אטרקציות לילדים במרכז הארץ

28.8.2010תיירות ואטרקציות

במרדף שלנו בחיפוש אחרי אטרקציות לילדים בטיולים המשפחתיים אנחנו מרחיקים בחופשות לצפון או לדרום הארץ, אבל מסתבר שגם מתחת לאף מחכה לנו במרחק5 דקות מכפר סבא, סביב קיבוץ אייל, אזור קצת פחות מוכר במפת התיירות הישראלית, שאפשר לבלות בו עם הילדים בטיולים בטבע, בשילוב ביקור ביקבים ומחלבות, בטיולי סוסים או אופניים ובפעילויות לילדים.


אטרקציות לילדים וטיולים באזור: 


לימפולנד 
אתר פעילויות ואטרקציות לילדים הממוקם בקיבוץ אייל ששמו נבחר מתוך מאגר שמות שהציעו ילדי קיבוץ אייל. אתר בילוי ופנאי עם שפע של אטרקציות לכל המשפחה -בריכות לכל הגילאים, רחבת מתקנים מתנפחים, משחקי שולחן לגדולים מיני קרטינג, קיר טיפוס לילדים, פינת יצירה ועוד.
איך מגיעים? כביש444 פונים מזרחה בצומת אייל, או בכביש 6 יוצאים במחלף אייל לכיוון כוכב יאיר.
מחיר:65 ₪ לאדם.
שעות פתיחה: שבתות וחגים09:30-17:00
טלפון:09-7639201


פארק אפק -מבצר אנטיפטרוס

תל אפק הוא גן לאומי שבו נמצאת העיר התנ"כית אפק ועליו נלחמו צבאות רבים לאורך ההסטוריה מימי המפרעונים ועד תקופת הבריטים ומלחמת השחרור. באתר נשמר כיום מבצר אנטיפטריס מימי המוסלמים ומבנים מתקופת המנדט הבריטי בגבעה מעל אגם טבעי, חורשת אקליפטוס לפיקניקים ומסלולי הליכה רגליים, כולל הליכה לאורך הירקון והגעה לבריכת הנופרים הצהובים בתקופת הפריחה.
טלפון: מתחם אפק03-9030760
למידע נוסף על פארק אפק…

מסלולי אופניים לאורך הירקון
מסלולי אופניים לאורך הירקון. ישנם מסלולים שונים היוצאים מנקודות שונות וכולם מסתיימים בפארק אפק. אחד המסלולים המומלצים הוא מסלול המתחיל מצומת גהה כאשר משם מצפינים כ-1.6 ק"מ עד למעבר הכביש מעל נחל ירקון ומשם יורדים על משטח הבטון לגדה הצפונית של הנחל.
דרגת קושי :קל–בינוני, אורך המסלול: כ-20 ק"מ, משך הטיול:2 – 4שעות
עונה מומלצת: סתיו, אביב, קיץ


חוות סוסים בקיבוץ אייל
חוות סוסים עם כ-20 סוסים.
פרטים ליצירת קשר: אילנה– 052-3310783


פארק אוטופיה
פארק הסחלבים לכל המשפחה בקיבוץ בחן – בחממה ענקית ומתחם פתוח של גנים מחכים לכם מאות סחלבים וצמחים טורפים, פינת ליטוף ועוד…
טלפון: 09-8782191
פארק אוטופיה…


מסעדות, אוכל ויקבים באזור


מסעדת זינגרס
במושב בורגתה, נמצאת מסעדת זינגרז המציעה ארוחות משפחתיות באוירה כפרית במבנה משופץ במרכז המושב. להזמנות: 050-7404411   
מסעדת זינגרס…

יקב ססלוב
יקב ססלוב הינו יקב בוטיק משפחתי בבעלותו של היינן ברי ססלוב, מחלוצי עולם היין הישראלי אשר במקביל לעשיית יין גם מחנך להבנת ולהערכת יין. ביקב יחכו לכם הסבר על תהליך עשיית היין, הכרמים האורגניים והחביות, טעימת יינות מודרכת עם יינות היקב, לומדים לטעום יין באופן יותר מודע, למה לסובב את הכוס, איך להבחין בכל הניחוחות, איך לאחסן יין, מה לעשות עם יין אחרי הפתיחה, התאמה של יין לאוכל ובעיקר איך ליהנות מיין ומהחיים. עלות סיור וטעימה -30 ₪ לאדם מינימום 10 משתתפים. סיור מודרך יש לתאם מראש. סיורים ספונטניים -שבת11-16 שישי 10-14 ימי א’-ה’9-13
טלפון:09-7492697  www.saslove.com


יקב אבידן
יקב בוטיק משפחתי המיישן את יינותיו בחביות עץ אלון ומפיק אותם בסדרות קטנות. ליקב אבידן שלוש סדרות: – אבידן בלנד דה נואר, אבידן ריזרבד ואבידן פרימיום. יקב משפחת אבידן השוכן בקיבוץ אייל הוא יקב בוטיק משפחתי המפיק יין מכרמים הממוקמים בהרי יהודה.
 טלפון :09-7719382


בית בד שמנא
במושב חגור שבין דרום השרון לשיפולי השומרון, מפעילים יחד בני הדור השני, השלישי והרביעי למשפחת אברמוב את שמנא ומשלבים מסורת של חקלאות עברית שורשית, עם מסורת של יצרני שמן זית מטוסקנה.
חווית מסיק בעונה- מסיק המותאם לילדים או למבוגרים, כובשים האורחים זיתים למאכל, צפיה בהדגמת מסיק מנערת עם טרקטור והדרכה במסלול מהכרם ועד הבקבוק. כשעתיים עד שלוש שעות של פעילות.
בית בד שמנא:  03-9033380

הבוחשות בקדרה
בית לארוח אוהבי אוכל לסדנאות ואירועים לקבוצות בתיאום מראש במתחם הכולל חצר פנימית עם תנור טנדורי, מעשנת, טאבון, גריל גדול וחלל פנימי רחב ידיים המיועד לקיום סדנאות, אירועים וחוויות קולינריות, ספריית בישול ענפה, מטבח פונקציונאלי, פינות ישיבה ופינות הכנה. בבוחשות בקדירה מועברות סדנאות סטייקים, סדנת פירות ים, סדנת ארוחה באריזות נייר וקופסאות עלי בננה, סדנת אכילה בידיים, סדנאות אקזוטיות, בישול חוץ בטאבון , מעשנת, טנדורי ועוד. המקום יכול להכיל אירועים פרטיים ואירועי חברה עד60 איש.
הבוחשות בקדירה:7495320 – 09


מחלבתMy Dear

בחצר בית בישוב כפר נטר, בין עצי פקאן וגפנים ישנו דיר עיזים ומגבנת בוטיק בה מייצרים מוצרי חלב עיזים טבעיים וללא חומרים משמרים. במחלבה מארחים קבוצות מבקרים לסיור הכולל: הסבר על הדיר והעזים והתנסות בחליבה, סדנת גבינות הכוללת הכנת גבינה אישית ע"י כל משתתף, אותה ייקח הביתה, כיבוד קל הכולל טעימת גבינות, ולחמים.
עלות הסדנה:65-85 ש"ח למשתתף
לפרטים: 052-8848201
 

אין תגובות

השאר תגובה