איקאה קוראת ללקוחות שרכשו מנורות קיר מדגםSMILAלקבל ערכת תיקון בשל סכנת חנק

איקאה ישראל קוראת ללקוחות שרכשו מנורות קיר מדגםSMILA,ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולקבל ערכת תיקון בשל סכנת חנק.

 
רשת איקאה ישראל מבקשת מכל הלקוחות שיש ברשותם מנורות קיר מדגםSMILA,לפנות לחברה לטובת קבלת ערכת תיקון. הערכה מכילה תווית אזהרה, הוראות בטיחות וסרטי ולקרו נדבקים להצמדת כבל המנורה אל הקיר. זאת על רקע הודעה של מכון התקנים בסקוטלנד לאיקאה על כך שפעוט במדינה נפטר כתוצאה מחנק, לאחר ששהה במיטתו בסמוך למנורת קיר. נסיבות המקרה עדיין נחקרות, אולם החברה החליטה לעצור את מכירת המוצר מדגםSMILAבכל השווקים, ולקרוא ללקוחות שרכשו את המוצר לקבל את ערכת הבטיחות ללא עלות.
 
איקאה מזכירה ללקוחותיה כי כבלי מנורות משוחררים, וכל מוצר הכולל כבל או קשר כגון כיסוי חלון או וילון, עלולים להוות סכנת חנק לפעוטות וילדים קטנים, ויש להקפיד ולשמור על הכבלים מחוץ להישג ידם. 
 
לקוחות שהמנורה נמצאת ברשותם מתבקשים לפנות לדלפק שירות הלקוחות או ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של איקאה.
טלפון:09-8928888 | *איקאה (*35832)
לקבלת ערכת תיקון ללא עלות. הערכה מכילה תווית אזהרה, הוראות בטיחות וסרטי ולקרו נדבקים להצמדת כבל המנורה אל הקיר. באיקאה מתנצלים על אי הנוחות שהדבר עשוי לגרום.

המענה הטלפוני של איקאה (35832*)פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות9:00-18:00 וימי שישי וערבי חג בין השעות 9:00-14:00, בטלפון 09-8928888 , או בדלפקי שירות הלקוחות בסניפי איקאה בראשון לציון ונתניה.

 

אין תגובות

השאר תגובה