אטרקציות חקלאיות לילדים בחול המועד סוכות

פעילויות ואטרקציות חקלאיות לילדים ברחבי הארץ בחול המועד סוכות, הולכים בתוך מבוך של תבלינים, נחשפים לשיטת גידול הקקאו ועוד.

שוקולד במושב עין ורד
סדנאות שוקולד לילדים ומבוגרים מתקיימות במרכז המבקרים שרינה, המבוסס על משק חקלאי יוצא דופן בישראל: מטע של עצי קקאו. אזור הגידול הטבעי של צמח הקקאו הוא האזורים הטרופיים הסמוכים לקו המשווה, הוא אינו גדל באופן טבעי בישראל, אך בעלי המקום מדמים בחממה את התנאים הנדרשים לו באמצעות בקרת אקלים ולחות קפדנית.  

סדנאות השוקולד למבוגרים המתקיימות במקום כוללות ביקור בחממה שבו מוצגת שיטת הגידול הייחודית ומתוארים התנאים הנדרשים להפקת הקקאו. לאחר מכן מוזמנים המשתתפים לסדנת שוקולד מעשית שבה, לצד סקירה של עולם השוקולד בליווי טעימות, הם מתנסים ביצירת טראפלס ופרלינים משוקולד בלגי משובח.

בחופשים נפתחות גם סדנאות לילדים, והוריהם מוזמנים בינתיים ליהנות מקפה ומתוקים בגינה. ההשתתפות בכל הסדנאות היא בקבוצות אליהן יש להירשם מראש. בחנות הבוטיק הפועלת במקום נמכרים מוצרי שוקולד המיוצרים במקום.
המרכז פתוח בימי חול בלבד. 
לתיאום ביקור:077-5255370

קוטפים ואוכלים בקטופותי
קטופותי בבית לחם הגלילית מזמין את כל המשפחה לקטיף עצמי של מגוון ירקות ופירות, רימונים, גזר, עגבניות שרי, ענבים, תירס, חצילים, פלפלים ועוד, מסיק זיתים וכבישתם, מבוך תירס, סדנאות יצירה, הדגמות חקלאיות וסיורים מקצועיים.
18-26בספטמבר
מחיר כניסה:30 ₪ לילד ולמבוגר
טלפון:053-7106955

קטופותי, פעילויות לילדים בסוכות, פעילות לילדים


מבוך צמחי התבלין במושב ניר משה

ניחוחות וטעמים מרכיבים את מבוך מרים במושב ניר משה, העשוי כולו צמחי תבלין, שיחי בשמים ועצי פרי. המסלול שארכו כקילומטר וחצי מתפרש על פני שטח של ארבעה דונם, והשיטוט בו מותאם למבוגרים ולילדים כאחד. לאורך המסלול מפוזרים עצים משבעת המינים, ארבעת המינים ועצים המוזכרים במקרא, ולצידם מידע אודות מקורות העץ ואגדות שנקשרו בו. הפעילויות המוצעות במקום כוללות קטיף של עצי הפרי, איסוף תמחי תבלין ובושם, וכן פעילויות לילה כגון סיורים לאור ירח ולאור פנסים. כמו כן במקום מרכז מבקרים לתוצרת חקלאית שבו ניתן לרכוש מוצרים המופקים מצמחים הגדלים במקום, תבלינים טריים ומיובשים, חליטות וירקות (בעונה).
טלפון:050-4272004
 
 

אין תגובות

השאר תגובה