תערוכת צעצועים נוסטלגיים לכבוד יום המשפחה

צילום: רן יחזקאל

לכבוד יום המשפחה 2016 קניון G צמרת מארח את תערוכת מאז ועד היום – אוסף צעצועים נוסטלגיים של האספן ואוצר התערוכה עקיבא וסרמן.

יום המשפחה בפתח וקניון G צמרת מזמין את כל המשפחה לפעילות מקרבת ומעלה זכרונות הורים, ילדים, סבא וסבתא- תערוכת צעצועים נוסטלגיים של האספן ואוצר התערוכה עקיבא וסרמן.

בתערוכה המוצעת בחינם לקהל הרחב החל מיום חמישי ה-11.2.16, יוכל הקהל ליהנות מצעצועים עתיקים מהמאה ה-19 ומהמאה ה-20. המבוגרים ימצאו באוסף את הפריטים בהם שיחקו בילדותם והצעירים יוכלו לחזות בהתפתחות הצעצועים לאורך השנים. לצד הפריטים הנוסטלגיים ישולבו גם פריטים עדכניים, מודרניים וייחודים הנמכרים גם היום בחנות ג’ולות” שנמצאת בקניון.

וסרמן  עקיבא צעצועים. צילום: רן יחזקאל
וסרמן עקיבא צעצועים. צילום: רן יחזקאל

אודות אוצר התערוכה: עקיבא וסרמן הינו מוותיקי אספני הצעצועים ומחזיק אוסף של מעל 4000 פריטים שחולשים על תקופות, ארצות ותרבויות שונות. וסרמן יליד קיבוץ אפק, בוגר המחלקה לעיצוב גרפי וציור בבצלאל. בנוסף להיותו אספן וסרמן הוא גם אמן העוסק בשמן ואקוורל בטכניקות קלאסיות בעיקר תמונות ריאליסטיות מחיי היום יום. ציוריו נמכרו בגלריות שונות. בין השנים 1990 – 1995 הציג מספר תערוכות יחיד בגלריית דיאפורמה בפריז.

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



03-9413868 חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה