חברת חשמל.

 

כוח האור

סיור עששיות בגשר הישנה: מגלים יחד את סיפורה של תחנת הכח של רוטנברג בנהריים. חברת החשמל מזמינה חוויה מיוחדת לכל המשפחה, להפיץ את האור ביחד ולהיזכר בסיפור ההיסטורי של איך האירו את מדינת ישראל.
הפעילות תתקיים ב- 26.12. מומלץ לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של חברת החשמל להרשמה ופרטים.

 

בתים מדליקים

עובדי חברת החשמל ולפחות 10 רשויות מקומיות עם עמותת ניצנים יחד עם הופ! קטנטנים פותחים את הבית להדלקת נרות קהילתית. מגוון סדנאות והדלקת נרות משותפת בכל ימות החג.
בין הבתים שיפתחו לציבור: דירקטוריון חברת החשמל, בתים של עובדי החברה ועוד.
מומלץ לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של חברת החשמל להרשמה ופרטים.

 

בשביל האור

ריצת ניווט באתר ההיסטורי של חפצי-בה לטובת המאבק למניעת אלימות במשפחה. בי”ס להדרכה של חברת החשמל ביחד עם האיגוד לספורט הניווט מזמינים אתכם לפעילות מהנה ליחידים ולמשפחות: ריצת ניווט.
האירוע יתקיים בנר רביעי של חנוכה, 25.12. הזנקה בשעה 15:00. הרישום הנו דרך אתר האיגוד: לחצו כאן…

 

חנוכה מואר במרכז המבקרים של חברת החשמל
תערוכת יותר חשמל – פחות עמל | קרדיט: ארכיון חברת החשמל

 

 

יותר חשמל פחות עמל

חברת החשמל מזמינה אתכם לתערוכה ייחודית בגלריית בן עמי בשכונת גן החשמל, תערוכה מאוצרות ארכיון חברת החשמל סביב הקמפיין ההיסטורי: יותר חשמל פחות עמל, משנות ה-60. זהו הקמפיין החדשני ביותר שנעשה בארץ ישראל הישנה, כשחברת החשמל האירה את מדינת ישראל ועודדה את הציבור להשתמש באמצעים מודרניים באופן פורץ דרך.

מאחורי הקלעים של הקמפיין יוצגו בתערוכה ההיסטורית. התערוכה תפתח לציבור הרחב ב-19.12. אירוע ההשקה ב-23.12 ושיח גלריה ב-24.12 החל מהשעה 18:00. לכניסה לערב ההשקה ולשיח הגלריה יש להירשם מראש, בשאר הימים הכניסה פתוחה ללא רישום. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל.

 

עסקים מדליקים

חברת החשמל בשיתוף עם עמותת שכונת גן החשמל יערכו סדנאות בשילוב עסקים של יוצרים ובעלי עסקים בשכונת גן החשמל, ותתקיים הדלקת נרות משותפת במהלך ימי החג.
מומלץ לעקוב אחר עמוד הפייסבוק של חברת החשמל להרשמה ופרטים.

 

אור לדור

מרכז המבקרים של חברת החשמל פותח שעריו לפעילות מיוחדת מאור לדור. אירוח מיוחד של סבים עם נכדיהם במרכז החדשני, יחד עם הדלקת נרות משותפת ופעילויות נוספות במקום.
הפעילות תתקיים בנר רביעי של חנוכה, ב- 25.12, ברישום מראש. כמו כן, ישנה אפשרות להגיע לסיור במרכז בשאר ימי החג בתאום והרשמה מראש מול מרכז המבקרים של חברת החשמל.

 

לפרטים נוספים באתר חברת החשמל: לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם, חינם - בתיאום מראש בלבד

מחירים

ללא תשלום

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה