אטרקציות ופעילויות לילדים בחינם – אירועי החופש הגדול 2015

מופעים לכל המשפחה בקניון עופר סירקין פתח תקווה

רוצים לבלות עם הילדים בחופש הגדול ולא לרוקן את הארנק? אספנו עבורכם פעילויות לכל המשפחה בחינם – פסטיבל פסלים חיים ברחובות, חגיגה מדעית בקניון שער הצפון, הצגות של כוכבי הילדים בקניונים ברחבי הארץ, מופע של עדי ביטי, איציק הליצן, פסטיבל איכות הסביבה, מתחמי קרקס, סדנאות יצירה ואטרקציות ומופעים נוספים לילדים – והכל בחינם!

פסטיבל Neverland צעצועים בנמל תל אביב
חנות הצעצועים נוורלנד בנמל תל אביב חוגגת שנתיים של פעילות ומזמינה את הילדים וההורים להשתתף בחגיגה בחינם. בפסטיבל יתקיימו פעילויות מגוונות לכל הגילאים, משחקי הרכבה ויצירה, פאזלים, משחקי מים, תחרויות נושאות פרסים, הפעלה של צוות קנדמה ושוקילנד- שוק מכירת צעצועים ישנים של ילדכם, אותו מנהלים הילדים בעצמם. באירוע תתארח גם הזמרת עלמה זוהר שתגיע בין היתר לחתום על אלבום הילדים החדש שלה-פלא. הפסטיבל יערך בנמל תל אביב, ברחבת החנות בתאריך 21.08 בין השעות 17:00-19:00. הכניסה חופשית. טלפון: 03-632-6833

פעילויות לילדים בקניון שער הצפון
קניון שער הצפון במתחם איקאה מציע בחופש הגדול מופעים של כוכבי הילדים – יובל המבולבל, רינת גבאי, קופיקו, מיכל הקטנה, מיקי ועוד, חגיגה מדעית בחינם עם רובוטים, חשיפת סודות המדע שמאחורי הקסמים, משחקי פיסיקה, תצפית על כוכבים, מופעים מוזיקליים לילדים ועוד…

לחודש אוגוסט בקניון שער הצפון…

פעילויות מדעיות לילדים בקניון שער הצפון. צילום: מדעטק
פעילויות מדעיות לילדים בקניון שער הצפון. צילום: מדעטק

מופעים ופעילויות לילדים בקניון אילון
בקניון אילון ברמת גן הילדים יוכלו ליהנות בחינם בחופש הגדול מחגיגת לוני טונס עם מגוון מתחמי פעילות ויצירה, הופעות של כוכבי הילדים – מיכל הקטנה, הדוד חיים, שי ורועי ואטרקציות נוספות בחינם…
יולי-אוגוסט ברמת גן
לחופש הגדול בקניון אילון…

חגיגת לוני טונס חינמית לילדים
חגיגת לוני טונס חינמית לילדים

פסטיבל תרבות רחוב 2015 במודיעין
פסטיבל תרבות הרחוב הבין לאומי במודיעין מציע שלושה ימים של פסטיבל אורבאני ותוסס לבני נוער עם הזדמנות חד פעמית לצפות במגוון מופעי רחוב של אמנים מישראל ומהעולם. פסטיבל תרבות הרחוב זו הזדמנות לאמני רחוב להציג את היכולות האמנותיות שלהם במופעי ברייקדאנס, פארקור, ראפ, תקלוט, היפ הופ, ביטבוקס, סקייטבורד, רולר בליידס, אופני פעלולים, קפוארה והצגת אמנות גרפיטי וairbrush.
הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 25/08-27/08, בכל יום החל מהשעה 18:00 בסקייט פארק ובמתחם היכל התרבות, מודיעין.
לפרטים נוספים על פסטיבל תרבות הרחוב…

פסטיבל תרבות הרחוב במודיעין. אמן הגרפיטי הפורטוגלי Odeith
פסטיבל תרבות הרחוב במודיעין. אמן הגרפיטי הפורטוגלי Odeith

פסטיבל המערב הפרוע לילדים בנתניה

פסטיבל מערב הפרוע לילדים יארח בוקרים, אינדיאנים, מרדפים מרגשים ועלמות במצוקה בעיירה אמיתית, שנראה כאילו נלקחה הישר מסט של מערבון מטקסס ארה”ב. הילדים יוכלו להיפגש עם קאובי’ס, שריף העיירה, להשתתף בתחרויות מהתקופה ולחוות את אמריקה הישנה והפרועה בקניון עיר ימים בנתניה. בין הפעילויות – כיתת בוקרים אשר אליה יכנסו הילדים חבושים בכובע בוקרים ובמהלכה ילמדו מנהגים וקריאות של קאובי’ס מקוריות ואיך להטיל חבל לאסו (פלצור) על דגם ראש בקר. הילדים יוכלו להשתתף במשחקי המערב הפרוע, להטיל פרסה, להתנסות בירי בחץ וקשת אינדיאני, קליעת רוגטקה, והמצטיינים יזכו בפרסים כגון נוצת אומץ אינדיאנית, אבן מכרה ועוד. בנוסף יוכלו המבקרים ליהנות ממתחם יצירה ייחודי, בו יוכלו הילדים לעטר בשלל חומרי יצירה פרסת סוס שתהיה להם למזל. בימי הפסטיבל תתקיים תהלוכה חגיגית בניצוחו של שריף העיירה ובהשתתפות מגוון הדמויות החיות בה. הכניסה חופשית והפעילות מתאימה לגילאים 4-10.
הפעילות תתקיים בימים יום שני ורביעי  בשעות 11:00-14:00 ו-16:30 עד 19:00, בשעה 16:00 תהלוכת “מערב הפרוע”.
בין התאריכים 20/07/15 ועד- 19/08/15.
קניון עיר ימים רח’ בני ברמן 2, נתניה
טלפון: 09-7738740

המערב הפרוע בנתניה
המערב הפרוע בנתניה

פעילויות לילדים בחינם בסניפי איקאה
איקאה תקיים מגוון פעילויות לילדים ללא תשלום במהלך החודשים יולי-אוגוסט, ביניהן: הצגות ילדים, פינות יצירה, סדנאות ועמדות משחק ברחבי החנויות בקריית אתא, ראשון לציון ונתניה. בין ההצגות: פיטר פן, בעקבות הצבעים האבודים, הרפתקה במצולות, חגיגה באמבטיה, פילוני צבעוני, הג’ירף שאהב לנצח, הבקבוק הממוחזר, הילד שחיפש את הירח, שלומית והשוקולדה, רמזור הזהב, טיול מסביב לעולם, ועוד.

הפעילויות יתקיימו לצד הפעילויות הקבועות שמציעה איקאה, כגון: מתחם המשחקים ממלכת הילדים, הנמצא בקומת הכניסה וללא תשלום (בכפוף למדיניות הממלכה). בנוסף, החנות מציעה להורים חדר הנקה ואפשרות להשכרת טיולונים., והמסעדה של איקאה מציעה מתחם משחקים לילדים, ארוחות ילדים ומיקרוגל לחימום מזון לתינוקות.

children IKEA
משחקים ופעילויות לילדים בחינם באיקאה

פעילויות לילדים ב-Y סנטר נתניה
Y CENTER פולג בנתניה חוגגים את החופש הגדול ומציגים את שלישי ילדותי – הצגות תיאטרון כמו “המסע לארץ לעולם לא” ו”וניל על המצח ותות על האף”, הקרקס בא לעיר – מתחם צבעוני של להטוטי קרקס להורים וילדים, כולל תחנות שונות ומגוונות של להטוטנות, בלון המשאלות – מופע בלונים מרהיב כולל תפאורה ודמויות מבלונים בשיתוף קהל הילדים, והכל בחינם. בנוסף, בסמוך להצגות יופעל ג’ימבורי חוויתי לפעוטות, אשר יאפשר גם לקטנטנים לבלות ולהורים – לנוח.
ימי שלישי בחופש הגדול, החל מ-7.7.15 בשעה 17:00 בחודשים יולי-אוגוסט
חנייה חינם
Y סנטר פולג, רח’ גיבורי ישראל 17, נתניה

פעילויות לילדים ב-Y  סנטר
פעילויות לילדים ב-Y סנטר

חופשי קייצי בגן הבוטני של קיבוץ עין גדי
במהלך חופשת הקיץ – חודשים יולי ואוגוסט, הכניסה לגן הבוטני שבעין גדי תהיה חופשית. הגן משתלב בין שבילי הקיבוץ, עם צמחייה ירוקה הכוללת למעלה מ-1000 צמחים מרחבי העולם, רובם מאזורים חמים המתאפיינים בעמידותם בתנאי חום ויובש קיצוניים של בקעת ים המלח. בגן ניתן למצוא צמחים רבים שאינם קיימים בגנים בישראל וכל זה על רקע מדבר יהודה הצהוב וים המלח הכחול שלמרגלות הקיבוץ. אפשר לטייל בצל בין שבילי הקיבוץ וליהנות מהנוף של ים המלח, ממתקני המשחקים של ילדי הקיבוץ, לחבק עץ באובב או לטייל בטיילת של הקיבוץ יחד עם היעלים ושפני סלע. לסיום ניתן להיאר ללון עם הילדים במלון עין גדי…
למעוניינים בהדרכה – בתשלום.
טלפון לבירורים:
 08-6594726

פסטיבל אלף לילה ולילה: קניון כפר סבא מארח את פסטיבל חצר הממלכה הקסומה – מדי שעה מוזמנים הילדים להצטרף ולהשתתף בהצגה עם שחקנים מקצועיים, תוך שהם מתחפשים לדמויות מהעלילה ומופיעים בפני הקהל עד להשתחוויה החגיגית. בבית הספר לליצני חצר יעביר הג’וקר הגדול סדנת ג’אגלינג היתולית ושיעור בלהטוטנות. בנוסף יהיה מתחם יצירה מלכותי.
16/8 עד 27/8, ימים א’, ג’, ה’ 11:00-14:00, 16:00 – 19:00. קניון כפר סבא הירוקה.

פעילויות ילדים אלה מצטרפות אל הפעילויות הקיימות: ברוד וחברים – בובה בגודל ענק המארחת את הילדים בעולם קסום של דמיון, אשר תוכנן ועוצב במיוחד לבילוי ילדים. ברוד וחבריו מבלים עם הילדים בסביבה מוגנת ועוסקים בנושאים שמעניינים ילדים, כגון מקובלות חברתית ונידוי, צרכנות נבונה ועוד.

פעילויות ומופעים לילדים בנמל תל אביב
יריד המזרח בנמל תל אביב מארח מופעים חינמיים לילדים ולכל המשפחה בחופש הגדול ופעילויות לילדים:
ד”ר דוליטל – 21.7 – הצגה מוסיקלית עם שלל דמויות ססגוניות וצבעוניות. תושבי עירו של דוקטור דוליטל נמנעו מלבקר במרפאתו, כיוון שהרופא אימץ לקרבו חיות רבות שנזקקו לעזרה. הוא החל לאבד את פרנסתו ונאלץ למצוא פיתרון מקורי, למד את שפתן של החיות והחל לשמש להן כרופא וחבר.
המופע של פרדי – 28.7 – חדש לילדים בכיכובו של דניאל מייזלר המגלם את דמותו האהובה של פרדי מערוץ הילדים, הגורם לילדים להתגלגל מצחוק לאורך כל המופע ולאהוב את עולם החי.
מקהלה עליזה- 4.8 -שלושה ילדים מגיעים לחצר גרוטאות שם פוגשים את חנן ענן ולומדים על חברות ושיתוף פעולה. בהצגה משולבים שירים של לאה נאור.
סיפורים לצלילי הקשת- 11.8 – מספרת (שחקנית) ושני מוסיקאים, מובילים את הקהל למסע קסום במקומות שונים בעולם. במהלך המסע מאזינים הילדים לסיפורי עם בליווי כלי מוסיקה, בדרך תיאטרלית, בשיתוף הקהל.
ילד פלא- 18.8 – הצגת ילדים מוזיקאלית חדשה משירי הילדים הקלאסיים של קובי אושרת – גלי, ילד פלא, אמת או חובה, היי הו היפו, ידידי טינתן, אני ג’ינג’ית ועוד… הצגה קומית ומרגשת בהשתתפות – עמרי רוטברד ויעל נחום (יעל ועמרי), דוריס נימני/לירון ויגדור, אסף משה/לירן קנטרוביץ.
דלת הקסמים- 25.8 – מופע הסיום.

בנוסף למופעים, יתקיימו בכל יום שלישי מגוון פעילויות מהנות לילדים במתחם מיוחד הכוללות: חמש עמדות מולטימדיה כולל מסכים ומגוון משחקי פלייסטישן, אקס בוקס ו- WII. צלם מגנטים, ילדים מציירים סביב השעון, תאטרון בובות על הדרך, סדנאות ללימודי קסמים, הכנת גלימות קסמים, הכנת שרביט, מתחם לגו לקטנטנים, תא הקלטות בו כל ילד יכול להיות זמר ויופק  לו סינגל שיר במקום, משחקי ריצפה, ברכת כדורים, מצנח ענק לילדים, שולחנות הוקי אוויר ומשחק כדורגל .

כל הפעילויות יתקיימו בימי שלישי במתחם הבילוי והפנאי יריד המזרח בנמל תל אביב בשעה 17:30, והמופעים יתקיימו בין השעות 18:30-19:30.

SHOKO
אדון שוקו והתפוזים – מופעים חינם לילדים בנמל תל אביב


פסטיבל מוסיקה על המים
בערבי שלישי במרינה של הרצליה יתקיים פסטיבל מוסיקה על המים עם הופעות חיות בחינם. הפסטיבל ייפתח במופע של זמרת השאנסונים בריז’יט חביב ולהקתה. בנוסף במהלך הפסטיבל תתקיים חגיגה מוסיקלית מקסיקנית, מופע מחווה ללאונרד כהן, מסע מוסיקלי ים תיכוני, מסע בעקבות הרוח הצוענית ועוד…
החל מה-7 ביולי, בימי שלישי בשעה 20:00 ברחבת המרינה בהרצליה

פסטיבל פיסול בחול בנתניה
פיסול ועיצוב בחול בחופי העיר חלק ממגוון אירועי הקיץ שעורכת עיריית נתניה, מוזמנים תושבי העיר ומבקריה להפנינג חגיגי וקיצי במיוחד של פיסול בחול ויצירת בועות סבון בחוף סירונית עם אטרקציות ופעילויות קיציות לילדים ולכל המשפחה.
ההפנינג יתקיים ב-25/08 החל מהשעה 17:00 בחוף סירונית, נתניה

הפנינג פיסול בחול. צילום: עיריית נתניה
הפנינג פיסול בחול. צילום: עיריית נתניה

יריד המזרח בנמל תל אביב
יריד המזרח יוצא למסע מוזיקלי לילדים ולכל המשפחה עם מחזות זמר ישראלי והשירים המוכרים של גדולי הזמר העברי
במהלך היריד תזכו לשמוע את הקלאסיקות האהובות של דיסני, לצפות באדון שוקו, ילד הפלא ועוד הצגות.
ילדים מציירים קיץ ביריד המזרח- פרויקט שיתוף פעולה עם הופ! ילדות ישראלית, במסגרתו ילדים נקראים לצייר ציורים בנושא קיץ ולהעלותם לגלריית הציורים באתר הופ!  ציורים נבחרים יודפסו וייתלו באזור הטריבונה של המופעים בחודשים יולי אוגוסט. 50 הציורים הראשונים שיתקבלו יזכו את השולחים בכרטיס זוגי לקולנוע 7 מימדים בנמל תל אביב.

אדון שוקו והתפוזים
אדון שוקו והתפוזים

פעילויות חינם לילדים בקניוני עופר ברחבי הארץ
מופעים ופעילויות לילדים בקניון עופר לב חדרה
: המופעים יתקיימו מידי שני ורביעי החל מהשעה 17:30, בהשתתפות הדמויות האהובות מעולם הילדים, ביניהן לולי, הכבשה שושנה, הנסיך הקטן וכוכבי האור, דודידו, מופע הופ שירי ילדות, מה המצב עם יואב הצב, הנסיך הקטן וכוכב האור ועוד. לאחר המופע יוכלו הילדים ובני משפחותיהם להצטלם עם הדמויות שכיכבו במופע.

פעילויות לילדים בקניון עופר לב חדרה
פעילויות לילדים בקניון עופר לב חדרה

מופעים ופעילויות לילדים בקניון עופר אדומים: מופעים מוזיקליים, הצגות, מופעי הפעלה, הצגות של קוסמים, קריוקי ושירה, סיפורי ילדים ועוד פעילויות בחופש הגדול – חצוצרפי וחצוצרת הקסם, קוראים לי נולי, יוקי בעולם הקריוקי, המופע של שומבלה הליצן, איציק הליצן, עמית הקוסם, המופע של ורדינון, תלתלית וזוקו, הפיה הקסומה, המופע של רחלי ואביה, יניב המלהיב, שי הקוסם, יודלה מודלה, דנה בננה, רונו גיבור-על ומופעים נוספים לילדים.

פעילויות לילדים בקניון עופר אדומים - סטפניה נסיכת הקצב.
פעילויות לילדים בקניון עופר אדומים – סטפניה נסיכת הקצב.

מופעים ופעילויות לילדים בקניון עופר גרנד קניון בחיפה: במהלך חופשת הקיץ יתקיימו ארבע פעמים בשבוע מופעים לילדים, מידי יום חול בשעה 17:30, ביניהם: יובל המבולבל, מיקי, מופע ערוץ הופ!, עדי ביטי, עודד פז – כוכב הפיג’מות, סופר סטרייקה, גילי בא לבקר, רוי בוי, מורני האלופה, ענבלי בא לי, הדבורה מאיה, פינוקיו, אלדין, עמי ותמי, סימבה איש חיות, מורני האלופה ועוד. בנוסף יוקמו מתחמי פעילות שיהיו פעילים בימי א’ בשעות 17:30-20:30 ובימי ב’-ה’ בשעות 11:00-14:00, – מתחם פאזלנד עם מיצגים ופאזלים תלת ממד, מתחם אימג’ינריום עם משחקי חברה, כדורגל וכדורסל ועוד. כל הפעילויות יתקיימו בקומה השלישית, במתחם החנויות החדש, ברחבה ליד חנות “לגעת באוכל”.

פעילויות לילדים בעופר הקניון הגדול פתח תקוה: מופעים ואירועים חינם החל מה-20.7 עד 31.8 בפתח תקווה, מידי שני ורביעי, במופע אחר הצהריים שיחל בשעה 17:30. מופע פתיחה של פיצי, לוליפופ – מופע אינטראקטיבי עם קפיצות וריקודים, סופר סטרייקה, הדבורה מאיה, דובי LIFE, יעל פיית החלומות, איציק הליצן, תותית ומופע לסיום החופש הגדול עם עדי ביטי (31.8) ואטרקציות נוספות במהלך הקיץ.

חגיגות ופסטיבל לילדים בקניון עופר ברחובות:
פסטיבל הופ! מגיע לקניון רחובות עם הדמויות רוזי, טבע תום והדבורה מאיה עם מבחר פעילויות לילדים כמו הכנת קופסאת תכשיטים, קישוט לחדר ועיצובים לתיקים.
הפעילויות לילדים לא כרוכות בתשלום.

פעילויות לילדים בקניון עופר לב אשדוד: פעילויות והצגות לכל המשפחה בחינם, כל יום שני ורביעי בשעה 17:30 תתקיים הצגת ילדים קסומה או מופע הפעלה חוויתי בקומה 1 במתחם זברה: הדייג ודג הזהב , רפי חצוצרפי: הנעליים הגדולות של אבא, המופע של צופצ’יק, המופע של דורה, קרנבל ברזיאלי עם שירים וריקודים, המופע של נתוש ופנדוש. בנוסף, בקניון יוכלו הילדים ליהנות מכיכר הילדים, עם קיר טיפוס, רכבת חשמלית, בנג’י טרמפולינה ומתחם פעלטונים לגיל הרך.

מופעים ופעילויות לילדים בקניון עופר הקריון בקריות
פעילויות לילדים בחינם בימי ראשון עד רביעי, מופעי ערב בשעה 17:30, ולעיתים אף הצגה נוספת בבוקר בשעה 11:30. בין המופעים: אתי ספגטי, הסוד של נוי, טוויגי, שירלי בשתיים, יעל פיית החלומות, צק ציק, הופ ילדות ישראלית, גילי בא לבקר, מולי וצומי, צבי הנינג’ה, ד”ר באבל, הקרקס הרוסי ועוד.

מופעים ופעילויות לילדים ללא תשלום בקניון עופר רננים ברעננה
כניסה חופשית לילדים ולהורים לכל ההופעות והפעילויות שיתקיימו במהלך החופש הגדול בימי שני ורביעי בשעה 17:30.
עם כוכבי ילדים כמו מיקי, סבא טוביה, יובל המבולבל, רינת גבאי, משה דץ ועוד.
בנוסף פעילויות לגיל הרך ללא תשלום בפעלתון בחופש הגדול.

 

חגיגת קיץ בחינם ברמת השרון
מגוון פעילויות ומופעים לילדים ברמת השרון בחינם, עם כוכבי הילדים – מיכל הקטנה, עודד פז מהפיג’מות, תותי גיבורת העל, מופע סופר סטרייקה מקפיץ ועוד…
יולי-אוגוסט ברמת השרון
לחגיגת הקיץ ברמת השרון…

מיני סיטי – עיר גדולה לילדים קטנים
עיר מיוחדת שנבנתה לממדים של קטנטנים עם מיני כיבוי אש ומיני אתר בנייה ושמונה מתחמים חדשים לבילוי כיפי של ילדים בעולם המבוגרים. הפעילות מתאימה לילדים בגילאי 3-10 ועוזרת להפעיל את הדמיון וללמוד על חיי היום יום.
הפעילות תתקיים החל מ -12.7 ועד 28.8 מהשעה 10.00 ועד 20:00, בימי ו’ מ- 10:00 עד 15:30 במתחם שרונים בהוד השרון.

מינימול. צילום: זיו שדה
מינימול. צילום: זיו שדה

לכל אירועי החופש הגדול 2015…

 

אין תגובות

השאר תגובה