פעילות לילדים בירושלים: ווקה שבת

פעילות לילדים בירושלים, בית אבי חי
ווקה שבת פעילות לילדים בירושלים בבית אבי חי. צילום: מעוז ויסטוך
ווקה שבת פעילות לילדים בירושלים בבית אבי חי. צילום: מעוז ויסטוך

מסורת קיץ חדשה בחצר בית אבי חי – פעילות לילדים בירושלים הכוללת אירוע מוזיקלי שיתופי-חברתי, הפקה מקורית בה ייפגשו משפחות מכל הקהלים וישירו יחד שירים בעיבודים מיוחדים, שנבנו לשירה משותפת עם הקהל: קלאסיקות ישראליות, שירי ילדים, שירי שבת ועוד.

מקהלת בית אבי חי ובה 14 זמרים וזמרות, יובילו את המשפחות במופע ווקלי ללא הגברה וללא כלי נגינה, יבנו יחדיו את העיבודים המיוחדים לשירים, כאשר הקהל יצטרף לשירה כל פעם בדרך אחרת,  שירת קנון, השלמת משפטים, קצב במחיאות כפיים, רקיעות ועוד.

לצד מפגש השירה ההמונית, יתקיימו פעילויות נוספות ומגבשות לכל המשפחה: מתחם משחקים ומנוחה בחצר, ושעות סיפור בפורמט של הצגות יחיד:

תבלין של שבת – שרית זוסמן

יום אחד יוצא הקיסר הרומאי, אנטונינוס, לטיול מחוץ לארמון עד שמגיע לביתו של רבי יהודה הנשיא ויושב עימו לסעודה שמותירה אותו עם שאלה גדולה ביותר:

מהו התבלין המיוחד שנותן לארוחת השבת את טעמה הנפלא? האגדה התלמודית המוכרת על סעודת השבת בעיבוד חדשני לילדים שיסופר על ידי כלי מטבח שמתעוררים לחיים.

כוחה של מילה- יצחק לאור
המלך פרדיננד שלישי נעשה חולה מאד – ומסתבר שרק תרופה מיוחדת יכולה להציל אותו: חלב לביאה! כל הלוחמים המהוללים חוששים, ורק שמוליק, איכר פשוט, מתנדב לצאת למשימה המסוכנת. בשובו לארמון, כשכוס החלב המרפא בידו, הוא חולם על קבלת הפנים החגיגית,  ובינתיים… כל איברי גופו רבים ביניהם: למי מגיע הכבוד והתהילה?
מעשיה מרתקת ומותחת, על הכח המיוחד שקיבלו בני האדם: כח הדיבור

מיזם ״VOCA שבת״ הוא חלק מסדרת אירועי ״שבת בבית״, במסגרתה נפתח בית אבי חי גם במהלך השבת לקהל הרחב ומציע אירועי תרבות, מוזיקה ושיח מכבדי שבת, תכנים שמעוניינים להפגיש בין המשתתפים השונים סביב חוויה  ייחודית,
הרואה בשבתות כמוקד מחבר ולא מפריד. פעילות לילדים בירושלים ואירוע מכבד שבת המאפשר לכל המגזרים לקחת בו חלק.

 

VOCA שבת: משפחות שרות יחד

7 ביולי | 16:00 |  בית אבי חי
פרטים נוספים על כל האירועים והזמנת כרטיסים באתר בית אבי חי.
הכניסה חינם  – בהרשמה מראש באתר בית אבי חי www.bac.org.il
או בטלפון   02-621-5300

 

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



02-621-5300 כל המשפחה חינם - בתיאום מראש בלבד

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה