התערוכה של דייגו מארדונה: חופש גדול 2024

דייגו מארדונה התערוכה בלומפילד
דייגו מארדונה עכשיו התערוכה | צילומים באדיבות: יאיר דורי החזקות

בקיץ הקרוב תגיע לישראל תערוכה חדשה שנקראת ויוה דיאגו (VIVE DIEGO)  על חייו של אגדת הכדורגל דייגו ארמנדו  מראדונה בתערוכה אינטראקטיבית וחווייתית לכל המשפחה, שאומרים שהיא לא רק לאוהבי הכדורגל.

דייגו מראדונה נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים ואולי הגדול מכולם. כישרונו המדהים, יכולותיו הטכניות והאופי הצבעוני שלו, הפכו אותו לאגדה עוד בחייו.  התערוכה תגיע באוגוסט לאצטדיון בלומפילד בתל אביב, מיד לאחר שנפתחה בנאפולי, מוקדשת לחגיגת חייו ומורשתו של דייגו ארמנדו מראדונה, גדול השחקנים בכל הזמנים.

התערוכה של מארדונה: אטרקציות לכל המשפחה

חולצה מספר 10 דייגו מארדונה
חולצה מספר 10 דייגו מארדונה | צילום: סטודיו 206

 

תערוכה שתשמח במיוחד חובבי כדורגל עם שלל אטרקציות וחוויות שנועדה למבקרים בכל הגילאים: בין מתחמי התערוכה הייחודיים: experience box black The צפייה חדשנית ב- 360 מעלות ברגעים המרגשים בקריירה של מראדונה, תחנות חייו, מהילדות בשכונת העוני בבואנוס איירס דרך הקבוצות בהן הוא שיחק, הפיכתו לסמל לאומי בארגנטינה ועד שהוכרז כקדוש באיטלקיה.

דייגו ארמנדו מרדונה
דייגו ארמנדו מרדונה והגביע | צילום: סטודיו 206

בתערוכה על מארדונה יוצג גביע העולם המקורי של משפחת מראדונה מגמר 1986, מתחם אינטראקטיבי בו הילדים יוכלו לחוות בעצמם ולבעוט כמעט כמו מראדונה, מתחם VR מתקדם שבו יוכל המבקר להיות חלק ממשחק הגמר המפורסם של מונדיאל 1986 ואפילו להבקיע את השער בעצמו והפתעות נוספות.

החלטת המפיקים בישראל לקיים את התערוכה באצטדיון בלומפילד תאפשר גישה ייחודית אל מאחורי הקלעים של עולם הכדורגל: גישה לחדרי ההלבשה, כרי הדשא ומקומות נוספים באצטדיון שאינם נגישים לקהל הרחב בימי השגרה.

התערוכה של דייגו מארדונה
התערוכה של דייגו מארדונה | צילום: סטודיו 206

יאיר דורי, שיזם והביא את מראדונה ונבחרת ארגנטינה ב-1994 למשחק בישראל מציין לקראת פתיחת התערוכה “מראדונה תמיד אמר שישראל היא מדינה שנותנת מזל ועל כן הנבחרת תמיד חזרה לשחק בישראל לפני המונדיאל והם המשיכו להאמין באנרגיות הטובות שישראל העניקה להם” יאיר דורי, מוסיף “מראדונה תמיד אמר שישראל היא מדינה שנותנת מזל, ולכן החלטנו לפתוח את הסבב העולמי אחרי נאפולי דווקא בישראל”

התערוכה על מארדונה
התערוכה על מארדונה באיצטדיון בלומפילד | צילום: סטודיו 206

התערוכה נפתחה בחודש אפריל האחרון בנאפולי וכבר בחודש הפתיחה ביקרו בה למעלה מ-100,000 מבקרים. אחרי ישראל התערוכה תמשיך להציג במקומות נוספים כמו בואנוס איירס, ברצלונה, לימה, סעודיה ועוד.

התערוכה של דייגו מארדונה
יכולים להבקיע גול כמו מארדונה? | צילום: סטודיו 206

מראדונה זכה לפרסום בינלאומי בזכות משחקו המדהים, עם גולים ומהלכים בלתי נשכחים כמו “יד האלוהים” בגמר גביע העולם בשנת 86 נגד אנגליה, האליפות ההיסטורית שהפכה אותו לדמות הבולטת ביותר בנפולי.

 

 

DIEGO VIVE דייגו ארמנדו מארדונה

פתיחה: 1 באוגוסט 2024 | אצטדיון בלומפילד
לכרטיסים לכרטיסים לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

אין תגובות

השאר תגובה