אבא מטפלת – תוכנית ילדים חדשה בערוץ TeenNick

אבא מטפלת
תוכנית ילדים חדשה בערוץ טין ניק | צילום: גיא צראף

סדרה חדשה תעלה בערוץ TeenNick ביס ובהוט, בשם אבא מטפלת. סדרה קומית לבני הנעורים מבית היוצר של יואב גרוס, רז יובן, אלעד חן ויובל סמו, המגלם בה גם את התפקיד הראשי.

אייל מנסיני (סמו) הוא מובטל שהפך את הבטלה למקצוע. רוב הזמן הוא עסוק בתחמונים יצירתיים כדי לסגור את החודש,  סוחט פיצויים מאיפה שרק אפשר ומסרב לעבוד בטענה שהוא אובר-קוואליפייד (מוכשר יתר על המידה).
כל זה לא מונע ממנו לעשות הכול כדי ששקד, הבת היחידה שלו, תרגיש כמו מלכה בתוך דירת החדר המאולתרת שלהם.

 

אבא מטפלת: סדרת ילדים חדשה בערוץ טין ניק

השגרה הזו הייתה יכול להימשך באין מפריע, אבל כשיום ההולדת של שקד מגיע ואייל המרושש לא מסוגל לקנות לה מתנה, הוא מבין שהגיע הזמן לשינוי.
לתדהמתו, הוא מגלה שאין הרבה ביקוש לגבר בן 40 פלוס שלא עבד שנים ושכישוריו היחידים הם הכנת טוסט עם מגהץ ופסטה במכונת כביסה. אחרי שכל הדלתות נסגרות בפניו, ורגע לפני שהוא מתייאש,  נתקל אייל בעבודת החלומות שלו: אופר עבור משפחת דנינו-מינאז’ האמידה פלוס פלוס. הבעיה היחידה היא שגם לעבודה הזו אייל לא מתאים, לא בתור עצמו בכל אופן…

ברגע של השראה, או טירוף, הוא לוקח פאה משולחן האיפור של שקד, מבקש ממנה שתאפר אותו וכך נוצרת לה לילי סיירוס, אופר החלומות שנולדה לה אי שם בקלילבנד אוהיו (או במוחו הקודח של אייל, תלוי מי שואל…).

במהרה כובשת סיירוס / מנסיני את לבם של בני משפחת דנינו-מינאז’, מכניסה רוח חיים רעננה לבית ומצליחה להגיע ללב של הילדים עם תשוקה ושמחת חיים שלא ידעו כמותן.

הסדרה, שתעלה בערוץ TeenNick ב-23 בפברואר, תשודר ב-HOT וב-yes.
תכלול בין שחקניה את יובל סמו, דאנה איבגי, רבקה מיכאלי, גיה באר גורביץ’, בן יוסיפוביץ’, דין הפנר, יפית אסולין ואחרים.

מור עזריה (בת 11) משחקת בסדרה את שקד, בתו של אייל (יובל סמו).
לפני השתתפותה בסדרה, מור התפרסמה מסרטוני יוטיוב בהם לימדה להכין יצירות שונות ולאחר מכן כיכבה בסדרה: מסיבת יצירה בערוץ TeenNick. אותה הנחתה יחד עם ילדה נוספת בגילה.

אין תגובות

השאר תגובה