פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חורף 2023

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב 2023
פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב 2023. צילום: הדר יעקוב

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוזר לטיילת ומציג מופעי תיאטרון רחוב, מוזיקה, פסלים חיים, מופעי אקרובטיקה, תערוכת 360 חדשה ועוד המון אטרקציות לכל המשפחה.

הפסטיבל מביא לאילת לסופ”ש אחד באמצע פברואר הקרוב, אמני תיאטרון רחוב מוכשרים מכל העולם, מופעים חיים ופעילויות לכל הגילאים. הכניסה לפסטיבל חופשית והוא יתקיים לראשונה עד טיילת הרודס שם תוכלו לראות תערוכת פנטזיה ואלמנטים מהחלל ב-360 מעלות עם דמויות ושחקנים.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב

האביב מגיע לאילת ויחד איתו חוזר גם פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שנכנס לעשור השני לקיומו, גדול וצבעוני יותר מתמיד.

במשך יומיים בהם יתקיים פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, יגיעו אל הטיילת האילתית עשרות כישרונות ססגוניים מעולם תיאטרון הרחוב: אמני קרקס בינלאומיים, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות מעולם הפנטזיה, שיפעילו את המשפחות המבלות בטיילת בשירה, צחוק וריקודים.

הפסטיבל המופק ביוזמת תאגיד התיירות העירוני של אילת חוגג 11 שנים לקיומו עם הבטחה לתוכן עשיר במיוחד עם אמני קרקס בינלאומיים, תערוכה מיוחדת, פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים, מופעי תיאטרון רחוב, מוזיקה חיה, שחקנים מסתובבים בין הקהל ואטרקציות נוספות לכל המשפחה.

פעילות לילדים באילת, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב
גם ואן גוך ופרידה קאלו אישורו הגעה: פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב. צילום: הדר יעקוב

חדש: תערוכת ARTISTA

לראשונה בפסטיבל, הוא יתפרש עד לטיילת הרודס, עם תערוכת ARTISTA, חווית 360 במימדים גדולים המציגה עולם קסום של אלמנטים מגלקסיות אחרות. תערוכה לכל המשפחה המשלבת מוסיקה מעולם הפנטזיה, דמויות ושחקנים שיסתובבו בין הקהל, יחיו את המתחם ויפתיעו את הקהל בכל פעם מנקודה אחרת.

 

אטרקרציות לילדים באילת
פסלים חיים בדרך לטיילת. צילום: צילום עזרא קופר

מופעי הקרקס בפסטיבל

בין המופעים הבינלאומיים שיגיעו השנה ניתן למצוא את הרפתקאותיה של ג’יזל לה פרל, של האמנית ג’אי טור – מופע קרקס המגיע הישר מגרמניה.מופע יחיד ללא מילים, המשלב אלמנטים של תיאטרון, אקרובטיקה, ג׳אגלינג וקומדיה שרץ כבר כמה שנים בפסטיבלים שונים באירופה וברחבי העולם.

אמן נוסף שיגיע מגרמניה הוא יאן מנסקה, עם מופע אנרגטי המציג מיומנויות גבוהות של קרקס ובדגש על דיאבלו בשילוב עם הומור ומוזיקה. המופע זכה בפרסים, וכיכב בפסטיבלים בינלאומיים רבים.

במחווה למוסיקה של שנות ה-70 וביניהם שיריו של הזמר והיוצר צביקה פיק מגיע מופע נוסף לפסטיבל ,הפעם ישראלי, הוא מעבר לפיק, מופע פרודיה ליצנית ללא מילים ושטופת מוזיקה. על המופע אחראים זוג אמני קרקס, שיתנו חוויה מרהיבה ומרתקת במגוון אלמנטים אוויריים מתחלפים על מתקן טרייפוד.

 

נדין טרפז אילת
אמנית הטרפז האילתית נדין. צילום: Niv Mayo

את אילת תייצג בפסטיבל במופע לוליינות אווירית אמנית הקרקס האילתית נדין שתרחף מעל הקהל.

101 חוויות בחינם באילת

ואם כבר הגעתם לאילת אל תפספסו את כל החוויות שמחכות לכם בחינם בעיר – כמו בכל שנה בחורף, ריכזו באתר התיירות של אילת עשרות סיורים, סדנאות לילדים, פעילויות אקסטרים, סיורים קולינריים ועוד אטרקציות שכולם בחינם (בהרשמה מראש). חלק גדול מהפעילויות כבר סולד אאוט אבל שווה לבדוק. כל הפרטים על 101 חוויות בחינם באילת..

יוסי חן, מנכ”ל תאגיד התיירות אילת מציין לקראת הפסטיבל: ” בשנה ה-11 של פסטיבל תיאטרון רחוב באילת גם התרחבנו וגם גדלנו, יותר מופעים, יותר אומני רחוב, יותר פסלים חיים ויותר מתחמי מופעים. יותר מקילומטר של שמחה וצבעים מבית הגשר ועד לטיילת הרודס, מופעי מקור ומתחם מיוחד בשחור ולבן. מזג אוויר מדהים באמצע פברואר, טיילת רחבה ומלאה בצבע וממגוון רחב של תרבות ואומנות. מחכים לכם בטיילת.

פסטיבל הצילום באילת 2023, מרתון צילום הים האדום
גורי שועלים בפסטיבל הצילום באילת. צילום: ערן גיסיס

פסטיבל הצילום PHOTO IS:RAEL

ואם אתם אוהבים צילום וכבר הגעתם לאילת במהלך החודש יתקיים בעיר פסטיבל הצילום הגדול PHOTO IS:REAL. הפסטיבל מביא לאילת עשרות תערוכות לקהל הרחב, צלמים מרחבי העולם, תערוכה בהשראת הטבע המקומי של אילת, אירועים, סיורים מודרכים ופעילויות לכל המשפחה ומרתון צילום הים האדום באתרים סודיים. פרטים מלאים והרשמה באתר התיירות של אילת.

איפה? רחבת הפארק המרכזי של אילת
16-25 בפברואר 2023, 10:00-22:00 | מרתון הצילום יתקיים ב-25.2

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב

איפה? טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס
מתי? שישבת, 17-18 בפברואר 2023, 11:00-15:00
הכניסה חופשית
לפרטים נוספים באתר התיירות של אילת: www.traveltoeilat.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה