שבת UNPLUGGED: מתנתקים מהמסכים

שבת UNPLUGGED – מתנתקים מהטכנולוגיה והמסכים ומתחברים לחיים ולמשפחה: בואו להנות מטיולים, הופעות מוזיקה, קבלות שבת, אטרקציות לילדים, סיורים והרבה פעילויות לכל המשפחה בחינם

 

יוזמה חברתית חדשה ושמה שבת UNPLUGGED, תופסת לאחרונה תאוצה בכל רחבי הארץ לאחר שהקונספט עליו מבוססת, כבר נהייה לשם דבר בכל רחבי העולם. מטרת היזמים ומקימי הפרויקט – לשכנע את הישראלים, קהל לא פשוט, שכדאי לוותר על המחשב, הטלפון והרשתות החברתיות בשבת. מדוע? לא בכדי לשמור שבת, אלא בכדי להקדיש יותר זמן איכות לעצמם, למשפחה ולחברים.האנשים שמאחורי היוזמה, מרביתם חילונים וביניהם גם רב חילוני, אתאיסט ואיש צבא לשעבר, חרדית מהקהילה הרוסית באשדוד ומפיק מוזיקלי מוכר מעודדים את הציבור לצאת לטייל, ללכת להופעות ובעיקר לקיים פעילויות קהילתיות בסופי השבוע ולהניח בצד את המחשבים, הטלפונים החכמים והפוסטים ברשתות החברתיות.

מדובר ביוזמה כלל-ארצית, שמרכזת מגוון פעילויות, קבלות שבת, הפעלות, סיורים, הופעות וטיולים לכדי סופ”ש אחד, שבת אחת שתתקיים ב-31 למאי עד ה-2 ליוני, שבה בכ-40 רשויות מקומיות יחוו משפחות, זוגות וחברים את השבת כפי שלעתים כדאי ומומלץ לחוות אותה – unplugged.
שבת אנפלאג, שבת unpluged
שבת unplugged?

מחפשים עוד פעילויות לילדים ואטרקציות לסוף השבוע?…


טיולים לשבת עם הילדים:


מהתנ”ך לפלמ”ח- מסע בזמן במעיין חרוד
רשות הטבע והגנים מזמינה את המבקרים להגיע למעיין חרוד ולעבור בין תחנות שונות הפזורות לאורך מסלול חוויתי. לאורכו של המסלול יפגשו המטיילים את האנשים ששינו את פני ההיסטוריה ברגעים המרגשים, המסתוריים והגורליים ביותר.
איפה: מעיין חרוד
מהתנ"ך לפלמ"ח במעיין חרוד. צילום: רחל אשכול
מהתנ”ך לפלמ”ח במעיין חרוד. צילום: רחל אשכול
חול וים כחול- טיול עם קטנטנים

מנצלים את השבת היפה לטיול משפחתי וקצר במרכז הארץ: סיור ברכסי הכורכר בשמורת חוף השרון ותצפית על גלי הים התיכון. תכירו את צמחיית החולות ובעלי החיים במקום. אם תפקחו עיניים אולי תמצאו צבים ועדויות לצבאים ארץ ישראליים.
 בהדרכת יניב אלון- בי”ס שדה חוף כרמל

שעות הטיול: 9:00-12:00

למידע נוסף והרשמה לחצו כאן…

 

בפועל, מיזם שבת UNPLUGGED מעודד יוזמות שבת ייחודיות ותומך בעשרות ארגונים ותכניות אשר פונים לעשרות אלפי ישראלים ברחבי הארץ – מתל חי בצפון ועד אילת בדרום, מחרדים ועד לאתאיסטים, ומצעירים ועד למבוגרים. המיזם מזמין להשתתפות ולטובת קבלת תמיכה את כל השותפים מכל הקבוצות החברתיות בישראל, שהם בעלי חזון ושרואים בשבת ערך והזדמנות לשיפור איכות החיים של הפרט ולבניית חוסן ולכידות בין קבוצות חברתיות שונות. כך נוצר מארג ייחודי של פרויקטים שונים, שחוברים למען מטרה משותפת ומאחדת. מבין עשרות הפרויקטים והמיזמים המשתתפים ניתן למצוא גם את החברה להגנת הטבע, החברה למתנ”סים, dawara, המכון הישראלי לדמוקרטיה, רשת ניצנים ועוד רבים וטובים.
מנכ”לית המיזם והמייסדת, ד”ר רות קבסה- אברמזון: “כיום השבת נתפסת פעמים רבות בשיח הציבורי-תקשורתי כאירוע דתי וכמושג פוליטי המפלג בין ה”שבטים” השונים של החברה הישראלית. מה שאנחנו הבנו הוא כי רבים לא מודעים לכך שלשבת ערך סימבולי וממשי רב עוצמה, גם לחברה, וגם לאיכות החיים של הפרט. כשם שבידיים הלא נכונות היא יכולה להגביר מחלוקת ופילוג, כך גם בידיים אחראיות ושקולות היא גם עשויה לשמש כוח מאחד ומחבר.”
לפרטים נוספים על המיזם ועל שלל האירועים לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה