פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע: חופש גדול 2018

פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע

מהכדור שטס מעל הקוטב הצפוני ועד אחד הבלונים הוותיקים בעולם, שהתגלה במקרה אחרי 20 שנים שלא היה בשימוש: פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע עם עשרות כדורים פורחים מרחבי העולם, מטס כדורים פורחים, מפגן אקרובטיקה, צניחה חופשית מכדור פורח, מופע NIGHT GLOW מרהיב, להטוטי אש, פירוטכניקה ומופע זיקוקי דינור ענק בשמיים, מופע לייזרים, מצנחי רחיפה וטרקטורוני אוויר, הופעות חיות ועוד פעילויות לילדים ומשפחות

פסטיבל כדורים פורחים הבינלאומי המסורתי בגלבוע יוצא לדרך ויתקיים בגן הלאומי מעיין חרוד שבגלבוע, בתאריכים 2-3 באוגוסט, זו השנה התשיעית. הפסטיבל, המושך אליו אלפי מבקרים בכל שנה, מהווה את אירוע השיא של אירועי הקיץ בגלבוע ויארח עשרות כדורים פורחים צבעוניים ומיוחדים, שיעטרו את שמי עמק חרוד ורמת יששכר בימי הפסטיבל.

פסטיבל כדורים פורחים הבינלאומי בגלבוע יכלול מטס של כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם בנוסף, ייהנו המשתתפים ממפגן צניחה חופשית מכדור פורח בגובה 6000 רגל, מופע NIGHT GLOW מרהיב, הליכה על חבל ללא מוט, אקרובטיקה אווירית, להטוטי אש, פירוטכניקה ומופע זיקוקי דינור ענק בשמיים, שיצבעו את השמיים ויכללו- מופע לייזרים, מצנחי רחיפה וטרקטורוני אווירה והופעות חיות. כמו כן מגוון פעילויות לכל המשפחה: מתקני שעשועים, מתנפחים רטובים, בריכות שכשוך ודמויות רחוב שישעשעו את הילדים, דוכני יצירה ולינת שטח באוהלים.

עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע: “בגלבוע מכוונים גבוה! הפסטיבל מהווה שיא לפעילות האתגרית אותה אנו מקדמים בגלבוע במשך השנה- וזאת מתוך קונספט של פיתוח תיירות אקסטרים בישראל. אנחנו שמחים להמשיך את המסורת ולקיים את אחד הפסטיבלים הצבעוניים והמיוחדים המתקיימים בישראל. אני מזמין את כל תושבי הגלבוע ואת תושבי מדינת ישראל להגיע לפסטיבל הייחודי וליהנות מההפנינג הצבעוני המתקיים סביבו ובמהלכו”.


פסטיבל כדורים פורחים בגלבוע

2-3 באוגוסט בגן הלאומי מעיין חרוד.

מחיר האירוע לאדם: 149 ₪. חבילה משפחתית בעלות של 499 ₪  (4 כרטיסים: זוג+ שני ילדים). ילד עד גיל 3 ללא תשלום. הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובכל הפעילויות. הכרטיס אינו כולל טיסה בכדור פורח.

לפרטים נוספים על הפסטיבל, חבילות לינה והזמנת כרטיסים:www.gobalon.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה