המחברת הגאונית – חזרה לבית ספר 2017

צילום: סטודיו אבי רוקח

הכירו את המחברת הגאונית – חזרה לבית ספר 2017 מהפכה דידקטית לתלמידי כיתות א’-ח’ עם פתרון לריכוז וכתיבה קלה לתלמיד. 

אלפי תלמידי יסודי נאבקים מדי יום בלימוד כתיבה בפורמט קטן ומצומצם של מחברות מיושנות.
המחברת הגאונית, לכיתות א’-ח’, היא הפתרון האידאלי לדור תלמידים שפרספקטיבת הראיה שלו השתנתה, המוקף במסכים והסחות דעת מכל עבר. המחברות פותחו ועוצבו על מנת לאפשר ריכוז מקסימלי וכתיבה בקלות לתלמידים. בניגוד למחברות הקטנות, המחברת הגאונית הרחבה מאפשרת רצף לימודי, מיקוד וסדר.

תודות לגודלה של המחברת A4, התלמיד מרוויח מרחב אופטי, לדיוק וסדר, ללא קיטוע המחברות הקטנות. בנוסף, מבנה המחברת מאפשר הצמדה והדבקה של דפים נלווים ללמידה וחסכון באביזרים הנלווים המיותרים- קלסר, דפדפות, ניילוניות וכו’, חסכון להורים של כ-200 ₪ בשנה השקעה בציוד נלווה מעבר למחברות. המחברת לבדה מתאימה ללימוד שנתי של מקצוע בכללותו, וכך חוסכת גם משקל רב בילקוט הילד. עיצוב הדפים עצמם, מותאם קוגניטיבית לצורכי התלמיד, עם שורות לבנות וברורות, המופרדות בריווח גדול עם שורות תכלת, המוכח מדעית כצבע שעוזר לריכוז, מיקוד אופטי ורוגע.

 צילום: סטודיו אבי רוקח
צילום: סטודיו אבי רוקח

סדרת המחברת הגאונית כוללת מחברות לכל מקצועות הלימוד- עברית, אנגלית וחשבון. המחברת עטופה כריכת למינציה מהודרת וחזקה עם אופציית מיתוג/כריכת מסר חינוכי דבר שמאפשר למנהלי בתיה”ס להשתמש בכריכת המחברת באופן חינוכי ולהעביר מסרים שונים דרכה.

מחיר מחברת: 13 ₪
ניתן לרכוש ב: רשת צומת ספרים, רשת סטימצקי וחנויות כלי כתיבה ברחבי הארץ.

עוד פרטים על המחברת בווידאו…

2 תגובות

  1. מניסיון של 3 שנים בכיתות א-ה מדובר בסדרת מחברות מעולה. הילדים שלי התקדמו מאוד בזכות המחברת. היא עושה סדר בלמידה והכתיבה. פשוט וגאוני!!! ממליצה בחום. נירית רעננה.

  2. זכיתי לראות את השינוי הגדול הן בתסכול של הבת שלי (כתה ג’) והן מבחינת סדר וארגון ,הנוחות והפוקוס.
    המחברת רחבה וגדולה ונוחה (היו משתמשים במחברת ספירלה ומי שמשתמש במחברת זו זוכר שהיה מציק להניח את היד על הספירלה וצריך להנדס כדי להתחיל את הכתיבה בתחילת השורה).
    דפי העבודה הנלווים מודבקים בקצה עמוד המחברת ולא נמצאים בתיקייה נפרדת וזה יוצר מעין “חיבור” בין הדף להמשך הלמידה.
    ממליצה בחום!!!
    גם הצוות החינוכי בביה”ס(אביגור ברמת גן) תמך במחברת זו ואף הזמין מחברת לכל תלמיד למקצוע עברית.

השאר תגובה