תערוכת דאלי: פסח 2023

סלבדור דאלי תערוכה
סלבדור דאלי תערוכה חדשה בקרוב. צילומים: IDEAL BARCELONA

תערוכת סלבדור דאלי הבינלאומית נוחתת בישראל ומבטיחה למבקרים שלא צריך ללכת על קצות האצבעות כדי לראות יצירות מופת מאחורי זכוכית מרחוק ואפשר להנות מהאמנות של סלבדור דאלי בדרך אחרת.

תכוונו את השעונים… חוויה חדשה מגיעה לארץ לקראת פסח, מציגה את יצירותיו המרתקות שלא לומר מוזרות או סוריאליסטיות, של אחד האמנים המוכרים בעולם: סלבדור דאלי שחי ופעל בספרד והיה ממובילי הזרם הסוריאליסטי.

התערוכה מציעה מסע אל מוחו המפותל של האמן הגאון סלבדור דאלי באמצעות אומנות דיגיטלית וטכנולוגיה ייחודית שחלקה נבנתה ברוח הימים האלה על ידי בינה מלכותית ויוצרת חוויית VR מרשימה.

סלבדור דאלי
סלבדור דאלי. צילומים: IDEAL BARCELONA

התערוכה תתפרש על פני שטח של 1500 מ”ר, ומיובאת לישראל בהשקעה של למעלה מ-6 מיליון שקלים. על הבאת התערוכה והפקתה בישראל אחראית חברת ארטהאב, מבית קבוצת פורום הפקות שהפיקה בין היתר את תערוכת פרידה קאלו בקיץ האחרון, VAN GOGH, תערוכת קלוד מונה, CHICAGO – המחזמר, בריאן אדמס, להקת א-הא ועוד הפקות רבות.

אטרקציות בתערוכה של סלבדור דאלי

סלבדור גאלי או בשמו המלא: סלבדור דומנק פליפ ז’סינט דאלי אי דומנק, (1904-1989) היה צייר ספרדי, מובילי זרם הסוריאליסטי באמנות. יצירותיו של דאלי, הציורים והפסלים כוללות מספר מרכיבים המסמלים רעיונות קבועים, בטכניקה של מעין רישום מהיר בצבע, משיחות מכחול קצרות ועתירות צבע ושימוש בצבעים משלימים.

הקרנה ב- 360 מעלות

IMMERSIVE המשלב הקרנה רב חושית הכוללת את כל יצירותיו, ציטוטים, אמירותיו בשילוב צילים הממחישים את סיפור חייו.

מתחם VR מציאות מדומה

כניסה חד פעמית לעולמו של סלבדור דאלי במשקפי VIRTUAL REALITY, חוויה שאסור לפספס

מתחם Scatch and post

המתחם בו תוכלו לבחור איך אתם הייתם רוצים שייראו יצירותיו הסוריאליסטיות של סלבדור דאלי.

התערוכה שתגיע לישראל היא התערוכה הבינלאומית הרשמית שמוצגת בשיתוף קרן סלבדור דאלי (Fundaciogala Salvador Dali), המוסד הרשמי שמנהל את כל מה שהותיר דאלי אחריו.

תערוכת דאלי כוללת מעל ל-500 מיצירותיו המוכרות והמרתקות של האמן המוערך המוצגות בעזרת טכנולוגיות מתקדמות.  מעבר ליצירותיו המיוחדות של דאלי, ציוריו ופסליו תפגשו את סיפור חייו של סלבדור מביתו בספרד שאותו כל כך אהב וטיפח לצד הסיפורים המעניינים שמאחורי ציוריו, שאומרים שהוא צייר ממש עד רגעיו האחרונים.

אנחנו עוד לא היינו… אבל מהפקת התערוכה מבטיחים חוויה של מפגש מיוחד עם האומנות של סלבדור דאלי המשלב צלילים, ציטוטים, אורות וצבעים.

כרטיסים סלבדור דאלי
כרטיסים סלבדור דאלי | צילומים: IDEAL BARCELONA

סלבדור דאלי | מוחו של גאון

התערוכה הבין-לאומית

לראשונה בישראל | ביתן 2, EXPO תל אביב
החל מה-20 במרץ 2023

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה