מטיילים בפסח 2016 – טיולים ופעילויות בחג לילדים ולכל המשפחה

טיול עם הילדים בצפון, נחל כזיב
מסלול נחל כזיב - מפל מעין עין זיו

פסח ידוע כחג הטיולים ואנחנו לא חלילה לא נחסוך מכם את כל מה שאנחנו יודעים שקורה בפסח מצפון ועד דרום – מטיילים בעמק המעיינות בין השבילים, פותרים כתב חידה בגשר, פוגשים ארנב בגן גורו צופים בנדידת הציפורים, מסיירים בסיור חקלאות אורגנית, אוכלים מצות בנחל עמוד, נכנסים למכונת הזמן של תל מגידו, טיולים מודרכים ביערות, מסלולים חדשים, חגיגה בפארק הירדן, מחנה אוהלים ביער אילנות ובנגב הצפוני, בעקבות רכבת העמק ועוד.

מטיילים בפסח 2016 – טיולים ופעילויות בחג לילדים ולכל המשפחה :

פעילויות פסח עם רשות הטבע והגנים
רשות הטבע והגנים מזמינים אתכם לחגוג את פסח בשמורות הטבע והגנים הלאומיים, בואו לקחת חלק בסיורים ובפעילויות מיוחדות ברחבי הארץ.  סיורים במקורות הירדן ובמעיינות הבניאס, השביל התלוי, הסיפור בגמלא העתיקה, ארץ פלגי המים בתל דן, ג’ונגל על שפת הכינרת, ביקור מגוון ביחיעם, הלוטרה בנחל שניר, טחנות הקמח בנחל עמוד , סיורים בקיסריה העתיקה ומופע סוסים בהיפודוריום, מחפשים תנינים בנחל, פוגשים חיות בחי בר, חופרים ומגלים בתל מגידו, שרים בבית גוברים ועוד….
לכל טיולי פסח עם רשות הטבע והגנים…

עין עבדת
מטיילים בעין עבדת. צילום: ליאור אבולעפיה

מטיילים בעמק המעיינות בצפון
פותחים את עונת האביב בסחנה ובאתר חומה ומגדל, מטיילים בין גיבורים בכוכב הירדן ובין מעיינות בפארק המעיינות, פותרים כתב חידה בגשר, פוגשים ארנב בגן גורו, צופים בנדידת הציפורים, מסיירים בסיור חקלאות אורגנית ועוד הרבה הפתעות. עמק המעיינות פורס בפניכם שלל הצעות לבילוי בחג הפסח לילדים, מבוגרים ולכל המשפחה.
לפרטים נוספים על טיולי פסח בעמק המעיינות…

הבריכה החדשה בעין שוקק. באדיבות פארק המעיינות
הבריכה החדשה בעין שוקק. באדיבות פארק המעיינות

טיולי פסח בפארקים וביערות קק”ל
קק”ל מזמינים אתכם להגיע אל הפארקים והיערות לחגוג את החג בטיולי אביב וסיורים עם מדריכי קק”ל במסלולים המוכרים וגם במסלולים חדשים, להצטרף לחגיגה בפארק הירדן מצפון לכנרת עם הפנינג חגיגי הכולל ג’אגלינג, משחקי הפעלה, יציאה לסיורים, בועות סבון ועוד, מחנות אוהלים ליליים נגישים ביער אילנות, חוות עדן וביער פלוגות, טיול אוטובוס בעקבות רכבת העמק ועוד.
לעוד מידע על פעילויות פסח עם קק”ל…

מטיילים ביערות הכרמל. צילום: קק"ל
מטיילים ביערות הכרמל. צילום: קק”ל

טיול בירושלים עם גברת פלפלת
בחול המועד פסח, ילדים והורים מוזמנים להכיר את ירושלים בדרך ייחודית ולהתאהב מחדש בשירי הילדות. בטיול רגלי של כשעה וחצי בשכונת רחביה בירושלים, עם טלי שושני – היא “גברת פלפלת”, עם איתן ועם הגיטרה, נשמע שירים חדשים וותיקים לילדים, נכיר את המשוררים שחיו בירושלים וכתבו אותם, ונשמע על הסיפורים מאחורי שירי הילדות האהובים עלינו עד היום:
על הזברה והפיג’מה (ע. הלל), על גברת עם סלים (חיה שנהב), על הביצה שהתחפשה (דן פגיס), על שמוליקיפוד (ט. כרמי) ועוד ועוד.  מדריכה – טלי בצלאל-שושני, הקול של גברת פלפלת, שרה ומנגנת בגיטרה, ומצעידה את השיירה ברחובות שכונת רחביה היפה. טלי היא מורת דרך, זמרת ושחקנית, מן ‘האוטובוס העברי המזמר.  חול המועד פסח, יום שלישי 26.4.16  בשעה 10:00
בהתאם לביקוש – טיול נוסף בשעה 12:00. 50 ₪ למשתתף. הסיורים מותנים בהרשמה מראש. הטיול מיועד לילדים בני 3 עד 6 ולהוריהם.משך הטיול – כשעה וחצי. הטיול רגלי. המסלול מתאים גם לעגלות. נפגשים בגינת הג’ירף, (=גן הכוזרי) רחוב רמב”ן ירושלים, בין הרחובות אבן גבירול ואבן-עזרא.  חניה – במדחנים ברחובות הסמוכים  (רמב”ם, אבן עזרא, אבן-שפרוט).
להרשמה: 052-8807966 טלי , tali2712@gmail.com

סיור איך שיר נולד בתל אביב
סיור רגלי שכולו חוויה של סיפורים ושירים ברחובות תל אביב בעקבות שירי הילדים והסיפורים שאהבנו – “היקינטון”, “דירה להשכיר” (לאה גולדברג), עוץ לי גוץ לי” (אברהם שלונסקי), “חסמבה” (מוסינזון), “מדוע הזברה לובשת פיג’מה” (ע.הלל), “בלדה על שלושה חתולים” (אברהם חלפי), “מי שטוב לו ושמח” (דתיה בן דור), “מקהלה עליזה” ו”זרעים של מסטיק” (לאה נאור), “שמונה בעקבות אחד” (ימימה אבידר), יפה ירקוני וגם….אריק אינשטיין ושירי הילדים. משך הסיור – כשעתיים.
מחיר למשתתף (מגיל 3) – 50 ₪. (מתאים לבני 3 ומעלה). נקודת מפגש: ככר אתרים, למעלה, ליד בניין הקולוסאום לשעבר.
אזור הסיור – מרכז תל אביב בין הרחובות הירקון – דיזנגוף. הסיור אינו מעגלי. המרחק מנקודת הסיום אל נקודת ההתחלה – 10 דקות הליכה. לפרטים ולהרשמה: טלי – 0528-807966,  tali2712@gmail.com

 

איך שיר נולד. סיורים בתל אביב.
איך שיר נולד. סיורים בתל אביב.

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה