תעלומה במושבה: משחק בריחה בעקבות הטמפלרים במושבה הגרמנית בחיפה

מוזיאון העיר חיפה משחק בריחה
משחק בריחה חדש במוזיאון העיר חיפה. צילום: יפעת אשכנזי

מוזיאון העיר חיפה משיק משחק בריחה אינטראקטיבי חדש ברחבי המושבה הגרמנית בחיפה – תעלומה במושבה, חוויה והרפתקה לכל המשפחה, בה תצאו עם הילדים למשימה מיוחדת במטרה לגלות מסר סודי שהסתירו הטמפלרים בין בתי המושבה הציורית.

האם תצליחו לפתור תעלומה סודית שהתרחשה בימי ביקורם של הקיסר וילהלם השני ורעייתו, הקיסרית אוגוסטה ויקטוריה, בארץ לפני יותר ממאה שנה?

משחק בריחה בעקבות הסוד של הטמפלרים

יש לכם שעה וחצי לפענח את הצפנים ולפתור את התעלומה של הטמפלרים, לא האבירים הטמפלרים, אלא הטמפלרים שהתיישבו בחיפה לפני יותר ממאה שנה והקימו בה מושבות ששינו את פני הארץ בימי התורכים.

האם פתרון החידה נמצא בביתו של ד”ר שמידט, רופא המושבה, שהיה גם סגן הקונסול הבריטי בארץ? במסעדה הטמפלרית הראשונה של משפחת פרוס?  או אולי בביתו של סר לורנס אוליפנט הבריטי שהתגורר במושבה הגרמנית ופעל למען היהודים בארץ ישראל?

משחק בריחה בחיפה, חדר בריחה בחיפה
משחק בריחה בחיפה בעקבות סודות הטמפלרים. צילומים: יפעת אשכנזי

עוד נחפש רמזים בביתו של יעקב שומאכר ממתיישביה הבולטים של המושבה, בבית הקיץ המפואר של פרידריך פריץ קלר, סגן קונסול פרוסיה בחיפה ונציג הדואר האוסטרו־הונגרי בעיר, מראשוני המתיישבים הטמפלרים בחיפה וחלוץ המתיישבים על הר הכרמל.

אולי הסוד מסתתר במפעל של אנדריאס שטרובה, או בבית משפחת דיק שייבאה ציוד חקלאי ששינה את פני החקלאות בארץ? או בכלל ברחוב הראשי של המושבה, בו צעדו בזמנו הקיסר והקיסרית בזמן שביקרו בארץ.

משחק בריחה במושבה הגרמנית
משחק בריחה במושבה הגרמנית. צילום: יפעת אשכנזי

משחק הבריחה מזמין את הילדים וההורים לצאת למשימה משפחתית במושבה הגרמנית במסע מאתגר המשלב רמזים המסתתרים בין בתי האבן של המושבה שיסייעו למשתתפים לפענח את הצופן הסודי.

וידאו קצר על הטמפלרים בחיפה:

מרחב הבריחה הופק בסיוע המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל.

הפעילות מתחילה ומסתיימת במוזיאון העיר חיפה, בשדרות בן גוריון 11, חיפה. סיור עצמאי ומשחק בריחה אינטראקטיבי מהטלפון הסלולרי. מומלץ להגיע עם טלפונים טעונים/סוללה ניידת.

תעלומה במושבה בעקבות הטמפלרים

גילאים: הפעילות מותאמת לכל המשפחה (מומלץ החל מגיל 8), משך הפעילות כשעה וחצי.

איפה ומתי? איסוף הערכות נעשה מקופות מוזיאון העיר בשעה 10:00 בבוקר, על פי מועד ההזמנה האפשרי באתר המוזיאון.

למידע נוסף: 053-9382780

להזמנת הערכה לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382780 8 ומעלה, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי 49 ש"ח לכל המשפחה 49 ש"ח לכל המשפחה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה