אטרקציות לילדים בחו"ל לקראת חנוכה

רעיונות לטיול בחו"ל עם הילדים–לגזור ולשמור

 
חופשה משפחתית היא משימה לא פשוטה. אם רוצים להיות יעילים ולהספיק לנצל כל פיסת זמן של החופשה, צריך לתכנן אותה מראש כך שתתאים לילדים, שחלילה לא ישתעממו. המומחים של חברת התיירות קשרי תעופה אספו עבורכם את כל האטרקציות הכי שוות לילדים מעבר לים:
 
יורודיסני–פריז 
פארק השעשועים הגדול ביותר בצרפת ואחד מהגדולים והמפורסמים ביותר באירופה. אטרקציה מסעירה עבור ילדים ומבוגרים כאחד. למרות ההוצאה הכלכלית הלא קטנה (כדאי להתעדכן בחבילות הנופש לכל המשפחה הכוללות כניסה לפארק), הוא שווה כל אגורה. 
 
יש בו עשרות מתקנים ואטרקציות, הופעות, דוכנים, חנויות, מסעדות ועוד, ואחרי יום שלם במקום תהיו בטוחים שיהיה לכם שקט מהילדים לפחות ליומיים.
 
אתר הנופש מחולק לשני מתחמים עיקריים: דיסנילנד – פארק השעשועים על כל המתקנים והחוויות של הממלכה הקסומה והמצוירת של דיסני; וסטודיו דיסני – שהוא צוהר לעולם הקולנוע של וולט דיסני המבוסס על האולפנים וסרטי הקולנוע. בכפר דיסני, מתחם נוסף של הפארק, תוכלו למצוא חנויות, מסעדות, גלידריות ושאר עינוגים. כמו כן יש באתר מלונות ומגרש גולף.
 
פארק השעשועים עצמו מחולק לכמה אזורים: הרחוב הראשי של ארה"ב, ארץ הפנטזיה, ארץ ההרפתקאות, המערב הפרוע וארץ התגליות. לכל מתחם אופי משלו, מתקנים משלו וחוויות משלו. 
 
קחו בחשבון שכמעט אי אפשר למצות את הפארק ביום אחד, ויהיה קשה לנתק את הילדים משם, אך החוויה היא בלתי נשכחת ותישאר לשנים רבות. 
ניתן להזמין מקומות במלונות הרשמיים של הפארק, וליהנות משעות פעילות נוספות, הנחות, מבצעים ואטרקציות נוספות.
איפה:  32KMמזרחית לפריז על כבישA4
 
טיול עם ילדים, חופשה בחוץ לארץ, חופשה עם ילדים

מעלית הזמן–רומא 
רומא, העיר בת ה-2,500 שנה, היא מסע מרתק בזמן מעצם היותה גשר של תרבויות רבות, עתיקות ומודרניות כאחד. המסע במעלית הזמן מאפשר הצצה מרתקת אל כל העבר העשיר הזה, החל מהיווסדותה (אגדת האחים רומולוס ורמוס), שנותיה כאימפריה כלכלית ותרבותית, זוועות הקולוסאום, חיי הממשל בפורום של רומא העתיקה, וכן פרשיות פוליטיות מפורסמות כמו רצח יוליוס קיסר ועוד.

חוויית המעלית, הבנויה כאולם קולנוע, הינה אינטראקטיבית ו-4 מימדית (כולל תנועה), ומשופעת באפקטים חווייתיים, אנימציה ממוחשבת, ועוד. חוויה מיוחדת לילדים, מבוגרים ולכל המשפחה.

איפה: Via dei Apostoli 20 ,ליד מזרקת המשאלות , צמוד לכיכר ונציה
 
האקווריום של ניו יורק
האקווריום של ניו יורק ממוקם בקוני איילנד, על החוף, ובו תוכלו לצפות עם ילדיכם באלפי דגים, כרישים, לווייתנים, דולפינים ובעלי חיים ימיים מרתקים נוספים. במקום מתקיימים מופעים של אריות ים ושל ‘צלופחים חשמליים’. בקיץ מתקיימים גם מופעי דולפינים. ניתן לצפות בהאכלת הפינגווינים והכרישים. במוזיאון ישנו גם מתקן ארבע-מימדים.
איפה:  שדרותSURFורחוב8 מערב, טיילת קוני איילנד, ברוקלין 

מוזיאון המדע של אמסטרדם 
מוזיאון המדע של אמסטרדם הוא הגדול ביותר בהולנד, ומהווה אטרקציה מצוינת ומאתגרת לכל המשפחה. מומלץ ביותר להורים עם ילדים להעשרת הטיול ולחוויה בלתי נשכחת. המוזיאון שוכן במבנה ייחודי, המזכיר גוף ספינה גדול וירוק, פרי תכנונו של האדריכל האיטלקי המוערך רנצו פיאנו. בניגוד למוזיאונים אחרים, המוטו של נמו הוא – נא לגעת בכל דבר ולחקור כל דבר. 

חמש הקומות של המוזיאון מלאות בכל מה שתוכלו לדמיין הקשור לטכנולוגיה ומדע. התחושה שתקבלו היא כמו להסתובב במרכז חינוכי עצום ומהנה, המגרה את החושים ואת המחשבה. בין השאר תוכלו לצפות בהדגמות מרתקות ושחזורים של ניסויים שונים, להשתתף בסדנאות ולהאזין להרצאות. רוב התערוכות במקום הן תערוכות מתחלפות, וכדאי להתעדכן באתר. 
 

בגג המבנה תקבלו תצפית פנורמית נהדרת על העיר, שם – כמו בחלקים מסוימים אחרים במוזיאון – ניתן לאכול אוכל שהבאתם בעצמכם, וזאת אם לא מתחשק לכם לשבת דווקא בבתי הקפה של המקום.
 
שימו לב – במקום אין סיורים מודרכים, בעיקר בשל העובדה שהמוטו של המוזיאון הוא גילוי וחקירה עצמית. לכן המוזיאון מאוד ידידותי, והוא נגיש הן בהולנדית והן באנגלית. בחנות המדע המצוינת תוכלו לרכוש מגוון מוצרים סביב נושא המדע והטכנולוגיה.
איפה: Oosterdok 2

אמסטרדם עם ילדים, חופשה לכל המשפחה, אטרקציות לילדים

פופאי וילג’ –מלטה 
אטרקציה תיירותית לצעירים וצעירים ברוחם. בכפר שעשועים קסום זה צילמו את הסרט המוזיקלי פופאי. בכפר דמויות מצוירות ידועות המגולמות על ידי שחקנים שמפעילים את הילדים, עיר הצעצועים של סנטה, שיט בסירות, טרמפולינות מים, מסעדות ויקב המציע טעימות בחינם. כמו כן הילדים הקטנים יותר יכולים ליהנות ממתקנים מתנפחים כיפיים במיוחד. כפר השעשועים החל לפעול בשנת1980 והוא ממוקם במפרץ טבעי על צוקים וסלעים, מה שהופך אותו ליפה ואטרקטיבי במיוחד.
איפה: Anchor Bay, Mellieha Malta
 
פורט אוונטורה–ברצלונה 
כשעה נסיעה מדרום לברצלונה נמצא פארק שעשועים מקסים ולצידו פארק אטרקציות, מגלשות ושעשועי מים. בפורט אוונטורה, בבעלות אולפני יוניברסל, תוכלו לבלות עם ילדיכם במשך יום שלם וליהנות משלל המתקנים הייחודיים שבמקום. כיאה לפארקים דומים גדולים בעולם, גם פורט אוונטורה מחולק לכמה עולמות משנה, שבכל אחד מהם מתקני שעשועים המיוחדים לו. עולמות הפארק מחולקים לפי אזורים גיאוגרפיים – האזור הסיני, האזור המקסיקני, האזור הים תיכוני, האזור הפולינזי ואזור המערב הפרוע. 
 
בין השאר תוכלו למצוא בפארק דוכנים, מסעדות, מלונות ומגרש גולף פרטי. צמוד לפארק ממוקם עולם המיםAcuatic Park,שהוא מעין פארק נפרד המוקדש כולו לים, בריכות, מתקני מים, ואינסוף מגלשות ואטרקציות נוספות. למקום גם רצועת חוף ים מקסימה.
איפה: Port Aventuraדרום ברצלונה, רצועת החוף קוסטה דורדה
 
מגרש משחקים ללימוד חוקי התנועה–פראג 
אתר ייחודי המאפשר בילוי של שעות עם הילדים. לרווחת ההורים ישנו בית קפה המגיש גלידות, עוגות ועוד. יש לשים פיקדון על מנת לקבל רכב מנועי זעיר לילדים, אפשר גם לקבל אופניים, קורקינט או רכב עם פדלים. הילדים נוסעים בתוך מגרש הבנוי כמודל של מערכת כבישים אמיתית, עם צמתים מרומזרים, תמרורים, נתיבי תנועה וכדומה. הילדים לומדים את חוקי התנועה וההשתלבות בה כולל אמצעי זהירות והתנהגות נכונה על הכביש. חוויה מהנה, מעשירה ומלמדת מאוד.
איפה:  Praha 9 Prosek, Lirvinivsk 500
 
עיר הסרטים- ורונה והאגמים
עיר הסרטים, השוכנת על שפת אגם גרדה, היא בעצם פארק שעשועים ענק, שמציע למבקרים מלבד מתקנים נהדרים, גם מופעים חיים וסרטי הרפתקאות בתלת מימד והרפתקאות עוצרות נשימה. כשבעיר הסרטים מדובר, למשל, על גלגל ענק, המילה ענק מקבלת ממדים חדשים, מה גם שהמושבים מודבקים הפוך – בצד הפנימי של הגלגל – והסחרור מטורף לחלוטין. וכשמדובר על רכבת הרים, זוהי רכבת שגולשת מגובה רב היישר אל תוך מימי האגם, ביחד עם כל הנוסעים.
 
עיר הסרטים כוללת שני גני שעשועים נפרדים, יבשתי וימי: Movieland park,  בפארק זה ממתינים לכם מלבד מתקני השעשועים המקובלים, מגלשות וסחרחרות להורים ולילדים, גם משחקי סימולציה מרתקים: של צוללת, של חללית ושל תקופת האבן. אחת האטרקציות המרשימות היא בית האימים, מבוך מפחיד ומפתיע שהנכנסים אליו משמיעים שאגות צחוק ואימה גם יחד… לאמיצים בלבד.
 
Ganeva aquapark – זהו פארק מים, שאחד הדברים המייחדים אותו הוא היותו בנוי על שפת האגם ממש. מגלשות המים הרחבות יכולות להכיל עשרות גולשים בבת אחת, הן מסועפות ומפותלות וגולשות היישר אל מי האגם. הפארק ללא ספק מתאים גם למבוגרים, הנהנים לא פחות מילדיהם.
איפה: Fossalta 58, Lazise sul Gard
 
הכדור הפורח–ברלין 
רבע שעה בלבד, עשרים דקות אם יתמזל מזלכם, אבל עדיין שווה כל דקה. הכדור הפורח של ברלין הוא חוויה לכל המשפחה, המעניקה זווית ראיה שונה ליהנות מיופיה של ברלין מגובה של150 מטר. הדקות הראשונות יכולות אולי להיות קצת מפחידות, אבל לאחר מכן תרגישו שהכדור יציב ותוכלו ליהנות מהאוויר ומהמראות הנהדרים שייפרשו מול עיניכם. מומלץ ביותר.
איפה: צ’ק פוינט צ’רלי
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה