פסטיבל כלייזמרים לילדים ולכל המשפחה בצפת: חופש גדול 2018

פסטיבל כלייזמרים 2018. צילום: אשר אלמקייס

מה משותף לבלון, בקבוק קטשופ, מסור ומגב? פסטיבל כלייזמרים בצפת חוגג 31 ומזמין אתכם להנות ממופעים לילדים ולכל המשפחה- והכל בחינם

פסטיבל כלייזמרים יעלה זו השנה ה-31 ויארח את יהודה פוליקר, ישראל לזוהר, עמיר בניון, אנסמבל גלעד אפרת, דוד דאור עם קובי אפללו, רבע לאפריקה, חגית כפיר ועוד עשרות אמנים והרכבים מהארץ ומהעולם שיופיעו לאורך ימי הפסטיבל.

הפסטיבל בניהולו האמנותי של אייל שילוח, כולל הופעות מעולמות מוזיקליים שונים – מוזיקה אתנית עם כלים אותנטיים, מוזיקת סול, ג’אז, מוזיקה צוענית, שירי נשמה, וכמובן מוזיקה יהודית שמגיעה ממזרח אירופה.

המופעים לילדים יחלו בשעה 18:00 וההופעות המרכזיות יחלו בשעה 20:00, בהן יופיעו מיטב האמנים והלהקות שיקפיצו וירגשו את הקהל. הם יופיעו תחת כיפת השמים, על 5 במות מרכזיות שמתחברות למסלול מעגלי בסמטאות העיר העתיקה, ויעלו להופיע להקות של בני נוער מפרויקטים מוזיקליים שונים.

פסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי הוא אחד מהפסטיבלים הוותיקים והידועים בארץ, וללא ספק אחד מהמרגשים ומלאי הנשמה שבהם. הפסטיבל מתקיים בעיר צפת – בירתה של מוזיקת הנשמה היהודית העולמית, סמטאות העיר הן בעלות קסם מיוחד, וכשמטיילים בהן לצלילי מוזיקת נשמה יהודית מגוונת הן אפילו קסומות יותר.

 

 

מופעים לילדים פסטיבל כלייזמרים 2018

אם אתם מחפשים לילדיכם מופע המשלב מוסיקה והומור – אז הגעתם למופע הנכון! אהרון קוטלר – נגן מעולם אחר. אמן לא שגרתי שמנגן על יותר מ-30 כלים מקוריים ואקזוטיים. תנו לו כל כלי שתמצאו בבית והוא כבר ימצא דרך להפיק ממנו צלילים ערבים לאוזן. מכלי מטבח ועד כלי עבודה ועוד מגוון רחב של חפצים שלא הייתם מאמינים שיכולים להפיק צליל. הוא אפילו השתתף בעבר בתוכניות טלוויזיה לכישרונות מיוחדים.

אהרון קוטלר ומאיר אלמלם יופיעו השנה בבמת הילדים בפסטיבל הכלייזמרים הבינלאומי בצפת מדי ערב החל מ-18:00 בבמת “הגן הקסום”.

נניח שאתם מגיעים להופעה, ומגלים ששכחתם את הצ’לו בבית. אין סיבה להילחץ!

כנסו לחנות כלי העבודה הקרובה, ורכשו מסור. המסור, יחליף את תפקיד הצ’לו .

טוב, אתם לא באמת נגני צ’לו. וגם אם כן, זה ממש לא רעיון טוב לנסר באוזני הקהל שבא לשמוע אתכם.

מי שכן לקח את הרעיון הזה ברצינות, הוא אהרון קוטלר שעלה לארץ לפני כ-26 שנה מאוקראינה. “א אידישע קאפ – נגינה על כל דבר שזז”, הרעיון שאהרון פיתח במשך השנים למקצוע של ממש.

כשאהרון עוד התגורר באוקראינה, שימש כמוסיקאי. הוא ניגן על סקסופון, חליל צד ותופים. השתתף בפסטיבלים בינלאומיים. לפני שעלה לארץ, ארז אהרון את כל חפציו וביניהם את כלי הנגינה שחשובים לו מאוד. וכשהגיע ארצה, גילה שהמזוודה ובה הכלים, נעלמה וכעת עליו להתפרנס בדרך אחרת. וכך הוא למד לנגן על כלים לא שגרתיים.

הוא התחיל להופיע עם קטעים מקוריים כמו “קונצ’רטו גרוסו למטאטא ותזמורת”, הופעה עם בובות “אהרל’ה וחברים”, ומופע “צלילים מהחלל”.

מאיר אלמלם- נגן כלייזמר המשלב מספר כלי נגינה  במופע מרתק לילדים בתיבול סיפורים חסידיים והפעלת הילדים בחידונים פרסים ומופע קסמים.

זהו מופע לכל המשפחה שמחבר את הילדים לעולם הכלייזמרים ולסיפורים יהודיים. הורים וילדים מכל הגילאים מוזמנים להופעה חווייתית ומשעשעת לכל המשפחה.

 

 


פסטיבל כלייזמרים חופש גדול 2018

ימים שלישי עד חמישי 14-16 באוגוסט החל מהשעה 18:00

הכניסה חופשית

לאתר הפסטיבל לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה