הפנינג קרקס חינמי ואימוץ בעלי חיים בתל אביב

מופע משעשע לכל המשפחה
גדסי והכלב פאזל במופע פריזבי עם פעלולים מגניבים | צילום: גבריאלה ליאון
הפנינג חגיגי לסוכות, מוזמנים להרחיב את המשפחה...

אירוע לכל המשפחה עם מופעים, פינות יצירה, הפעלות מהנות להורים וילדים והרבה מכשכשי זנב שמחפשים אהבה חדשה. מוזמנים לצפות במופע קסמים מלא בטריקים וקרקס מאסטרו עם המון להטוטים. יהיה גם מופע אילוף ומשחק פריזבי מגניב עם הכלב פאזל. תרשמו ביומנים לחג סוכות, הכניסה לאירוע חופשית.

אגודת צער בעלי חיים בישראל מזמינה אתכם ליהנות מהפנינג מהנה ביותר. תפגשו בו את הכלבים והחתולים המקסימים שממתינים למשפחה חמה ואוהבת. בעזרתם של יועצי האימוץ באגודה תצאו בחופשת סוכות עם בן משפחה חדש, אהבה גדולה בלב ואנרגיות מרוממות.

אם אתם מחפשים עוד פעילויות לחול המועד סוכות תוכלו לבדוק את הכתבה המרכזת את כל אירועי סוכות 2019 באתר.

 

הפנינג אימוץ בתל אביב

במופע של להטוטני הקרקס מאסטרו יהממו את המבקרים בפעלולים מרשימים. הקוסם מוריס ידהים עם טריקים מהשרוול במופע קסמים לכל המשפחה. מופע אילוף ומשחק פריזבי מגניב של יעקב גדסי וכלבו פאזל. יהיו גם סיורים מודרכים להורים ולילדים בין מתקני בעלי החיים.
בנוסף למופעים היו הפעלות כמו חבית הפתעות שמתוכה ימשו האורחים פרסים לכל המשפחה. פינות יצירה, ביניהן: ילדים מציירים, אפיית עוגיות בריאות לכלבים, מקשטים סוכה.
לחובבי הצילום: ביום האירוע תוכלו לתפוס רגעים מרגשים מבית המחסה ולהעלות לאינסטגרם @spcaisrael ובסוף היום התמונה הנבחרת תזכה את הצלם/ת בארוחה לארבעה סועדים ברשת מסעדות טנדורי.

בנוסף לכל ובעצם במרכז העניינים, הכלבים והחתולים של עמותת צער בעלי חיים, שמחכים שתיקחו אותם הביתה מההפנינג. המאמצים יקבלו את מרב התמיכה מצוות היועצים והרופאים הווטרינריים לאימוץ מוצלח ונעים.
בעלי החיים המועמדים לאימוץ יצאו לביתם החדש כשהם מחוסנים נגד מחלות, מטופלים נגד תולעים, חיסון כלבת על פי חוק, עם שבב ואחריות רפואית.
כל הנקבות מעוקרות והזכרים כולם מסורסים.

 

הפנינג של האגודה לצער בעלי חיים
מוזמנים להוסיף חבר למשפחה | צילום: אירה פרוחורוב

 

 

חול המועד סוכות 2019

מתי: חול המועד סוכות, 16.10.2019, יום רביעי. בין השעות 11:00-16:00.

איפה: רחוב הרצל 159, תל אביב.

כמה: הכניסה חופשית!

לפרטים נוספים באתר האגודה: לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום חינם חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה