איקספייס XSPACE: קופצים עם הילדים למולטי וורס

Dor Kedmi

קבלו עוד רעיון לבילוי עם הילדים בחופש הגדול בתל אביב:  איקספייס (XSPACE), מתחם מולטי וורס של מציאות מדומה ללא משקפיים שנפתח לראשונה בעולם בישראל.

מה זה איקספייס?

חוויית האיקספייס (XSPACE) היא פיתוח ישראלי שמאפשר לכם להיכנס עם הילדים לסוג של עולם וירטואלי בתוך סרט אנימציה ולסייר ביחד בעתיד ובתוך הדמיון. תראו למטה את הסרטון >>

עם הכניסה למתחם אתם מקבלים צמיד חכם שנשאר איתכם למזכרת, כל מבקר נסרק והופך לאווטאר, שמלווה אתכם במסע ב-XSPACE הכולל צפייה פעילה ואינטראקטיבית עם מסכי ענק בגודל של בניין.

איקספייס, איקס סקייט, xspacetlv
קופצים לאיקספייס. צילומים: דור קדמי

ב-XSPACE כל משפחה יוצרת את הסיפור והמסע שלה באנימציה מוחשית, תוך כדי מעבר בין דמויות אוואטר ועולמות אקזוטיים, קפיצה על טרמפולינה אינטראקטיבית, ציורים שהופך לתלת מימד ועוד אטרקציות לכל  המשפחה במתחם ענק של חוויות.

במתחם איקספייס תתמודדו עם משימות ואולי תצליחו להציל את העולם ואת המולטי וורס עם אנשי הצוות שלכם בספינת החלל, תיקלעו לפארק דינוזאורים מוחשי ועוד הרפתקאות בתוך סרט פנטזיה שאתם הכוכבים שלו.

איקס ספייס 2022, חופש גדול בתל אביב
איקס ספייס 2022 צילום: דור קדמי

XSPACE, הוא מתחם בילוי תרבותי טכנולוגי, מעין מטריקס שמשלב בין טכנולוגיות מתקדמות לאמנות ואנימציה, חוויית מציאות מדומה בלי משקפיים יחד עם כל המשפחה או חברים שמומלצת לגילאי 6 ומעלה.

מרגע הכניסה ל-XSPACE הגבול בין מסך למציאות מיטשטש והמבקרים בין חללי הקרנה המגיבים והאנימציות המושקעות הופכים לחלק מחוויה דיגיטלית שיתופית עם חברים ומשפחה. במקום להכניס את האדם לתוך מציאות מדומה באמצעות משקפיים מסורבלים, XSPACE מביא את העולמות הווירטואליים אל העולם הפיזי ומציע חוויה אחרת לגמרי.

XSPACE 2022 XSPACETLV
קיץ ב-XSPACETL. צילומים: דור קדמי

מאחורי הקלעים של החוויה נמצאת מערכת שליטה משולבת עם מגוון אמצעי תצוגה כמו מקרנים, מסכים, תאורות ומסכי לד שמשולבים בהם שלל חיישני תנועה ועומק, אינפרא אדום, לייזר, מצלמות, קונטרולרים פיזיים וחיישנים לזיהוי פנים וידיים.

XSPACE היא חוויית מולטי וורס משודרגת, פיתוח ישראלי של שלוש שנים שהוקם בהשקעה של מעל 20 מיליון ש״ח ועבודה של למעלה מ-100 מתכנתים, אנימטורים, מהנדסים, מעצבים ובמאים.

מאחורי המיזם עומד כרמי וורטמן, מייסד, מנכ”ל ושותף, אחד ממקדמי מופעי הענק ומפיקי הפסטיבלים הגדולים בישראל. בימים אלו כבר מתקיימים מגעים ליצוא המיזם אולי בחופשה הבאה שלכם בחו”ל תוכלו לבקר בעוד מתחמי xplace שייפתחו ביעדים תיירותיים מסביב לעולם.

 

איקספייס XSPACE 2022

השקה עולמית 4 באוגוסט 2022

מתחם אקספו גני התערוכה

שעות וימי פעילות:  ראשון עד חמישי ושבת: 09:00 עד 21:00

שישי: 09:00 עד 16:00

 

איקספייס XSPACE כרטיסים והנחות

כרטיסים ב-119 ש״ח או בהנחה במועדונים וכרטיסי האשראי.

קופות תל אביב: 2207*

לכרטיסים לחצו כאן …

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



2207* 6 ומעלה, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי 119 ש"ח 119 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

תגובה אחת

השאר תגובה