אטרקציות לילדים בלונדון

אטרקציות לילדים בלונדון, LONDON EYE

טסים עם הילדים ללונדון? ריכזנו לכם אטרקציות לילדים בלונדון שאסור לכם לפספס: הגלגל הענק, החלפת המשמרות של המלכה, גן החיות, מוזיאון הטבע, גשר לונדון ועוד אטרקציות לילדים בלונדון שיהפכו את החופשה עם הילדים לחוויה בלתי נשכחת

 

להזמנת לינה בלונדון לחצו כאן…

 

לונדון איי London Eye

הלונדון איי הוא גלגל הענק הגבוה ביותר באירופה והגבוה ביותר בעולם עד שנת 2006. גובהו 135 מטרים. הגלגל נמצא על הגדה הדרומית של נהר התמזה. לגלגל 32 תאי נוסעים סגורים וממוזגים המכונים בועות, בכל בועה מקום לעשרים וחמישה נוסעים, כך שבסך הכול יכולים 800 נוסעים לנסוע בגלגל בו-זמנית. הגלגל מסתובב במהירות של 0.9 קילומטר לשעה לערך, כך שתא נוסעים מקיף את הגלגל בערך כל חצי שעה. הגלגל הענק הוא אטרקציה נפלאה ממנה אפשר לראות והלשקיף על כל העיר בנוף פנורמי בזכות התאים השקופים.

 

מוזיאון השעווה- מדאם טוסו

רשת מוזיאונים העוסקות בפיסול פסלי שעווה, שהמוזיאון הראשי שלה יושב בלונדון. חלקו הראשון של המוזיאון מוקדש לבובות שעווה של סלבריטאים הוליוודיים. בנוסף קיימים במוזיאון: חדר גיבורים היסטוריים בינלאומיים- בעיקר בריטיים, חדר אנשי ממשל כולל ראשי העולם החופשי כמו ביל קלינטון, טוני בלייר ואנשים כמו נלסון מנדלה ומהטמה גנדי, ולידם פסלי שעווה של נציגי העולם שאנו אוהבים לשנוא, כמו רוברט מוגבה, פידל קסטרו וסאדאם חוסיין, חדרים של נציגי ספורט ידועים כמו יוסיין בולט ודיוויד בקהאם, פסלי אמני מוסיקה גמו ג’ימי הנדריקס, פרדי מרקיורי, הביטלס וביונסה, פסלי משפחת המלוכה ופסלי אנשי תרבות ומדע בהיסטוריה האנושית. בחלקו השני של המוזיאון מתקיימים משחקים אינטראקטיביים מתחלפים.

 

 

גן החיות של לונדון

גן החיות של לונדון הוא גן החיות המדעי הוותיק ביותר בעולם. זהו גן החיות הראשון שפתח בית זוחלים, אקווריום ובית חרקים, והראשון שהקים גן חיות לילדים. במקום גם מתחם חווייתי לילדים, הכולל מפגש עם חיות ופינות ליטוף. גן החיות מתפרש על שטח גדול וסו מאות מינים וזנים שונים של חיות. מתאים ליום סיור לכל המשפחה.

 

החלפת משמרות בארמון 

בארמון בקינגהם מתקיים מדי כמה ימים טקס החלפת המשמרות של שומרי הארמון. הטקס שמושך אליו אלפי אנשים הוא אחת מהאטרקציות המרכזיות בלונדון לתיירים. בגלל העומס של מספר המבקרים והקושי לראות מה קורה בתוך רחבת הארמון, מומלץ להגיע כשעה לפני תחילת הטקס. כך הילדים יוכלו לראות את הטקס בלי שתצטרכו לסחוב אותם על הכתפיים. אופציה נוספת היא לעמוד על המדרגות של Victoria Monument שנמצאים ממש מול הכניסה לארמון ומהן ניתן לראות גם את הטקס (קצת מרחוק) וגם את השומרים, הפרשים והתזמורת מגיעים ויוצאים אל ומהארמון.

 

 

מוזיאון הטבע של לונדון

אחד המוזיאונים הטובים ביותר בלונדון לבילוי לכל הגילאים. במוזיאון למעלה מ- 70 מיליון מוצגים שונים בינהם אוסף שלדי דינוזאורים, תערוכת יונקים, אוסף בעלי חיים מרשים בו תוכלו לפגוש תמנון ענק, לוויתן כחול ועוד חיות רבות. במוזיאון פעילויות רבות לילדים בינהן הדרכות, סרטים ופעילויות נוספות. בארץ עוד לא קיים מוזיאון טבע, אבל בקרוב יפתח אחד כזה- כל הפרטים בקרוב…

 

 

מחזות זמר

מחזות זמר הם אחד האטרקציות הבולטות בלונדון. בין מחזות הזמר תוכלו למצוא מחזות רבים שמתאימים לילדים בינהם מלך האריות, אלאדין, צ’ארלי בממלכת השוקולד, הארי פוטר, מתילדה, מאמה מיה ועוד ועוד ועוד.

לרכישת כרטיסים למחזות זמר בלונדון לחצו כאן…

 

לונדון דאנג’ן

האטרקציה המפחידה ביותר בלונדון- הצינוק של לונדון, שמציג את ההיסטוריה של לונדון דרך סקירת הזוועות, האסונות, והמזימות שהתרחשו בממלכה. בדאנג’ן תוכלו לראת את מרתפי העינויים של העיר, ואיך בוצעו הוצאות להורג שמאפיינות חלקים חשובים בהסטוריה של לונדון. האתר מומלץ לביקור עם ילדים אמיצים ואוהבי אקשן.

טיול בת מצווה לונדון
חוויות מטיול בת מצווה בלונדון

 

גשר לונדון

הגשר המפורסם ביותר בלונדון. הגשר מחבר בין סאת’רק לבין לונדון סיטי, מה שהופך אותו לסמל היסטורי מעבר לסמל יופי של העיר כיוון שהוא מסמל את האיחוד של האזור לעיר מאוחדת במקום שטח מופרד עליו נלחמים בני שבטים שונים. זהו הגשר המודרני והיפה ביותר בלונדון.

 

 

קידזניה

קידזניה היא עיר לילדים בלבד: מתחם ענק לילדים בו הם יכולים להתנסות בעולם המבוגרים ובו בנק, תחנת כיבוי אש, מרפאת שיניים, סטודיו לריקוד ומוזיקה, תחנת משטרה, בית ספר לטיסה ועוד. הילדים יוכלו להתנסות במתחמים השונים ולרכוש מיומנויות בסיסיות בתחומים שונים- להלחם בפשע כקציני משטרה, להחליף צמיגים ברכב, להטיס מטוס וללמוד להיות דיילים, להיות שפים, מנתחי לב ועוד.

גם בארץ תוכלו לבקר עיר לילדים בלבד- אמנם לא במימדים של לונדון אך מקום שבהחלט יספק לילדים שלכם הנאה רבה: עיר הילדים פיקלוניה…

 

להזמנת לינה בלונדון לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה