אטרקציות לילדים בשבת – ההמלצות של קינדרלנד לשבת יפה

מתוך מחסן השטוזים של דתיה. תאטרון אורנה פורת

סוף שבוע קייצי עם קינדרלנד – מתקרבים לילדים במופע חדש בסוזן דלל, לומדים לצייר קומיקס בחיפה, חוגגים עם חיות החווה, נהנים בקרקס של סבתא פשקה ומעוד אטרקציות לילדים בשבת והמון פעילויות אחרות:

דרור רה מי במיני ישראל
דרור רה מי במיני ישראל

שבת מוזיקלית במיני ישראל
הפארק מיני ישראל מזמין את כל המשפחה לסיור בין המיניאטורות של ישראל, להשתתף בפעילות כתב חידה נושאת פרסים, לצייר ולשיר בקיר הפעילות ולהנות ממופע מוזיקלי של דרור רה מי.
שבת מוזיקלית בפארק מיני ישראל…

למה? מה הקשר? מופע חדש להורים וילדים
כיצד מגע מייצר תקשורת בין אנשים? כיצד מחוות שאנשים עושים בזמן מפגש, כמו חיבוק, לחיצת יד, שילוב ידיים, נשיקה וליטוף, יכולות להפוך לריקוד? מופע מחול חדש בסוזן דלל שבתל אביב המלמד על תקשורת פיזית ומפעיל את הקהל. 
שואלים למה? ומה הקשר בתל אביב…

למה? מה הקשר? בסוזן דלל
למה? מה הקשר? בסוזן דלל

הקרקס של סבתא פשקה – סוף שבוע אחרון לפסטיבל דרום אדום
בסוף השבוע ינעל פסטיבל דרום אדום אחרי חמישה שבועות עמוסים באירועים ובפעילויות מגוונות ברחבי הדרום. וגם סוף השבוע האחרון גדוש באירועים מיוחדים ופעילויות לילדים – בואו לראות את מופע הקרקס של סבתא פשקה, לראות הופעות חיות, לטעום תוצרת מקומית בירידים ולרכב על אופנים בין הכלניות…
הקרקס של סבתא מגיע לדרום…

כלניות ביער כיסופים. צילום לירון קינן
כלניות ביער כיסופים. צילום לירון קינן

סדנת קומיקס במוזיאון העיר חיפה
מהלך חודש פברואר תתאפשר כניסה בחינם לילדים עד גיל 18 למוזיאון חיפה לאמנות בביקור משפחתי (זוג הורים+3. בואו להשתתף בסדת קומיקס עירוני בהשראתו של רומן פולנסקי ועבודותיו העירוניות. בנוסף תוכלו ללמוד איך להכין משרבייה ערבית – אלמנט קישוט באדריכלות ערבית.
סדנת קומיקס לשבת במוזיאון העיר חיפה…

קומיקס עירוני במוזיאון העיר חיפה
קומיקס עירוני במוזיאון העיר חיפה

חגיגה בחווה בגבעתיים
חיות החווה יוצאות לחגוג בשמש של גבעתיים עם שירי הילדים הכי מלהיבים שכולנו גדלנו עליהם, השפן הקטן, פרפר נחמד, רוץ בן סוסים, לדוד משה הייתה חווה ועוד. הצטרפו אל הקרוקודיל, לשוקי הכלב, לתרנגול קוקוריקו ובואו לשיר ולהנות.
חיות החווה חוגגות בגבעתיים…

 

טיול עם הילדים בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים
רשות הטבע והגנים מזמינים אתכם לצאת בשבת יפה של שמש ולטייל ברחבי הארץ בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים ולהנות ממבחר אטרקציות ופעילויות לילדים – 
פעילויות שבת בגן השלושה, אחרי הנשר והיחמור בכרמל, מחפשים תנינים בנחל ועוקבים אחרי הפריחה בחוף הבונים.
לפרטים נוספים…

טיול עם הילדים לסחנה.צילום: דורון ניסים
טיול עם הילדים לסחנה.צילום: דורון ניסים

לא מצאתם משהו מתאים? קבלו כאן עוד המון רעיונות וים של פעילויות לשבת עם הילדים….

 

כל ההמלצות לשבת – אצלך במייל
רוצים לקבל כל סופ”ש את ההמלצות שלנו ישירות למייל ולדעת ראשונים איפה כדאי לבלות עם הילדים? להשתתף במבצעים? לזכות בהטבות ופרסים? הרשמו עכשיו בתחתית האתר>>

אין תגובות

השאר תגובה