פרפר נחמד: הצגה לילדים של תיאטרון אורנה פורת

פרפר נחמד, הצגת הילדים החדשה של תיאטרון אורנה פורת היא עיבוד בימתי מיוחד לסדרת הטלוויזיה האהובה של הטלוויזיה החינוכית לגיל הרך.

פרפר נחמד עלילת ההצגה:

האביב הגיע ואוזה, שבי, נולי ובץ, החברים המוכרים מהמסך הקטן בסדרה פרפר נחמד, מחליטים להפתיע את רוני ושי, השכנים שלהם, ולערוך חגיגה גדולה לכבוד בוא האביב מבלי שהם יגלו.

אבל מהר מאוד הם מגלים שהיום קצר והמלאכה רבה – צריך לדאוג לכיבוד אביבי, לקישוטים, לכלי נגינה, לבגדים יפים, להזמין אורחים, לסדר את החצר, ולהספיק הכל לפני שרוני ושי יחזרו מיום העבודה.

ארבעת החברים יוצאים לטיול ברחבי המושב, הם אוספים דברים לחגיגה, רבים ומשלימים, פוגשים טיפוסים צבעוניים ומצחיקים, רוקדים ושרים שירים מוכרים ואהובים מתוך עונות הסדרה.

ההצגה מבוססת על הסדרה שגדלו עליה דורות של ילדים, שכבר הפכו להורים בעצמם ואולי עוד זוכרים את הדמויות, השירים והסיפורים של סדרת פרפר נחמד.

הצגה לילדים פרפר נחמד
הצגה חדשה לילדים פרפר נחמד | צילומים: משה צ’יטיאת

הסדרה האהובה של תאגיד השידור הישראלי וכאן חינוכית זוכה לעיבוד בימתי בהצגה מוזיקלית חדשה של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער.

בין השירים של פרפר נחמד השירים שלום לכם, שמח במטבח, מי שלא מביט מפסיד, העולם מלא בשאלות, חבר בתוך ראי, להיות גדולה, פרפרים בכל מיני צבעים ושירים נוספים ששטח ישמעו מוכרים להרבה מההורים בקהל..

הצגת ילדים מלאת תמימות על חברות, שיתוף פעולה, אהבת הטבע ואהבה בין חברים, עם הדמויות והשירים האהובים מתכנית הטלויזיה המיתולוגית פרפר נחמד של תאגיד השידור הישראלי.

הצגת הילדים שכתבה שירילי דשא וביים עמית אפטה, תתחיל לרוץ בקרוב ותעלה בין השאר במסגרת פסטיבל סוף הקיץ של תיאטרון אורנה פורת בסוף החופש הגדול.

ההצגה מומלצת לגילאי 3-7

מחזה: שירילי דשא

בימוי: עמית אפטה

משתתפים: תום חודורוב, רפאל עבאס, הגר אנגל, תום גל, רימון כרמי, אלינור וייל

מוזיקה: ליאור רונן

עיצוב תפאורה: ארנה ברנט

עיצוב תלבושות: רועי עקאב

תכנון ועיצוב בובות: יהודית גרינשפן

יצור בובות: עינת סנדרוביץ’

כוריאוגרפיה: תומר יפרח

עיצוב תאורה: מתן פרמינגר

הדרכת בובות: גוני פז

שפה ודיבור: זיו זהר מאיר

אבזרים: נרקיס אלבה

ע. במאי: כרמל כהן

להזמנת כרטיסים לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3 ומעלה, כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

אין תגובות

השאר תגובה