אינסטגרמרים קופצים לים המלח

7.8.2012תיירות ואטרקציות

מלכי האינסטגרם ומלכות המדבר, הגיעו לישראל להשתתף בפרויקטOnce in a Lifetime HDברחבי ישראל – אחרי שהספיקו לפגוש את הנשיא פרס הם ירדו ביום חמישי האחרון לצוף בים המלח ולקרוע את המדבר בטיול ג’יפים חווייתי של חברת ג’יפולוג וכמובן להעלות תמונות, לעיני שני מיליון עוקביהם ברשתות החברתיות.

התמונות של האינסטגרמרים, שבעה אמריקאים ושלושה אירופאים שהגיעו לישראל ביום ראשון האחרון כבר
זכו למאות אלפי לייקים ותגובות ועוררו התלהבות רבה ברשת. הפרויקט הינו פרי יוזמתם של24 סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב, במסגרת תוכנית מנהיגות בדיפלומטיה ציבורית StandWithUs Fellowshipמטעם ארגוןStandWithUs.

אינסטה מה?
למי שלא עוקב: אינסטגרםהיא רשת שיתוף התמונות הפופולרית בעולם, עם מליוני חברים, צלמים חובבים ומקצועיים, המאפשרת להעלות תמונות ולשתף אותם בין מליוני משתמשים באמצעות סמארטפונים כמו אייפון וגלקסי.
את האפלקיציה ניתן להוריד ב-APP סטור של אפלאו למכשירי אנדרואיד בחנותגוגל פליי.
אזהרה: זאת אחת האפליקציות הממכרות…

אינסטגרם
רוקדים ומצלמים במדבר : תמונה שזכתה3,445 לייקים תוך 15 שעות
בצילום למעלה: קפיצה לים המלח שזכתה ב-3,720 לייקים תוך 14 שעות.
צילומים: Eelco Roos @croyableמהולנד.

כידוע – את ההעלאות הפופולריות באינסטגרם(אחרי חתולים, קפיצות באוויר ושקיעות כמובן…) היא צילום של רגליים של הצלם המשועמם מול הנוף… דייב טמפל(@kewiki)אחת ממשתפי הפרוייקט מארצות הברית, תיאר את חוויותיו בים המלח: "החוויה בים המלח היא סוריאליסטית, הרגליים צפות בעלן כורחן ומכריחות את הגוף לצוף…"

משתתפי הפרויקט קיבלו תגובות מדהימות מהעוקבים שלהם באינסטגרם ברחבי העולם. יותר ויותר משתמשים ברשתות החברתיות הצטרפו למסע שלנו דרך הפייסבוק והטוויטר וכמובן באינסטגרם.

כולם מוזמנים לעקוב אחרי הפרוייקט באתרwww.OnceinaLifeitme.org.ilואחרי התמונות שיצלמו המשתתפים באינסטגרם הרשמי של הפרויקט@OnceinaLifetimeHD,כדי לקחת חלק מקרוב במסע הצילומי שלהם במקומות שכולנו מכירים בארץ, בצורה שטרם הכרנו",הסביר רועי רפאל, סטודנט להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל אביב וראש הפרויקט.

תמונה של יפם המלח, אינסטגרם, איך מעלים תמונה לאינסטגרם? איך משתמשים באינסטגרם? אינסטגרם להורדה, אינסטגרם תמונות
ים המלח. צילום: Joey Mena @nerdxמארה"ב
תמונה שזכתה ל-4818 לייקים תוך יום…

עשרת משתמשי האינסטגרם המוכשרים שנבחרו מבין עשרות מועמדים להשתתף בפרויקט:
Carli Kiene (@inkedfingers), Joey Mena (@nerdx), Sam Horine (@samhorine), Bex Finch (@bexfinch), , Angeliki Jackson (@astrodub), Steph Goralnick (@sgoralnick), Dave Temple (@kewiki), Jorg Nicht (@JNמגרמניה), Eelco Roos (@croyableמהולנד) VuTheara Kham (@vuthearaמצרפת).

עשרת האינסטגרמרים המוכשרים ימשיכו את המסע הצילומי לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל. בסיורים השונים ייחשפו המשתתפים למגוון הגדול של נופים שיש לישראל להציע, לעושר של האתרים ההיסטוריים השונים, לרב-התרבותיות ולחיי הלילה הייחודיים. במהלך הפרויקט האינסטגרמרים מתעדים ומעדכנים בזמן-אמת את קהל העוקבים העצום שלהם בחוויות השונות מישראל.

חברי הפרויקט, פועלים בהתנדבות וגייסו תרומות רבות ושיתופי פעולה עם גורמים מגוונים, כגוןStandWithUs,משרד התיירות, עיריית תל אביב, עיריית ירושלים, אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, רשת מלונות פתאל, רשת מלונות דן, סיגל, iDigitalועוד.

StandWithUsהוא ארגון הסברה חינוכי הפועל לחיזוק מעמד ישראל על-ידי קיום של תוכניות מנהיגות לסטודנטים, הכשרות, הרצאות וכנסים והפצה של חומרים כתובים ואינטרנטיים ל-12 משרדי StandWithUsבלוס אנג’לס, ירושלים, לונדון ומקומות נוספים ברחבי העולם. תוכנית ה-StandWithUs Fellowship היא תוכנית מנהיגות בדיפלומטיה ציבורית הפועלת זו השנה החמישית בקמפוסים ואוניברסיטאות בישראל בשיתוף משרד החוץ וההתאחדות הסטודנטים בישראל ומכשירה מדי שנה 150סטודנטים ישראלים מובילים להיות שגרירים לא רשמיים של ישראל.

גם אתם באינסטגרם? אתם מוזמנים לעקוב גם אחרינו כמובן: kinderland@

אין תגובות

השאר תגובה