פארק הקופים ביער בן שמן בפעילות חנוכה לילדים

פארק הקופים ביער בן שמן
קוף מקוק ברברי מתכונן לחנוכה | צילום: אלכסיס לם
לכבוד חנוכה הכינו לכם בפארק הקופים פעילויות לילדים בהן תוכלו להכין סופגניות וגם נרות...

מוזמנים לפעילות מיוחדת לילדים לכבוד חנוכה בפארק הקופים. בואו להכיר מקרוב את עולמם המרתק של הקופים ואת פועלו של מרכז ההצלה בפארק חורש טבעי עם סדנת נרות והכנת סופגניות.

 

צעצועים לקופים?…

למה קופים צריכים סביבונים?

תצפיות בקבוצות קופי מקוק בטבע הראו כיצד הם משחקים בצורות שונות עם אבנים גם בבגרותם.
במקלט הקופים הישראלי ביער בן שמן, יותר מ-80% מכלל הקופים במקלט הם קופי מקוק. אלה הם קופים שהגיעו ממעבדות או לאחר סגירת חוות מזור, ומצאו במקלט בית חם ואוהב.
במקלט הקופים שביער בן שמן, קופי המקוק נצפו כשהם משלבים בין צעצועים שקיבלו (סביבונים, צעצועי תינוקות וכך הלאה) לבין אבנים שנמצאו באזורי המחייה שלהם והם מראים צורות משחק מורכבות ואינטלגנטיות, יחסית.

בדומה לילדים, גם קופים זקוקים לחפץ מעבר, וכל קוף חדש שמגיע למקלט מקבל צעצוע שמשרת מטרה זו. כשמגיע קוף חדש הוא מקבל מגוון צעצועים. הקוף בוחר לעצמו צעצוע אחד שהוא אוהב במיוחד, והוא מחזיק ומשחק איתו בכל תקופת ההסגר.
אותו צעצוע בדרך כלל ימשיך ללוות את הקוף גם אחר כך, בתקופת בית הספר לקופים: זהו השלב בו לומדים הקופים לחיות שוב בחברת קופים.

כעת, לאחר תקופה ארוכה, מאגר הצעצועים של קופי מקלט הקופים הישראלי עומד להיגמר והעמותה פונה לציבור להגיע ולתרום צעצועים ישנים, קופסאות, מברשות ועוד.
אז אם אתם כבר קופצים לבקר את הקופים, תביאו איתכם חפץ שכבר לא בשימוש, ותוכלו לעזור לקופים החדשים להסתגל לעולם החדש שיצאו אליו.

 

מקלט הקופים הישראלי בחנוכה

הכינו לכם פעילויות שוות במיוחד לחנוכה במרכז להצלת הקופים. תהיה סדנה להכנת נרות מחימר ומשעווה, ואם אתם מעדיפים מתוק, תתקיים פעילות להכנת סופגניות. תוכלו לערוך היכרות בין הקטנטנים לקופים, ולחשוף אותם לעולמם המרתק של הקופים ומרכז ההצלה.

בנוסף לסדנאות, במקום מתקן ג’ימבורי ענק בן 4 קומות, ומתחם ספורט אתגרי הכולל אומגה, קיר טיפוס ומסלול חבלים.

אם תהיתם אם הקופים משחקים בסביבונים – למה הם לא יכולים לקבל סופגניות כמו בני אדם?
ישנם במקלט קופים רבים שסובלים מסכרת, לאחר שקיבלו תזונה לא מתאימה במקומות בהם הם חיו. אוכל מטוגן עלול לגרום להם לנזק חמור, ולכן אך ורק צוות המטפלים רשאי להאכיל את הקופים.

 

פארק הקופים, אטרקציות לחופש הגדול לילדים
פארק הקופים

 

פארק הקופים ביער בן שמן

פארק הקופים ביער בן שמן פותח בפני המבקרים את עולמם המרתק של הקופים עם אזורי מחייה טבעיים, פתוחים ורחבי ידיים. פארק הקופים מציע שלל פעילויות לילדים גם לאורך השנה: טיול בפארק, צפייה בקופים, לימוד ערכי שמירה על בעלי החיים והסביבה וסיורים מודרכים בין מכלאות הקופים, כאשר בחלקם נכנסים לתוך אזורי המחייה וחווים את חיי הקופים מקרוב.

שעות פתיחה בחנוכה:

כל יום למעט שישי: 10:00-15:00

ימי שישי: 10:00-14:00

אפשר להישאר עד שעתיים לאחר סגירת הקופות.

לפרטים ותיאום התקשרו: 053-7106942

או היכנסו לאתר: מכאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106942 כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן / אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה