פסטיבל המדבר הירוק בבקעת הירדן: אביב 2023

פסטיבל המדבר הירוק 2023, תצפית חמדת
פסטיבל המדבר הירוק 2023

פסטיבל המדבר הירוק יוצא לדרך ברחבי בקעת הירדן רגע לפני שהירוק חוזר להיות צהוב, עם חגיגה של סיורים מודרכים בימי שישי, צעדת הבקעה, אטרקציות לילדים, סדנאות והזדמנות לטייל במרחבי הבקעה, אחד האזורים הפחות מתוירים שהרבה מאיתנו לא מכירים.

מגוון סיורים מודרכים בימי חמישי ושישי, סדנאות ייחודיות, קבלות שבת במגוון סגנונות, צעדת הבקעה הססגונית ופסטיבל שוק העסקים והאומנים המקומי ביקשוק.

פסטיבל המדבר הירוק

המועצה אזורית בקעת הירדן, אחת המועצות האזוריות המתפרסות על שטח נרחב המתחיל מעט דרומית לבית שאן ועד ארץ המנזרים בצפון ים המלח, מזמינה את מטיילים ומשפחות להכיר את הבקעה בעונה הכי יפה, כשהבקעה ירוקה והמדבר מתחפש לירוק עם מרבדי פריחה ייחודיים הפרוסים באזור.

פסטיבל המדבר הירוק (שאתם אולי זוכרים אותו בתור פסטיבל בקעה ירוקה) יתקיים בימי חמישי ושישי במשך חודש וחצי, בין אמצע פברואר לסוף מרץ 2023, יכלול סיורים מודרכים, טיולים למשפחות וגם למיטבי לכת, ופעילויות שונות ומגוונות, כשחלקם בעלות סמלית של 10 שקלים למשתתף והשאר ללא תשלום.

בדרך לחמדת, פסטיבל המדבר הירוק
בדרך לחמדת

עמדות מידע

בנוסף לסיורים ולטיולים ברחבי הנוף המיוחד של הבקעה, במסגרתו של הפסטיבל יוקמו (בימי שישי) עמדות מידע של רשות הטבע והגנים והמועצה האזורית בקעת הירדן, שיקבלו את פני המטיילים בימי הפסטיבל במספר מוקדים ויפנו את המטיילים לפעילויות השונות.

סדנת קליעה חמדת
סדנת קליעה חמדת

סדנאות, אטרקציות ובתים פתוחים

בימי שישי ברחבי הבקעה ייערכו קבלות שבת במגוון סגנונות, ובתים ועסקים ייפתחו את שעריהם. כמו כן, ייערכו במהלך האירועים סדנאות ייחודיות שונות כדוגמת צפרות, צילום, קליעת סלים ועוד.

קפה רוזלייה חמדת, פסטיבל המדבר הירוק
קפה רוזלייה חמדת

צעדת הבקעה

ביום שישי ה- 24.2.23 תתקיים צעדת הבקעה המסורתית במסלול המותאם גם למשפחות.

תורמוסים חמדת
תורמוסים חמדת

ביקשוק

חודש לאחר צעדת הבקעה, ב-24.3, שבוע לפני סיומם של האירועים, יתקיים ביקשוק במפגש הבקעה – יריד עם למעלה מעשרות דוכנים של יצירה מקומית, דוכני מזון, אומנות, עציצים פורחים, לחמים, עוגות עוגיות, מוצרי טיפוח, מופעי רחוב ועוד.

 

הפסטיבל מתקיים ביוזמתה של המועצה אזורית בקעת הירדן ובשיתוף מתנ”ס בקעת הירדן, מרכז סיור ולימוד שדמות מחולה, בית ספר שדה עופרה, השומר החדש, רשות הטבע והגנים, ועוד.

ראש המועצה האזורית, בקעת הירדן, דוד אלחייני, מוסר: “בימים אלו בקעת הירדן לובשת ירוק ונמצאת בשיא תפארתה. אנו שמחים מאד להזמין את הציבור הרחב, להנות מיופיו המרהיב של המדבר הירוק, לצאת לטיולים, פעילויות ואטרקציות ייחודיות ונדירות שלא ניתן לחוות אותן בשום חבל ארץ אחר, ולהכיר את התושבים והעסקים המקומיים שפותחים את דלתם ומצפים לבואם של מבלים מכל רחבי הארץ”

פסטיבל המדבר הירוק
פסטיבל המדבר הירוק

המדבר הירוק 2023

מרחבי בקעת הירדן

16 בפברואר עד ה-31 במרץ 2023

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

מחירים

בהתאם לטיול/פעילות

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה