פעילות לילדים בחולון: מבקרים בתוך הדימיון

פעילות לילדים בחולון
פעילות לילדים בחולון. צילום: אלי נאמן

מחפשים פעילות לילדים בחולון? תכירו את מבקרים בתוך הדמיון, פעילות חדשה לילדים בגני הסיפור של חולון שתתקיים בימי חמישי ובסופי שבוע.

שמחים לגלות לכם על עוד פעילות מיוחדת לילדים שתתקיים ממש בקרוב בגני הסיפור של חולון, פרויקט הפיסול הסביבתי הגדול שמביא את ספרי הילדים של ישראל אל מעל ל-50 גנים בחולון. הפעילות תתקיים בשני מתחמים של גני סיפור בחולון.

מבקרים בתוך הדימיון: פעילות לילדים בחולון 

תכירו את מבקרים בתוך הדימיון, פעילות מיוחדת לילדים ולכל המשפחה שתקיים במתחמי גני הסיפור בקריית אילון (רח’ מוטה גור) ובחורשת היובל (שד’ משה דיין) בימי חמישי ובשבתות.

החל מחודש ספטמבר ועד אמצע אוקטובר הקרוב, העיר חולון מזמינה משפחות עם ילדים קטנים לבקר בשני מתחמים של גני סיפור בחולון – המתחם ברח’ מוטה גור שבקריית אילון והמתחם שבחורשת היובל, ולהתחבר מחדש אל ספרי הילדים באמצעות פעילות מיוחדת וחווייתית בהשתתפות הילדים והוריהם שבה יתעוררו הסיפורים לחיים. 

בין הסיפורים שתוכלו להכיר מחדש הקלאסיקות של ספרי הילדים בישראל כמו דירה להשכיר, הכינה נחמה, דודי שמחה, איתמר מטייל על קירות, שפת הסימנים של נעה, המטרייה של אבא, איתמר פוגש ארנב וסיפורים נוספים.

 

סיפורים מסתתרים מחפשים את המטמון

בימי חמישי אחה”צ תתקיים הפעילות סיפורים מסתתרים – משחק חוויתי לכל המשפחה בסגנון מחפשים את המטמון שתתבצע באמצעות הטלפון הנייד שלכם.

בפעילות יעברו המשתתפים תחנות שונות ברחבי הגנים ויתבקשו להשיב על חידות ולבצע משימות בנושאים שונים כמו ספרות עברית, ספורט ופנאי, בעלי חיים, איכות הסביבה ועל תולדות העיר חולון.

איפה? פעילות סיפורים מסתתרים בשני מתחמים:

  • מתחם גן סיפור בחורשת היובל  – שד’ משה דיין 12 (ליד תחנת הדלק היובל)
  • במתחם גן סיפור בקריית אילון, רח’ מוטה גור 15

מתי? ימי חמישי : 8.9, 15.9, 22.9, 29.9, 6.10, 13.10  בשעות 17:30 הפעילות תימשך כשעה וחצי

לרכישת כרטיסים לפעילות: לחצו כאן…

שעת סיפור בחולון
חדש: שעת סיפור בחולון בגני הסיפור. צילום: אלי נאמן

שעת סיפור בגני הסיפור של חולון

בימי שבת בבוקר תתקיים שעת סיפור פעילה, פעילות שבה מסופר הסיפור של הגן בו הילדים נמצאים ביחד עם שחקן/ית ולאחריה פעילות משחק חווייתית שתכלול גם יצירה וגם תנועה ולאחריה תתקיים גם הפעילות סיפורים מסתתרים בסגנון מחפשים את המטמון (בימי שבת הפעילויות יתקיימו רק במתחם גני סיפור מוטה גור).

ימי שבת בבוקר – שעת סיפור פעילה המשלבת תיאטרון, משחק חווייתי, יצירה ותנועה

איפה? במתחם גן סיפור בקריית אילון, רח’ מוטה גור 15

מתי? ימי שבת : 10.9, 17.9, 24.9, 1.10, 8.10, 15.10

בשעה 09:00 פעילות שעת סיפור פעילה (הפעילות תימשך כשעה לגילאי 3-8)

ובשעה 11:00 פעילות סיפורים מסתתרים (הפעילות תימשך כשעה וחצי)

לתושבי חולון בהצגת ספח תעודת זהות – ללא עלות – מספר המקומות מוגבל

ההשתתפות בהרשמה מראש בלבד בעלות של 25 ש”ח למשתתף

לרכישת כרטיסים לפעילות: לחצו כאן…

מכירים את גני הסיפור של חולון?

עיריית חולון יזמה והקימה בזמנו את פרויקט הפיסול הסביבתי הכי מיוחד בארץ גן סיפור, שבמסגרתו קיימים כיום ברחבי חולון 55 גני סיפור, המשתרעים על פני ריאות ירוקות בעיר ובהן פסלים סביבתיים שעוצבו ע”י מיטב האומנים הישראלים בהשראת סיפורי ילדים אהובים ומוכרים. 

חולון הצטרפה לשורה ארוכה של ערים ידועות ברחבי העולם, שיזמו פרויקטים של אומנות סביבתית ברמה מוזאלית כמו הפרויקט בהפטלין בהולנד, הפרויקט של ניקי סאו פאאל באיטליה, פינות הסיפור בטיבולי בדנמרק וגני הפיסול של היורודיסני בצרפת.

פרויקט גן סיפור בחולון, שאין לו אח ורע בארץ, הוא חלק מחזון עיר הילדים, והוא ממזג בין נושאי השירה והספרות לבין האומנות הפלסטית במטרה להגביר את המודעות והאהבה לספרות הילדים ולספר לדור הצעיר ולציבור העולים החדשים מי הם גיבורי ספרות הילדים בארץ בעבר ובהווה. 

בין גני הסיפור ניתן למצוא את הכינה נחמה,  דירה להשכיר, דודי שמחה,  הדג שלא רצה להיות דג, איתמר מטייל על קירות, המקק שנכנס לו ג’וק, שפת הסימנים של נועה, ספר על גמדים, פטריות ומה עוד, המטריה של אבא, איתמר פוגש ארנב, הדינוזאור של דודו ועוד.

המתחמים המוקדשים לסיפורים הם מסלול שבו הילדים עוברים בין סיפור אחד לבא אחריו, ומגלים בכל פעם פינות חמד נוספות, שבהן עולמות תוכן מעוררי דמיון, עשירים בצורות ובצבעים.

הפעילויות לילדים מתבצעות ע”י אגף תרבות ואומנות בעיריית חולון וצוות ההדרכה של המוזיאון לתולדות חולון.

חניה חופשית בסמוך למוקדי הפעילות פרטים נוספים באתר עיריית חולון www.holon.muni.il

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3-6, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד, חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה