אטרקציות לילדים לחנוכה לאורחי הגושרים מלון בטבע

הגושרים מלון בטבע מציע חופשה ירוקה לכל המשפחה בשמורת הטבע בצפון.

 
הגושרים מלון בטבע מזמין את כל המשפחה לחופשת חנוכה בין התאריכים04.12-28.11, המשלבת בין חופשה פסטורלית במרחבים הירוקים של הגליל, לצד שפע פעילויות, סדנאות והצגות.
במהלך כל ימי החג אתם מוזמנים לטקס הדלקת נרות חגיגי עם חלוקת סופגניות, סדנה לקישוט סופגניות, ביקור בפינת החי עם הזדמנות להאכיל את החיות, לשמוע סיפורי חיות מלהיבים ולאכול פיתות מהטאבון. בנוסף להשתתף בסדנאות יצירה להכנת חנוכיות מחומרי הטבע, הצגות ילדים, הקרנות סרטים, סיור ברפת דרך החלב בבית הלל, הכולל חליבת פרות והאכלת עגלים, בילוי במשחקיית הילדים וסיורים מרתקים למסלול עמק הנהר הנעלם וסיור מודרך עם הפסל אריה אשכנזי לפסלי הענק הפזורים במרחבי המלון.
כל זאת לצד ארוחות בוקר עם מיטב חומרי הגלם האיכותיים של הגליל ובילוי במרכז הספורט והבריאות – המציע לכם לבלות בבריכת שחייה מקורה, חדר סקווש, סאונה, אולם כדורסל וחדר כושר. מומלץ להזמין מקומות מראש. 
 
הגושרים מלון בטבע – מציע לאורחיו205 חדרים, הכוללים 48 חדרים באגף בוטיק, 46 חדרים באגף הכפרי, 100 חדרים באגף הקלאסי, 4 סוויטות מפנקות עם ג’קוזי פרטי ו-7 סוויטות גן. בחופשה תוכלו ליהנות מפעילויות תוכן המותאמות לעונה ולאופי המתארחים, שימוש חופשי במתקני המלון –כולל מרכז ספורט ובריאות עם בריכת שחייה מקורה ובריכה קיצית בעונה, סאונה, חדר סקווש, אולם כדורסל וחדר כושר.

מחירי אירוח למשפחות באגף כפרי / קלאסי:
750 ₪אמצ"ש /930 ₪ סופ"ש–זוג
940 ₪אמצ"ש /1160 ₪ סופ"ש–זוג + ילד
 

פעילויות חנוכה
הגושרים, מלון בטבע
28בנובמבר -04 בדצמבר

להזמנות:04-6816001
 
צילום: רוני בלחסן
 

אין תגובות

השאר תגובה