תערוכת הקיץ של המדעטק: Behind the SCREENS

תערוכת הקיץ מדעטק חיפה, חופש גדול בחיפה, פעילות לילדים בחיפה

מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה מזמין אותכם להיכנס בחופש הגדול עם הילדים אל מאחורי המסכים ולהכיר את סודות העולם הדיגיטלי שמקיף אותנו בדרך חדשה ויצירתית, חדשנית ומלאת גילויים והפתעות, בתערוכת Behind the Screens.

מיצגים ייחודיים ומסכי ענק: Behind the SCREENS

המבקרים בתערוכת הקיץ במדעטק ייהנו מארבעה מתחמים ייחודיים בהם מוצגים מיצגים אינטראקטיביים ומסכי ענק על פני שטח של 1,000 מ”ר. בדומה לכל התערוכות במדעטק, מדע, טכנולוגיה וקסם משתלבים ביחד לחוויה לכל המשפחה. בתערוכה הזו לא מכבים מסכים – נכנסים אליהם.

 

מאחורי הקלעים הדיגיטליים

הילדים יכירו תוך כדי משחק והתנסות את דמות האונליין שלהם ויראו כיצד היא נוצרת כתוצאה מלייקים, תגובות וקשרים ווירטואלים. ההורים יכירו ביחד עם הילדים צדדים חדשים של המרחב הדיגיטלי, יבינו  את ההשפעה שלו על היומיום שלנו, יקבלו הצצה לעולמם של הילדים ויחוו איתם ביחד את העולם שמאחורי המסכים.

בין היתר תפגשו בתערוכה:

  • מבוך דיגיטלי שעוקב אחרי כל צעד שלנו ומדגים איך פעילות האונליין שלנו נשמרת
  • משחק ניחושים וירטואלי בו ננסה לזהות מבקר רנדומלי שנמצא בצד השני של המסך
  • חלל שמציג את המציאות בצורה שונה עבור כל אחד מהמבקרים, בהתאם לפעילות בתערוכה
  • חוויות טכנולוגיות מותאמות אישית שמגיבות למצב הרוח שלכם ומעצבות עולם ייחודי

דמיינו שאתם נכנסים לתוך עיר וירטואלית שמציגה את המציאות בצורה שונה עבור כל אחד מהמבקרים בה, בהתאם לפעילות בתערוכה וחוויות טכנולוגיות מותאמות אישית שמגיבות למצב הרוח שלכם ומעצבות עולם ייחודי. יוצאים עם הילדים למסע מרתק בחופש הגדול אל מאחורי הקלעים של העולם הדיגיטלי.

התערוכה היא הזדמנות לחוות את העולם הווירטואלי מזווית שלא הכרתם ולגלות את הפוטנציאל, היופי והאתגרים הגלומים בו, דרך עשרות מייצגים אינטראקטיביים ומסכי ענק בתערוכה צבעונית המתאימה לכל המשפחה.

אחרי שסחפה מאות אלפי מבקרים ברחבי העולם, Behind the Screens חוזרת למדעטק בגרסה משודרגת ומתווספת אל עשרות תערוכות הקבע, מרכז החדשנות, פארק המדע הפתוח ומתחם הגיל הרך.

 

תערוכת הקיץ במדעטק: Behind the Screens

איפה? מדעטק חיפה,

פתיחה: 13 ביולי 2024
הכניסה בהזמנת כרטיסים מראש בהתאם לסבבים ושעות הפעילות העדכניות.

לפרטים וכרטיסים ושעות פעילות: www.tickets.madatech.org.il

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106949 כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה