עדלאידע בהרצליה: נועה קירל ומנהרת הזמן בפורים

עדלאידע בהרצליה פורים 2020
עדלאידע בהרצליה | צילום באדיבות עיריית הרצליה

עדלאידע בהרצליה הגדולה ביותר באזור השרון יוצאת לדרך, והשנה בנושא מנהרת הזמן. כמיטב המסורת ממשיכה עיריית הרצליה למשוך אליה עשרות אלפי אנשים אשר באים לצפות בתהלוכת הרחוב הצבעונית, המון משתתפים הרוקדים בתלבושות חגיגיות ומיוחדות, מיצגי ענק, פסלים, משאיות ובעיקר המון שמח.

עקב ההנחיות החדשות של משרד
הבריאות נדחתה העדלאידע בהרצליה

מראש העיר נמסר:

“תושבות ותושבים יקרים – ובעיקר – ילדי העיר הרצליה, לאחר שהתעדכנו בהנחיות רה”מ ומשרד הבריאות ומתוך דאגה לבריאותכם, תושבי העיר, אני מצטער להודיע על החלטתי לדחות את העדלאידע שאמורה היתה להתקיים בשבוע הבא בהרצליה.

כולנו ציפינו ונערכנו לחגיגה הגדולה של עירנו בפורים אך עם זאת, בריאותם של הילדים שלנו חשובה יותר. אנו מחויבים להישמע להנחיות מקבלי ההחלטות במדינה, מתוך התחשבות באינטרס הכללי של המאבק בנגיף הקורונה. האיסור על כינוסים של מעל 5,000 איש של משרד הבריאות לא יאפשר לצערנו הרב את קיום העדלאידע בשבוע הבא..

הימים הקרובים צפויים להיות ימים של כוננות והערכות למניעת מגיפת הקורונה בכל המערכות העירוניות – אני מבקש מכם להמשיך לעקוב אחר ההוראות של משרד הבריאות ומאחל לכולנו שנתגבר במהרה על האיום ונחזור לימים של שיגרה – ברגע שהעיתוי יתאפשר אני מבטיח לכם חגיגה גדולה – כי על פורים בהרצליה לא נוותר.

שלכם,

משה פדלון.”

לכבוד פורים 2020 בונים את המתחם כ-200 חניכי השכבה הבוגרת מכל השבטים בעיר.
מתחם הצופים יתמקד השנה בתקופות שונות לאורך ההסטוריה. החוגגים יכנסו דרך שער שהוא מנהרת הזמן ויעברו ב5 מתקנים צופיים פעילים שכל אחד מהם מסמל תקופה.

 

עדלאידע בהרצליה: מסלול

נקודת ההתחלה גן בן שפר – רח’ סוקולוב 100 עד לכיכר שד’ חן, פניה שמאלה לרחוב בן גוריון עד שער העיר, עד הבמה המרכזית. בתי הספר ימשיכו בצעדה עד לבית אלבה.

נקודת הסיום בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, רחוב הבנים 4 פינת רחוב בן גוריון.

תהלוכה צבעונית של 2,300 משתתפים ובראשה ראש העיר מר משה פדלון. תלמידי בתי הספר, הלהקות הייצוגיות, חברי תזמורת בתי הספר המנגנים, כולם יצעדו בתחפושות מיוחדות אשר נתפרות בימים אלו, במיוחד לכל צועד.

יצירה ועיבודים מקוריים של שירים מיוחדים מההצגות הקסומות אשר הוקלטו במיוחד על ידי טובי הנגנים בתעשיית המוסיקה בארץ בהפקה מוסיקלית של פיני שפיגלר.

תהלוכת מנהרת הזמן עם 6 מיצגים ונושאים שונים ומיוחדים:

מיצג מספר 1: האדם הקדמון. מיצג הפתיחה של התהלוכה: הפרה – היסטוריה, במסגרתו יולבשו הצועדים בדמויות האדם הקדמון. מיצגים מתנפחים בדמויות דינוזאורים ועוד.

מיצג מספר 2: יוון העתיקה. מיצג העת העתיקה ישזור תמונות מהמיתולוגיה היוונית כמו אלים, גיבורים והמשאית כולה שתעוצב כמקדש יווני ענק.

מיצג מספר 3: תיאטרון בראי הזמן. מיצג המסכות הקדומות יעסוק בהיסטוריה של התיאטרון סביב עולם המסכות – החל מימי התיאטרון ביוון, כלה בימי הביניים וכמובן בתקופת הרנסאנס.

מיצג מספר 4: ימי הביניים. מיצג ימי הביניים – אבירים, מלכים, נסיכות וטירות.
קולאז’ תמונות מתוך ארתור ואבירי השולחן העגול וסיפורי מלכים.

מיצג מספר 5: גילוי אמריקה. מיצג גילוי אמריקה ע”י קולומבוס – אינדיאנים והמערב הפרוע.

מיצג מספר 6: בחזרה לעתיד. המיצג האחרון והסוגר את התהלוכה: חוזרים לעתיד! מכוניות מעופפות, רובוטים וחייזרים.

כבכל שנה, יסתיים מסלול הצעידה של העדלאידע בהפנינג נרחב במתחם בגן הפסלים של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית בפעילות חופשית לכל המשפחה שתחל בשעה 10 בבוקר ותסתיים בשעה 14:00. מתחם מיוחד של מוזאון מוז”ה ופעילות של הצופים.

נקודה בזמן

הפנינג אמנות ויצירה בנקודות זמן שונות, על ציר זמן האמנות, בגן הפסלים של המוזיאון.

כשלאונרדו פוגש מצלמה ואמני רחוב מוצבים לצד הפירמידות, אלים יוונים מזמינים לסדנאות פיסול ובמיצב גדול אפשר להמשיך יצירות של מיטב אמני המאה ה-19.

זוהי הזדמנות לחגיגה אמיתית של אמנות.

סדנאות, מופעים ושלל התנסויות בציור, פיסול, צילום, מוסיקה ותנועה בהנחיית צוות מוז”ה –  אגף החינוך של מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, ובשילוב אמנים אורחים.

כניסה חופשית למתחם ולתערוכות המוזיאון.

 

הופעת פורים 2020 בהרצליה

בתום התהלוכה, באזור השעה 12:00, כל החוגגים מוזמנים לצפות בבמה פתוחה במופע של כוכבת הנוער נועה קירל.

תהלוכת העדלאידע בהרצליה תיערך ביום חמישי, 10.3.2020, החל מהשעה 10:00 בבוקר.

אורך המסלול: כ-1500 מטר, כשעה בסה”כ.

 

לפרטים נוספים באתר עיריית הרצליה: לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה