אטרקציות לילדים בשבת יפה עם קינדרלנד

פעילויות לכל המשפחה
פיקניק בגינת אוכל

מחפשים רעיונות לבילוי עם הילדים רגע לפני הבחירות ופסח? קבלו כמה אטרקציות ילדים ופעילויות בשבת של בין חורף לאביב כמו סיור וקטיף בתל אביב, טיול ניווט משפחתי ביער המגינים, בורחים לחדר בריחה חדש ומושקע בחיפה, משתתפים בסדנת הולה הופ ועוד הרפתקאות בביתן אהרון, מבלים בקיבוץ הכי מתוק בארץ או שפוגשים את קופי הסנאי הכי ידידותיים ביער בן שמן:

 

טיול משפחתי בשבת

מוזמנים לנתק את הילדים קצת מהמסכים ולהצטרף לטיול ניווט בטבע, לכל המשפחה. תוכלו לעודד את אמא שמצאה את הנ.צ שכולם פספסו, תראו את אבא נזכר בימיו בטירונות בגולני, ואם תרצו באמת להגיע לנקודת הציון, תתנו לילדים לנווט… מקבלים הסבר קצר על המפה והניווט ויוצאים לדרך, בסיום הקטנטנים נהנים מפינת יצירה והמנווטים מקבלים תעודות נווטות ונווטים מוסמכים.

איפה: יער מגינים
מתי: יום שבת 6 באפריל בשעות הבוקר
להרשמה ופרטים נוספים: 053-7106960

אטרקציה לילדים בשבת: טיול ניווט משפחתי
אטרקציה לילדים בשבת: טיול ניווט משפחתי

 

סיור סיפור וקטיף עצמי בתל אביב

רגע לפני שמתחילה חופשת פסח פותחים את האביב עם סיור סיפור מזרע לשתיל וקטיף צנוניות בחווה בתל אביב: דניאל היה ילד אספן במיוחד. כמעט הכול הוא שמר בקופסאות, במיוחד הוא אהב לשמור על סוגים שונים של גרגירים. יום אחד נעלמו לו קופסאות הגרגירים והמהומה היתה רבה. נצא למסע משותף בחיפוש אחר קופסת הגרגרים של דניאל ונלמד על הגרגרים השונים ושימושם בטבע. ננביט עדשים, נקטוף צנוניות, נאפה פיתות על הטאבון ועוד הרבה הפתעות…

איפה: החווה בתל אביב
מתי: שבת 6.4, בשעות 10:00-12:00
טלפון: 053-7106944

אטרקציה לילדים בשבת בתל אביב
סיור ליקוט בחווה בתל אביב

 

הולה הופ בין הפרפרים

שבת יפה ליצירת חישוקי הולה הופ וריקודים ועוד הרבה פעילויות לילדים בגינת אוכל: סיור מודרך בגינה – שתילות של ירקות קיץ וליקוט תבלינים וירוקי חורף, סיור לכוורות הדבורים, יצירות של שבשבות לגינה, הפעלת הולה הופ, בישול בגינה, פינת חי ועוד…

איפה: גינת אוכל, ביתן אהרון
מתי: שבת 6.4 בין השעות 15:00- 9:30
טלפון: 053-9382203

פעילויות לילדים בשבת בגינת אוכל
סיור בגינת אוכל

 

שבת בקיבוץ

חוויה מתוקה בקיבוץ יד מרדכי: מכוורת יד מרדכי, הגדולה ביותר בארץ מזמינה אתכם לחוויה מתוקה וייחודית עם הילדים מידי שבת- סיור בכוורת כולל הסבר חוויתי על חייהן של הדבורים, צפיה בפתיחת כוורת אמיתית, טעימת דבש טרי וטהור והכנת נרות מדונג דבורים אמיתי. בסיום הסיור במכוורת יוצאם לסיור מיוחד ברוח הקיבוץ, על עגלה רתומה לטרקטור שמוביל לתחנות ברחבי הקיבוץ ולחוויה קיבוצית אמיתית ועוד מחפשים אטרקציות לילדים בשבת הקרובה.

איפה: קיבוץ יד מרדכי
מתי: כל שבת בין השעות 10:00-15:00
לפרטים: 053-7106976

יד מרדכי

 

פוגשים את קופי הסנאי הכי חמודים ביער בן שמן

אם עוד לא הייתם זה הזמן… אל תחכו לחופשת פסח העמוסה או לקיץ החם – זה הזמן האידיאלי לבקר בפארק הקופים או בשמו הרשמי מקלט הקופים הישראלי. זאת לא עוד אטרקציה לילדים אלא מרכז חינוך והצלה שנועד לתת תקווה לאלפי קופים שהגיעו או נולדו בארץ והוחזרו למה שהכי קרוב לטבע שאפשר. בסיור בפארק תוכלו להכיר את קופי הקפוצ’ין, קופי הסנאי, הלאמורים ועוד כאשר שיא החוויה היא הביקור במתחם קופי הסנאי הקטנטנים שאם יתמזל מזלכם תוכלו לראות גם את האמהות רצות עם גור קטן שדבוק להם על הבטן או על הגב, הכל במרחק ממש קרוב כשאתם ביחד איתם באותו מתחם.

איפה: יער בן שמן
מתי: כל שבת ואמצע השבוע בתיאום מראש
לפרטים:  053-7106942

 

פארק הקופים יער בן שמן
קוף סנאי מתעניין בארוחת הבוקר. פארק הקופים יער בן שמן

 

 

מחפשים חדר בריחה בצפון? תכירו את הג’וב היווני 

בהשראת הסרט הג’וב הצרפתי אתם מגיעים הפעם לטברנה יוונית, אי  שם בין הסמטאות של אתונה ויש לכם שעה בדיוק למצוא עם הילדים את פרסיאוס שנעלם עם שקיק של יהלומים נוצצים… כל מה שנמצא בטברנה יכול לשמש לכם כרמז ולפתור את התעלומה בהרפתקה משפחתית מושלמת ושווה נסיעה אפילו עד חיפה!

איפה? מגדל הנביאים, חיפה
מתי? כל יום בתיאום מראש בלבד
לפרטים ומימוש ההנחה שלכם תציינו בהזמנה שהגעתם דרך קינדרלנד
לפרטים לחצו כאן…

חדר בריחה לכל המשפחה: הג'וב היווני
חדר בריחה לכל המשפחה: הג’וב היווני

רוצים לקבל עוד רעיונות לפעילות בשבת?
כנסו לאינדקס האטרקציות או ללוח האירועים ואל תשכחו לחזור ולספר איך היה…

* רוצים לקבל את כל ההמלצות כל יום רביעי ישירות למייל? >> הרשמו עכשיו בחינם. מכאן… 

אין תגובות

השאר תגובה