פעילות לחנוכה 2019: הצצה באצה בחוות סיקורה

פעילות חנוכה למשפחות
חוות סיקורה מזמינה אתכם לסיור בעקבות האצות והעולם המדהים שבים... | צילום: רון שלף
הצצה באצה מזמינה אתכם להגיע לחוות סיקורה וללמוד על העולם הימי המדהים...

מרכז המבקרים הצצה באצה שבחוות סיקורה, מזמינה את כל המשפחה לפעילות קצת שונה לחנוכה. בכל אחד מימי חג החנוכה יערך סיור מודרך, שבו יקבלו המבוגרים והילדים חוויה אקולוגית יוצאת דופן, שמקדמת את השמירה על הטבע בכלל והים בפרט.

בסיום הסיור תיערך מסיבה לכבוד חנוכה 2019, שכוללת הדלקת נרות וסופגניות. בנוסף ייהנו המשתתפים מארוחת טעימות עשירה ומפתיעה בה יטעמו מאכלים ייחודיים וטעימים מבוססי אצות אולווה וגרצילריה של סיקורה. כמו: פסטת אצות, ציזיקי אצות, מתבלי אצות וסלטים שונים בתיבול אצות.

 

פעילות חנוכה לילדים

בסיור נכיר את עולם החי והצומח בים, נצפה בסרטוני אנימציה המותאמים לילדים וממחישים את השינויים הסביבתיים שעוברים על עולמנו ומשפיעים על הים התיכון. נשקיף ממרפסת על החווה ועל התהליך הייחודי של גידול האצות ואף תוכלו לטעום אצה טרייה הישר מבריכת הגידול.

אודות חברת סיקורה 

חברת סיקורה היא אחת החלוצות בעולם בתחום החקלאות הימית. 13 שנות מחקר ופיתוח על ידי ביולוגיים ימיים מהשורה הראשונה, הביאו לטכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך, המאפשרת גידול יבשתי אורגני של אצות ים מסוג אולווה וגרצילריה.

החווה ממוקמת לאורך החוף וכוללת בריכות מי-ים המדמות את הסביבה הימית הטבעית. מי הים הצלולים נשאבים ממעמקי הים עוברים תהליך סינון קפדני ומשם הם זורמים לברכות לגידול האצות.

תהליך הגידול בחווה מנוטר ומבוקר, ומאפשר להן להיות עשירות במיוחד במינרלים (ובעיקר במינרל החסר – יוד). בנוסף לחלבון, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון, וכל זאת בתהליך טבעי, ללא התערבות של הנדסה גנטית ובסביבה נקייה ממזהמים ביולוגיים, חומרי הדברה ותוך עמידה בסטנדרטים קפדניים להימצאות מתכות כבדות.
חברת סיקורה מייצאת את האצות לשוק הבינלאומי כחומר גלם לתחומי המזון, תוספי התזונה, הקוסמטיקה והרפואה, ובישראל משווקת בהצלחה סדרת תוספי תזונה המבוססת אצות.

מי הים שנשאבו לברכות הגידול מוחזרים לים בתום תהליך הגידול של האצות כאשר הם נקיים, בכדי לשמור על האיזון האקולוגי ולמנוע פגיעה בסביבה הימית.

 

סיור לילדים בחנוכה
סיור בחוות סיקורה והסברים | צילום: רון שלף

 

 

פעילות משפחות לחנוכה: הצצה באצה

איפה: מכמורת.

מתי: החווה פתוחה למבקרים בין הימים ראשון עד חמישי בתאום מראש . אורך הסיור כשעה וחצי.

כמה: הסיור בעלות של 45 ₪ לילד (מגיל 8) ולמבוגר | ללא עלות עד גיל 7.

לתיאום מראש ופרטים נוספים באתר: לחצו כאן…

או חייגו: 5921*.

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



5921*

מחירים

ללא עלות עד גיל 7 45 ₪ מגיל 8.

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה