אז איך הסרט החדש של אנה ואלזה?

לשבור את הקרח 2 פרוזן 2
אנה ואלזה בכניסה לאולם הקולנוע בהקרנת הסרט

בהקרנה מיוחדת, נהנו הילדים מסרט החדש פרוזן 2. האם הוא הצליח להגיע לאותה הצלחה כמו הסרט הראשון? האנימציה עדיין טובה? לאיזה מסעות יצאה הפעם החבורה? ההורים של קינדרלנד חזרו כדי לספר…

 

עמית גוריון 21.11.2019

הקרנת לשבור את הקרח 2 התקבלה בהתרגשות גדולה מאוד אצל הילדות. הסרט הראשון היה ללא ספק אחד האהובים על הילדות שלי ולפי ההתרגשות באולם המלא ילדים (בעיקר ילדות…) לפני ההקרנה – זה היה המצב בקרב משפחות רבות אחרות.

הסרט מתאר את המצב בממלכת ארנדל בימים שלאחר אירועי הסרט הראשון. אלזה מולכת בחכמה וחמלה רבה כשאנה אחותה קרובה אליה ומלווה אותה. כמובן שמהר מאוד העניינים מסתבכים, העבר המורכב קורא לדמויות והחבורה המוכרת נקלעת למסע רב תהפוכות ותגליות שבסופו, כרגיל, הסוף הטוב.

לשבור את הקרח 2 בקולנוע

האנימציה של דיסני מרשימה מאוד ומרתקת אפילו את המבוגרים שבקהל והשירים – כמצופה – פשוט נפלאים. נכון, אין בלוקבאסטר כמו השיר ההוא, המאוס-אהוב, אבל עדיין. גם את הסרט הזה מלווים ביצועים נהדרים של המדובבים.

בניגוד לסרטי דיסני קלאסיים, הסרט הזה מציע פה ושם צדדים יותר אפלים ועמוקים, ודאי לעומת הסרט הראשון. נרשמו אפילו קטעים מאיימים, חשוכים, שעלולים להבהיל את הקטנים יותר שבחבורה. אבל שום דבר שההומור המצוין של אולף לא יפתור.

שורה תחתונה: על מי אנחנו עובדים? כל מי שיש לו ילדים בבית ילך לסרט הזה גם אם אמליץ וגם אם לא… אבל בכל זאת – ממליץ בחום!

 

 

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה