חגיגות עצמאות 71 למדינה ברחובות

יום העצמאות 2019 ברחובות. צילום: החברה העירונית רחובות

 

 חוגגים עצמאות 71 למדינה ברחובות: חמש במות, מופעים של חנן בן ארי, גידי גוב, הפרויקט של רביבו, סקאזי ועוד וביום העצמאות- מסע האופניים רוכבים בעצמאות והמשך חגיגות בגן המייסדים 

אירועי ערב עצמאות 71 ברחובות

עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית, תחגוג את עצמאות 71 לישראל בחמישה מוקדים ברחבי העיר בערב יום העצמאות, יום רביעי, 8.5.

בבמה המרכזית בגן המייסדים יופיעו גידי גוב, הפרוייקט של גיל ויין, להקות הזמר של בימת הנוער רחובות ולהקות המחול הדרי רחובות, בהנחיית תושבת העיר, השחקנית ומנחת הטלוויזיה – אילנית לוי. בהמשך הערב יהפוך הגן למסיבת נוער ענקית עם סקאזי,  DJ GEZERוחיות במה עם דיג’יי טל אלון.

בבימת החניון העליון של גן המייסדים, תחילה יעלו כוכבי הילדים נתי הגעתי הופעתי ושוקולוקו וחברים ולאחר מכן תעלה הלהקה האותנטית של הקהילה האתיופית – אנסמבל עד יבוא, גם הם מרחובות!

בבמה החסידית, הממוקמת בהרצל 152, יככבו ישי לפידות ומועצת השירה היהודית, אלי קליין בליווי שאול כהן ותזמורתו, ועוד זמרים חסידיים בני העיר – אריאל קנדאבי, בן עשור ועוד…

בבמה הים תיכונית הממוקמת בהרצל פינת הרשנזון, יופיעו הפרויקט של רביבו, גל סינואני, בוזוקי גרוב (דיוניסוס תאודורו), גם הוא בן העיר, מושיקו מור ונתי לב. את הערב ינחה משה ענקי.

בבמת הזמר העברי הממוקמת ברחבת יד לבנים יופיעו דורית ראובני, דני רובס מי שגדל בעיר, הזמרת שרי והמוסיקאי הרחובותי העולה – אלעד טרי. את הערב ינחה הזמר טל סונדק.

אירועי יום העצמאות 71 ברחובות

החגיגות יימשכו גם במוצאי עצמאות עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, בה יוענקו אותות הוקרה לחיילים מצטיינים בני העיר וההופעה המרכזית תהיה של הזמר והיוצר חנן בן ארי.

הכינו את הקסדות: מסע האופניים רוכבים בעצמאות

מסע האופניים רוכבים בעצמאות המסורתי של רחובות ייצא לדרך גם השנה במעמד ראש העיר, רחמים מלול שיזניק את הרוכבים, ובהשתתפות אלפי רוכבות ורוכבים מכל הגילאים. ההתכנסות לפני המסע תחל בשעה 8:00 בגן המייסדים ותכלול פעילויות מגוונות ביניהן מתחם אופניים באלאנס היתולי, מופע קפיצות של מיטב הרוכבים בארץ, השכרת אופניים וצילום מגנטים. המסע יוזנק ב-09:00 במסלול “סובב רחובות” שיעבור בשכונות העיר הוותיקות והחדשות לאורך 11 ק”מ. לאחר ההזנקה, ניתן יהיה להצטרף למסלול הרכיבה בנקודות הבאות:

צומת מכון ויצמן למדע (נווה יהודה, אחוזת הנשיא, רחובות המדע)
דרך מרדכי בשיסט – כניסה לנווה עמית (נווה עמית, גינות סביון)
צומת גד פיינשטיין / האלוף פרי (רחובות ההולנדית, אבן גבירול)
מתנ”ס קריית משה (שכונת קריית משה)
מרכז וייסגל (רחובות על הפארק, רחובות הצעירה, שכונת אפרים / סלע)
פארק גבעת האהבה (מרמורק, רחובות החדשה)

המסע צפוי להסתיים בין השעות 11:30 ל-12:00. המשתתפים נדרשים להצטייד בקסדה ובנעליים סגורות כדי לקחת חלק במרוץ במקום אפשר יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד. כל המשתתפים שיסיימו את המסע יזכו במדליות. במקום ניתן יהיה לשכור אופניים במחיר מסובסד של 50 שקלים במזומן (תמורת הפקדת תעודת זהות או רישיון נהיגה לביטחון). חובה נעלי רכיבה סגורות וחל איסור רכיבה על אופניים חשמליים. ההשתתפות ברכיבה באופן העצמאי תתאפשר החל מגיל 9 בלבד, ובסיום יוענקו מדליות למשתתפים. המסע צפוי להסתיים בין השעות 11:30 ל-12:00.

קבלת פנים חגיגית במוצאי יום העצמאות

יממה לאחר שהעיר תחגוג עצמאות בחמש במות ברחבי העיר, תיערך קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול במוצאי יום העצמאות, שבה יופיע אמן אורח חנן בן ארי עם מיטב הלהיטים. במעמד החגיגי יחולקו תעודות הוקרה למצטיינים עירוניים.

קבלת הפנים המסורתית במוצאי יום העצמאות הפכה מזמן לשם דבר ברחובות. אחרי שהעיר תציין 71 למדינה בחמש במות בערב יום העצמאות, מוזמנים התושבים לחגיגה הגדולה למחרת בגן המייסדים שבה תימשך החגיגה.

ראש העיר רחמים מלול: חגיגות יום העצמאות ברחובות יהיו מגוונות ושמחות, ואני גאה על כך שברחובות עיר התרבות יש במה – תרתי משמע- למנעד של טעמים מוזיקליים. תושבות ותושבי רחובות מוזמנים לחגוג איתנו את יום העצמאות למדינה.

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: השקענו מחשבה רבה ומשאבים רבים על מנת להעמיד מספר אירועים ביום העצמאות, כך שהמבחר עשיר וגדול לבחירת תושבי העיר. אני מזמין את כולם להשתתף באירועים וליהנות מהתרבות בעיר הזו- ביום העצמאות.

איציק עובדיה, מ”מ החברה העירונית רחובות: אירועי יום העצמאות הם עוגן תרבותי חשוב בעיר רחובות, ואנו גאים לארגן ולנהל אותם. הקפדנו על תקציב מוגבל על מנת לא לפגוע בקופה הציבורית, אך עדיין כזה שמאפשר לעשות שמח לרגל יום העצמאות. אנו מאחלים יום הולדת שמח למדינה, ומקווים שתושבים העיר יחגגו איתנו בהמוניהם, כמו בכל שנה.

לכל אירועי יום העצמאות 2019…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה